Passat b6 2.0TDI 140 коня BKP 2006 студен старт проблем.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Passat b6 2.0TDI 140 коня BKP 2006 студен старт проблем.
Здравейте, колеги! Колко макс налягане прави турбото или както там се казва, искам с Torque да видя до колко вдига за да знам да си коригирам дължината на актуатора, защото го сменях. Гледам има и Boost i Vacuum gauge и пуснах да направи лог, дали ще стане работата? Но след като видя данните не знам оригинално колко трябва да са. Колата е стокова!
Последна промяна от betaserk на Съб 17 юни 2017 20:00, променено общо 1 път.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 2.0 TDI 140 h.p. BKP 2006 налягане на турбо?
Някой ако се сеща нещо по снимката да пише...
Последна промяна от betaserk на Вто 16 май 2017 20:19, променено общо 3 пъти.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Passat b6 2.0 TDI 140 h.p. BKP 2006 налягане на турбо?
Ваг ком имаш ли ???
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 2.0 TDI 140 h.p. BKP 2006 налягане на турбо?
Имам да, но имам един малък проблем, лаптопа ми няма батерия и няма как да карам заедно с лаптопа, освен ако имам многоооо дълга жица Но намерих решение как да пусна лаптопа и утре живот и здраве може да стане работата и да ви покажа лог файла, сега ще гледам клипчета как се прави лог файл, не съм правил до сега токова животно
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Passat b6 2.0 TDI 140 h.p. BKP 2006 налягане на турбо?
На 3,10 и 11 канал го направи едновременно лога.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 2.0 TDI 140 h.p. BKP 2006 налягане на турбо?
Да, ама греда, имах едни батерии, но не можаха да подкарат лаптопа, някой ако има желание да ми помогне да направим вдин ЛОГ файл от Хасковски регион, ще съм много благодарен. Имам два лаптопа, но и на двата батериите са умрели и не държат и 1 мин
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat b6 2.0 TDI 140 h.p. BKP 2006 налягане на турбо?
Вземи си зарядно за автомобил!
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 2.0 TDI 140 h.p. BKP 2006 налягане на турбо?
Един колега ми обеща да ми помогне в неделя и да направим един лог, междувременно пуснах да видя дюзите, но само на студен старт, не успях на загряла. Някой може ли да ми каже дали всичко там е наред, не знам дали не съм изпуснал нещо важно. започнах от 13 канал и нагоре. Колата е много бърза и реагираща, върви и е супер бърза, пробвах на 4 скорост на ръчния режим да я засиля до 4000 оборота, тоя път не пренаду турбото, но точно една минута на студена не върви както трябва, ускоряваш ли бързо тръгва и се оправя, но се получава нещо като хъркане от към мотора, все едно не идва достатъчно гориво, не знам как иначе да го опиша, утре ще ви запища едно видео. След една минута всичко е 6, след като не загряла я спрях за малко и като запалих направо прерита като сложих на драйв /D/ Не е от скоростите, сигурен съм, защото и преди го правеше, но се оправи, тогава нямаше нафта във филтъра от подкачващата помпа, сега има! Друго забелязах и утре ще го сменя, че горивния фолтър е станал супер черен и след като беше престояла колата цяла вечер и го отворих, вътре всичкото гориво беше черно, да не би да е запушен, утре ще го сменя! Ето видеото което записах...
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 2.0 TDI 140 h.p. BKP 2006 налягане на турбо?
Пасатко му мина настинката , оказа се запушен горивен филтър Прочетох в нета, че с проблеми от рода се започва със смяна на горивен и въздушен филтри и чак тогава се търси проблема другаде, а и беше много черен и дизела вътре беше черен като катран, та нямаше какво друго да е. Сега лети като ракета Да си имаме и загубения дизел тук, с какво ли е премесен, сигурно и дизел не е ама нали трябва да се печели на наш гръб
Re: Passat b6 2.0 TDI 140 h.p. BKP 2006 налягане на турбо?
Хубаво , че му мина на пасата, ама направи диагностика в движение, както си му е реда.
Дюзите се гледат само на загрял мотор, и на празен ход !
Дюзите се гледат само на загрял мотор, и на празен ход !
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 20 яну 2012 21:53
- Автомобил: Фв туран
- Двигател: BMN 2007 г
- Местоположение: бургас
Re: Passat b6 2.0 TDI 140 h.p. BKP 2006 налягане на турбо?
Да не смесва нафта и масло от тандем-помпа че да е черен филтъра.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 2.0 TDI 140 h.p. BKP 2006 налягане на турбо?
Къде ти дойде на акъпа Не мерише на масло, а на четки от подкачващата. Поне така го усетих аз, утре ще разгледам филтъра след като съхна 2 дена какво е това черното, но като отварях старата изгоряла помпа да я свалям, вътре в цялата тая кофа дето е помпата беше черно. Не вярвам да е от нея, само да споделя, че проблема не е изчезнал на 100% зарадвах се прекалено рано, вчера след смяната на горивния филтър дадох на контакт 3-4 пъти за да се напълни преди да запаля и тръгна като пушка и днес като палех не дадох на контакт повечко пъти и се помъчи съвсеееем малко за 2-3 секунди и ми дойде на акъла, че тая помпа в резервоара май пак се е предала. Някой по знаеш да ми обясни каква е ролята на тандем помпата, на подкачващата в резервоара е ясно от името и, но тая тандем помпа ко прай, тя подава горивото ли, там под налягане или каквото там прави, по логиката така си го представям аз. Да не би и на нея да и има нещо, но пък защо като дадох контакт няколко пъти и ще се оправи и няма да прави така, явно тая в резервоара се ебава, ако беше от тандем помпата нямаше ли и да налягаш на контакт 100 пъти или не, да няма разлика. Има ли канал в VCDS да се види тая тандем помпа дали е в норма?
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 2.0TDI 140 коня BKP 2006 студен старт проблем.
Такааа, една голяма греда пак, не става работата! Промених името на темата за да може някой ако е имал подобен проблем или знае нещо по въпроса да помогне.
Мислех че са много работи подред и след сменяне и гледане на всяко едно до сега резултата е същия с малки подобрения.
Ще ви опиша всичко как и какво съм правил и дано на някой да му дойде на акъла какво може да е и да ми помогне с акъл или съвет.
Както го описах, е нещо като липса на гориво и на студена за 1 мин прекъсва и няма мощност и след това те залепя на седалката от мощност.
Вадя ЕГР, чистя го и го слагам обратно и след това на свободен ход и първо каране върви на 6 след адаптация на ЕГР и на VCDS на 4 канал, мисля че беше, показва каквито mg/str там или каквото е в норма, като се прояви проблема показва извън норма! Направих експеримент, че ако ЕГР е виновно да го затапя, сега като е затапено проблема си остава, нали като е затапено не работи? По пътя на логиката, според мен е, че някъде изпуска от турбо пътищата, при такива проблеми какви са болките на колата и как може да се установи дали изпускат/освен с купуване на нови/ защото не съм сигурен дали е от това. Какво друго може да прави тоя гаден проблем? Изфорсирам я няколко пъти и пак прекъсва като тръгне и докато форсирам изпушва леко/не мога да определя цвят/, с затапен ЕГР го няма това изпушване! При сваляне и слагане на ЕГР обратно всичко заработва като ново и колата е като от завода на VW, колата е супер и върви супер след 1 мин, ако изстине и пак я запаля пак се проявява проблема, но по-малко и изчезва за секунди. С простия ми мозък мисля, че тръбите изпускат от някъде и след като ги надуе се оправя и като загреят. Някакви съвети или акъли???
Моля на който не му харесва колата ми и иска да си купя опел или френска пичка и каквото там беше, да не пише! И без мерене на пиш.и! Кола която не се разваля няма!!!
П.П. Сега се сетих и за нещо много важно, след набиране до към 2000 оборота до към смяна на предавките, преди превключване на следващата ясно и отчетливо се чува освобождаването на турбината или както там се казва, за 1 секунда се чува съскането от изпускане на налягането, това нормално ли е? На стария Пасат/б5.5/ не съм чул такова изпускане! И да е ставало не се е чувало!
Мислех че са много работи подред и след сменяне и гледане на всяко едно до сега резултата е същия с малки подобрения.
Ще ви опиша всичко как и какво съм правил и дано на някой да му дойде на акъла какво може да е и да ми помогне с акъл или съвет.
Както го описах, е нещо като липса на гориво и на студена за 1 мин прекъсва и няма мощност и след това те залепя на седалката от мощност.
Вадя ЕГР, чистя го и го слагам обратно и след това на свободен ход и първо каране върви на 6 след адаптация на ЕГР и на VCDS на 4 канал, мисля че беше, показва каквито mg/str там или каквото е в норма, като се прояви проблема показва извън норма! Направих експеримент, че ако ЕГР е виновно да го затапя, сега като е затапено проблема си остава, нали като е затапено не работи? По пътя на логиката, според мен е, че някъде изпуска от турбо пътищата, при такива проблеми какви са болките на колата и как може да се установи дали изпускат/освен с купуване на нови/ защото не съм сигурен дали е от това. Какво друго може да прави тоя гаден проблем? Изфорсирам я няколко пъти и пак прекъсва като тръгне и докато форсирам изпушва леко/не мога да определя цвят/, с затапен ЕГР го няма това изпушване! При сваляне и слагане на ЕГР обратно всичко заработва като ново и колата е като от завода на VW, колата е супер и върви супер след 1 мин, ако изстине и пак я запаля пак се проявява проблема, но по-малко и изчезва за секунди. С простия ми мозък мисля, че тръбите изпускат от някъде и след като ги надуе се оправя и като загреят. Някакви съвети или акъли???
Моля на който не му харесва колата ми и иска да си купя опел или френска пичка и каквото там беше, да не пише! И без мерене на пиш.и! Кола която не се разваля няма!!!
П.П. Сега се сетих и за нещо много важно, след набиране до към 2000 оборота до към смяна на предавките, преди превключване на следващата ясно и отчетливо се чува освобождаването на турбината или както там се казва, за 1 секунда се чува съскането от изпускане на налягането, това нормално ли е? На стария Пасат/б5.5/ не съм чул такова изпускане! И да е ставало не се е чувало!