Има напредък по проблема, оказа се нещо около клапаните n75 и другите, общо 3 за командване на турбота и тем подобни. Самия н75 прави така при засмукване, дали е заминал?
Почистих ги, разкарах ги, смазах ги и резултат има! В този ...
клапан, горивоснабдяваща система.
дори имаше някакво боклуче, което падна като духнах през него, тръбичките бяха хлабави също. Колата върви 5 идеи по-добре, но остава 0.1% мислене преди да тръгне и след 20 секунди колата върви на изрод, но според мен и това което видях в нета, клапан н75 не трябва да прави така както прави и моя. Някой има ли поглед върху нещата с тоя смотан клапан, така ли трябва да е или не, като смуча през него и като давам 12 волта, цъка и затваря от едното място, но не напълно, честно казано колкото пъти го пробвам прави различно, един път затваря плътно, друг път не. В нета има как се отваря и чисти, но там са с метална скоба, а моя е пластмасов...
Също така клапана n239...
Имаше едно дунапренче, което пази да не влезе нещо в системата, което беше на разпад, имаше и части от него който извадих, след което го отстраних!
Passat b6 2.0TDI 140 коня BKP 2006 студен старт проблем.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 187 госта