Passat B6 2.0 TDI 2006 г. BMP - не пали/трудно пали под наклон
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 12 апр 2015 9:56
- Автомобил: passat B6 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: гр. София
Re: Passat B6 2.0 TDI 2006 г. BMP - не пали/трудно пали под наклон
Имах същия проблем на 1.9, 105 к.с. След смяна на О – пръстени (неоригинални) заради трудното палене сутрин, се наложи да си купя нова тандем помпа, но проблема остана. По някое време дори започна да вдига нивото на маслото, реших, че е от помпата, но майстора свали новата помпа и сложи някаква стара. И след тази операция трудното палене и повишаване нивото на маслото остана. Купих оригинални О-пръстени от VW, майстора ги смени и каза, че предходния майстор много е стегнал разпръсквачите и от там се получава по - голям луфт на О-пръстена за връщащата нафта. Сложиха новите О-пръстени и новата тандем помпа, като е стегнал разпръсквачите на необходимите килограми и проблема е решен. Дано тази информация да помогне.
Re: Passat B6 2.0 TDI 2006 г. BMP - не пали/трудно пали под наклон
Миналата година ми смениха тези O-пръстени на дюзите, заедно с болтовете и платих към 200 лв. си спомням. Силно се надявам да са били оригинални и подменени качествено. Мисля че с динамометричен ключ ги стягаше майстора. За това си мисля, че това да го отхвърля като проблем, а пак да давам 200 лв. и да ми остане неразрешен проблема ще умра от яд. Аз съм склонен да платя колкото трябва но в същото време да знам, че и проблема ще изчезне :). А Тандем помпата какво е? Същата помпа, която подкачва горивото (тази в резервоара) ли е, или някоя друга поредна помпа :)
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 27 юли 2016 11:30
- Автомобил: passat variant 2-0 tdi 170 ks
- Двигател: BMR 2006
- Местоположение: plovdiv
Re: Passat B6 2.0 TDI 2006 г. BMP - не пали/трудно пали под наклон
колега сега ти гледам грешките които имаш и те са доста ,заключването на волана не ти е изправно от него може би не пали също и проблем имаш с ръчната спирачка тя не съм сигурен дали влияе на паленето,обърни им внимание
Re: Passat B6 2.0 TDI 2006 г. BMP - не пали/трудно пали под наклон
Колега все си мисля че тези грешки за вследствие на падналия акумулатор преди поредното непалене, и се наложи на бутане да паля.. Сега ги изчистих и да видя дали ще се появят нови..
След почистването и скана остана ми само
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
Мисля си че нещо климатроника се ебава, по-точно моторчетата. Като дам на контакт се чува как непрестанно някакви клапи (предполагам)издават звук .. И този проблем ще трябва да го боря, но сега ми е приоритетен този с непаленето :(
След почистването и скана остана ми само
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
Мисля си че нещо климатроника се ебава, по-точно моторчетата. Като дам на контакт се чува как непрестанно някакви клапи (предполагам)издават звук .. И този проблем ще трябва да го боря, но сега ми е приоритетен този с непаленето :(
Последна промяна от IvanMan на Вто 16 май 2017 19:13, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 20 яну 2012 21:53
- Автомобил: Фв туран
- Двигател: BMN 2007 г
- Местоположение: бургас
Re: Passat B6 2.0 TDI 2006 г. BMP - не пали/трудно пали под наклон
след като няма записани грешки, и отпаднат тандем-помпа,гориво проводи и засмукване на въздух, със сигурност проблема е от помпата в резервоара. минах по тоя път, вервай ми след смяна, същите проблеми отпаднаха. при мен беше съвсем в началото - Туран 2007г. BMN.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пет 10 юни 2011 18:47
- Автомобил: vw passat b6 2.0 tdi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2.0 TDI 2006 г. BMP - не пали/трудно пали под наклон
С две думи: избери си по-евтината помпа според доставчиците си: тандем или резервоарна. Смени я и ако не се оправи- и другата , и проблема би трябвало да е решен.
Re: Passat B6 2.0 TDI 2006 г. BMP - не пали/трудно пали под наклон
Здравей колега, какъв се оказа проблема в крайна сметка. Аз съм със същия двигател и при мен се получи така. Трудно палене сутрин, покачване нивото на маслото. Миналата седмица смених о-пръстените, защото не работеше добре, след това забелязах, че нивото на маслото се е покачило, като не мога да кажа, дали се е вдигнало преди или след смяната на о-пръстените. Смених маслото, но сега виждам, че пак се е качило (нивото). И аз забелязах, че когато е под наклон ( предницата горе), колата пали още по-трудно.
Re: Passat B6 2.0 TDI 2006 г. BMP - не пали/трудно пали под наклон
Зьравей,
Не ми издържаха нервите, и бая пари дадох по нея .. и я продадох. Какво ли не смених, о-пръстени, маслена помпа, глава... стига толкова. Сега съм с нова тойота авенсис бензика, с атмосферен двигател. Доволен съм за сега.
Успех ти желая!
Не ми издържаха нервите, и бая пари дадох по нея .. и я продадох. Какво ли не смених, о-пръстени, маслена помпа, глава... стига толкова. Сега съм с нова тойота авенсис бензика, с атмосферен двигател. Доволен съм за сега.
Успех ти желая!
Re: Passat B6 2.0 TDI 2006 г. BMP - не пали/трудно пали под наклон
Решил си проблема кардинално . Благодаря!
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B6 2.0 TDI 2006 г. BMP - не пали/трудно пали под наклон
https://www.youtube.com/watch?v=VuvjpoN ... ST0h6dBVsA не е баш b6, но предполагам тука е проблема и аз мисля че го имам и това ще е следващата стъпка, но първо си орпавих стартера и за сега не е имало проблеми ако го направи пак това ще правя следващият път тандем помпа