Здравейте колеги!
Обръщам се към Вас с молба за съвет/помощ, относно моето возило, а именно Audi A4 B7 2007, 2.0TDI 140 коня, с код на мотора BPW (8 клапановия).
Имам два проблема и се надявам да ми дадете някакъв съвет къде да търся проблемите.
1.
Още от както купих колата, има проблем с паленето на топло. По-точно - когато загрее, на 90 градуса, понякога стартера все едно залепва (спира за 2 секунди, не върти през това време) и тогава пали, прави го сравнително рядко, но е доста неприятно. Когато е студена, пали от четвърт. Не пуши, не тресе, всичко е нормално.
Скоро е обслужена изцяло (ремъци, ролки и т.н), също така и разпределител вал е сменян, заедно с клапани и т.н, всичко каквото беше износено.
Стартера е свалян и проверен, и майсторчето (сигурен човек), казва, че е перфектен.
Иначе аз се съмнявах, че са износени втулките на стартера и го прави от това, да ама не. Дали е възможно да го прави от слаб акумулатор, той не е мерен?
Но пък от друга страна, ако е слаб акумулатора, няма ли да ми прави мизерий и на студено?
Моля, дайте съвети и предположения.
2.
Другия проблем го забелязах скоро (преди няколко дни).
Реших да понастъпя до към 140, в резултат на което, колата заби муцуна и почна да мига лампата за подгряване. Спрях, изгасих, запалих - всичко нормално. Пак пробвах, и този път не ми го направи, набираше си и след 140.
Днес, същото упражнение със същия резултат.
Забелязвам само, че понякога на място, когато я оставя да работи, дими леко блед пушек, сив може би на цвят (същия го виждам и понякога, когато давам назадна).
През другото време (и то след смяна на вала, преди това пропушваше черно, като настъпя), не пуши грам, дори и когато я настъпвам.
DPF е изключен софтуерно (поне така ми каза майстора). Също така, дюзите само едната впръсква малко повече.
Ще съм Ви много благодарен за всякакви съвети и предположения къде да се търсят проблемите.
Audi A4 B7 Avant, 2.0TDI, 2007 - 2 проблема, моля за съвети
- SoManyRetards
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 01 май 2017 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Audi A4 B7 Avant, 2.0TDI, 2007 - 2 проблема, моля за съвети
Реших да понастъпя до към 140, в резултат на което, колата заби муцуна и почна да мига лампата за подгряване.
Закачете колата на диагностика и трябва да има запаметена грешка ,причините може да са няколко.
DPF е изключен софтуерно (поне така ми каза майстора) , - как е разбрал че е изключен филтъра софтуерно.
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Audi A4 B7 Avant, 2.0TDI, 2007 - 2 проблема, моля за съвети
Здравейте колега, мога да дам насока по проблем 1 :) Проверете кабелните обувки от акумолатора до стартер, при окис във обувката се получават подобни симптоми. И като сте започнали с проверките на кабелите, обърнете внимание и на обувките (клемите) който се нахлузват на акумолатора. Имал съм случай на окис между оловната клема и медния кабел, обърнете внимание на тези силови връзки.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Audi A4 B7 Avant, 2.0TDI, 2007 - 2 проблема, моля за съвети
Здравей колега имам същия като твоя втори проблем ! Доста често ми се случва и на мен . Много четох по форумите но искам дс попитам намери ли някакво решение за него ? Благодаря
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Cvetomir-Panchev и 48 госта