Здравейте на всички от скоро съм собственик на въпростният пасат като цяло не знам много за колата, освен че пали доста трудно под трудно - имам предвид със повъртене на стартер .След като запали не работи добре тресе се и не върви добре като я покарам малко и спра на място прави локвички нафта а няма нищо спукано един път тече друг път не....пали трудно и топла и студена
И последно колата няма почти никаква тяга върви но според мене не както трябва.
Бих се радвал на всякакви предложения и мнения
Зная че има много възмозности помпа, дюзи, турбо, макар че турбото го чувам да съска и знам че трябва да я закача на диагностика също така бих искал да закупя такава за себе си но коя програма? и от къде?
Благодаря предварително
п.с не знам кода на мотора защото не знам къде да го видя разбрах че има 3 кода на 105кс
Пасат Б6 2007г 1.9 тди с няколко проблема: запалване, теч на гориво и недостатъщна мощност
- alfonco147gta1
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Пасат Б6 2007г 1.9 тди с няколко проблема: запалване, теч на гориво и недостатъщна мощност
Трябва ти диагностока,а не предложения и мнения
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Пасат Б6 2007г 1.9 тди с няколко проблема: запалване, теч на гориво и недостатъщна мощност
Кода на двигателя, това са първите три букви (при команрейла 4) от номера на двигателя, пише го в големия талон. Трудното палене вероятно идва от теча на нафта, та изтича, на нейно място влиза въздух и колата върти докато изкара въздуха и докара нафта до дюзите. Трябва да установиш от къде тече нафтата и дърпа въздух.
- alfonco147gta1
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Пасат Б6 2007г 1.9 тди с няколко проблема: запалване, теч на гориво и недостатъщна мощност
здравейте фенове наполедък нямах много време да влизам в форума
накратко закачихме я на диагностика според майстора 2 от дюзите са с голями времена... също и две подгревни свещи колата пали със повечко въртене обаче няма кой знае каква мощност..
Теча е на масло и нафта микс като чели... и понеже върти повече на стартер от днес и стартера здаде....
с две думи голяма беля е тая кола
също така ми прави впечатление че като работи на място сфетофар например се клатушка тая кола......?!?! това признаци за заминал маховик ли са?
накратко закачихме я на диагностика според майстора 2 от дюзите са с голями времена... също и две подгревни свещи колата пали със повечко въртене обаче няма кой знае каква мощност..
Теча е на масло и нафта микс като чели... и понеже върти повече на стартер от днес и стартера здаде....
с две думи голяма беля е тая кола
също така ми прави впечатление че като работи на място сфетофар например се клатушка тая кола......?!?! това признаци за заминал маховик ли са?
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Пасат Б6 2007г 1.9 тди с няколко проблема: запалване, теч на гориво и недостатъщна мощност
Подгревните свещи не влияят на стартирането на двигателя при тези температури. Те се включват автоматично при външна температура под 6 градуса, ако не греша. По-дългото въртене при стартиране на двигателя най-вероятно е било свързано със заминаващия си стартер, който няма мощността да завърти двигателя. Не пишеш от къде е теча на дизел? Предполагам от тамдем помпата? За тресенето, да възможно е да бъде от износен маховик, но ще имаш и други симптоми, като чукане например при студен двигател.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat, the_red_camel и 124 госта