1.9 tdi blow off - специфичен въпрос

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
fr3e_s7yle
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 30 ное 2011 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

1.9 tdi blow off - специфичен въпрос

Мнениеот fr3e_s7yle » Нед 21 май 2017 22:49


Здравейте, не съм сигурен че темата е за този раздел, но ако съм сгрешил - поправете ме.

Работата е следната, най-накрая се навих и монтирах блоу офф клапан на моя tdi 110h.p. Хубавото е че системата работи, лошото е че не съм доволен. Реално въпроса ми е малко специфичен. В общи линий компютъра на клапана е добър и дори да съм натиснал педала на газта на 100% и го върна на 90% - той сработва и изсъсква, ако върна от 80% на 40% отново изсъсква и тнт, относно чувствителност към педала е супер, но въпроса ми е как да увелича времето за отваряне на клапана, реално при всяко разтоварване клапана се отваря за 0,5 секунди и се затваря, при което не може да се чуе реалния и комерсиален звук на блоу офф-а.

Някой знае ли как да увелича така наречения "duration" при разоварването, реално искам да стои поне 1 - 1,5 секунди отворен за да се чуе хубаво разтоварването, но при условие че в дадена ситуация е минало 0,5 секунди и натисна газта рязко - клапана да се затвори въпреки условието за 1,5 секунди, с цел турбото да не надува в атмосферата през него. Дано разбрахте особения ми въпрос .. Smile нека някой сподели идея




Потребителски аватар
whity
Мнения: 70
Регистриран на: Пет 28 мар 2008 21:27
Автомобил: VW GOLF MK IV
Двигател: ASV
Местоположение: Добрич

Re: 1.9 tdi blow off - специфичен въпрос

Мнениеот whity » Пет 26 май 2017 7:56


Здравей, не съм от гурутата във форума, но тоя двигател не е направен за Блоу клапан. Просто губиш налягане и печката спира да върви, и то заради един звук.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: batjoro, владислав и 174 госта