пасат б7 CFFB 2.0tdi премахване на ДПФ и запушване на ЕГР - плюсове/минуси

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Kolio4motion
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 04 апр 2017 15:43
Автомобил: Пасат Б7 Вариант 4Motion
Двигател: CFFB tdi BM

пасат б7 CFFB 2.0tdi премахване на ДПФ и запушване на ЕГР - плюсове/минуси

Мнениеот Kolio4motion » Вто 23 май 2017 13:55


Здравейте колеги,

искам да попитам, какви са плюсовете и минусите (наблягам на минусите) при премахването на ДПФ+ЕГР на комънрейловите мотори (пасат б7 CFFB 2.0тди)
- ще доведе ли до повишен разход?
- влияе ли по какъвто и да е негативен начин на мотора или работата на мотора?
- къде може да се направи тази манипулация в Пловдив или София, + почистване на колектори

Благодаря предварително!

П.С., този мотор има ли вихрови клапи и как стои въпроса с премахването им също, хубаво ли е, лошо ли е :biggrin




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4244
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: премахване на ДПФ и запушване на ЕГР при CFFB 2.0tdi - плюсове/минуси

Мнениеот tdi fen » Сря 24 май 2017 18:14


ако работят коректно не виждам причина да ги махаш



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat, ton4o7601@abv.bg и 151 госта