Здравейте колеги,
искам да попитам, какви са плюсовете и минусите (наблягам на минусите) при премахването на ДПФ+ЕГР на комънрейловите мотори (пасат б7 CFFB 2.0тди)
- ще доведе ли до повишен разход?
- влияе ли по какъвто и да е негативен начин на мотора или работата на мотора?
- къде може да се направи тази манипулация в Пловдив или София, + почистване на колектори
Благодаря предварително!
П.С., този мотор има ли вихрови клапи и как стои въпроса с премахването им също, хубаво ли е, лошо ли е
пасат б7 CFFB 2.0tdi премахване на ДПФ и запушване на ЕГР - плюсове/минуси
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Вто 04 апр 2017 15:43
- Автомобил: Пасат Б7 Вариант 4Motion
- Двигател: CFFB tdi BM
- tdi fen
- Мнения: 4244
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: премахване на ДПФ и запушване на ЕГР при CFFB 2.0tdi - плюсове/минуси
ако работят коректно не виждам причина да ги махаш
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat, ton4o7601@abv.bg и 151 госта