Сеат Толедо 1.9тди 90к.с. ALH тресе и прекъсва като загрее и при висока външна температура
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Сеат Толедо 1.9тди 90к.с. ALH тресе и прекъсва като загрее и при висока външна температура
Аз имах гадно подобно проблемче-ifidik,обаче го хвана .Дължеше се на ''студена'' спойка в компа.2часа си игра човека да я открие и презапои,но не .Сложи ми ''нов'' комп и се оправи.Карай колата на майстор,както те посъветва колегата.
- ivo.kamenov1
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 24 май 2017 7:20
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: ALH 1999
Re: Сеат Толедо 1.9тди 90к.с. ALH въздух от горивен филтър и тресе като загрее
за сега отлагам ходенето на майстор и се опитвам сам да намеря проблема
смених всички вакууми,от което имаше голям ефект но не и решение на проблема.
След много четене набедих MAP SENSOR-a поради простата причина,че нещата се влошават когато се повиши външната температура,а доколкото разбрах МАПа има и датчик за температура на входящия въздух. Въпроса ми е има ли нещо по специфично при демонтажа на МАПА и подлежи ли на ремонт или някакво почистване? Имам от къде да взема друг работещ с който да направя проба няколко дни.
Ако не стане ще опитам и със смяна на температурния датчик на охл.течност и ако и тогава вече не стане не ми остава друга идея освен ECU-то и искам не искам ще влизам в сервиз.
смених всички вакууми,от което имаше голям ефект но не и решение на проблема.
След много четене набедих MAP SENSOR-a поради простата причина,че нещата се влошават когато се повиши външната температура,а доколкото разбрах МАПа има и датчик за температура на входящия въздух. Въпроса ми е има ли нещо по специфично при демонтажа на МАПА и подлежи ли на ремонт или някакво почистване? Имам от къде да взема друг работещ с който да направя проба няколко дни.
Ако не стане ще опитам и със смяна на температурния датчик на охл.течност и ако и тогава вече не стане не ми остава друга идея освен ECU-то и искам не искам ще влизам в сервиз.
- ivo.kamenov1
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 24 май 2017 7:20
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: ALH 1999
Re: Сеат Толедо 1.9тди 90к.с. ALH тресе и прекъсва като загрее и при висока външна температура
Придължение по темата.....
Вчера се сдобих с личен VAG COM и след известно ровене май установих къде е проблема:
01314 - engine control module
49-10 - no communications -intermittent
След като изчистя грешката,загася и рестартирам диагностиката тя се появява отново.
При всеки рестарт двигателя работи добре няколко минути и после започва да тресе,на VAGCOM-а се вижда как горивото играе от 2мг до 8мг
Някакви идеи какво да правя с ECM-то?
Вчера се сдобих с личен VAG COM и след известно ровене май установих къде е проблема:
01314 - engine control module
49-10 - no communications -intermittent
След като изчистя грешката,загася и рестартирам диагностиката тя се появява отново.
При всеки рестарт двигателя работи добре няколко минути и после започва да тресе,на VAGCOM-а се вижда как горивото играе от 2мг до 8мг
Някакви идеи какво да правя с ECM-то?
- ivo.kamenov1
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 24 май 2017 7:20
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: ALH 1999
Re: Сеат Толедо 1.9тди 90к.с. ALH тресе и прекъсва като загрее и при висока външна температура
Благодаря на всички за идеите и съветите,но до тук от нищо няма резултат
Последно мерих всички вериги между ГНП и ЕКУ,
проверих захранванията до тях и всичко е наред :(
Смених реле 109 и почистих буксите на ЕКУ-то и
ГНП-то с контактен спрей- без резултат
Грешката
01314 - engine control module
49-10 - no communications -intermittent
се появява след всяко почистване и рестартиране
Чакам за час при kasapina дано той открие нещо различно от ЕКУ,макар че всичко води към него
При резултат ще споделя за решението на проблема,който вече се влошава...
Последно мерих всички вериги между ГНП и ЕКУ,
проверих захранванията до тях и всичко е наред :(
Смених реле 109 и почистих буксите на ЕКУ-то и
ГНП-то с контактен спрей- без резултат
Грешката
01314 - engine control module
49-10 - no communications -intermittent
се появява след всяко почистване и рестартиране
Чакам за час при kasapina дано той открие нещо различно от ЕКУ,макар че всичко води към него
При резултат ще споделя за решението на проблема,който вече се влошава...
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Сеат Толедо 1.9тди 90к.с. ALH тресе и прекъсва като загрее и при висока външна температура
Случайно да имаш клапан за нафтата слаган допълнително? Аз имах такъв преди филтъра и се беше напулнил с боклуци. В следствие на това колата прекъсваше и гаснеше в движение.
- ivo.kamenov1
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 24 май 2017 7:20
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: ALH 1999
Re: Сеат Толедо 1.9тди 90к.с. ALH тресе и прекъсва като загрее и при висока външна температура
След упорито ровене от страна на Жоро проблема е локализиран-всичките мизерии ги прави ЕКУ-то.
Сега съм в процес на търсене на ЕКУ което не се оказа толкова лесна задача. Намират се какви ли не,но не със същата номенклатура като моя: 038 906 012 CA
В момента обмисля и проучвам вариант да сложа такъв от 110к.с. ASV мотор на Сеат - по autodata и външен вид изглежда да е същият като на 90к.с. ALH,а номенклатурата им се различава само по последните букви. Въпроса е дали технологично е възможно?
Сега съм в процес на търсене на ЕКУ което не се оказа толкова лесна задача. Намират се какви ли не,но не със същата номенклатура като моя: 038 906 012 CA
В момента обмисля и проучвам вариант да сложа такъв от 110к.с. ASV мотор на Сеат - по autodata и външен вид изглежда да е същият като на 90к.с. ALH,а номенклатурата им се различава само по последните букви. Въпроса е дали технологично е възможно?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сеат Толедо 1.9тди 90к.с. ALH тресе и прекъсва като загрее и при висока външна температура
Преди да смениш ЕКу-то,пробвай с друго реле 109.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Сеат Толедо 1.9тди 90к.с. ALH тресе и прекъсва като загрее и при висока външна температура
При мен ''новия'' комп също е от 110 коня.Просто бе ''адаптиран'' за 90к.с.
- ivo.kamenov1
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 24 май 2017 7:20
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: ALH 1999
Re: Сеат Толедо 1.9тди 90к.с. ALH тресе и прекъсва като загрее и при висока външна температура
Проблема е решен след смяна на ЕКУ от Сеат Леон със същият двигател.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта