Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система
Не е излизало съединение даже описах в един мой пост по назад,че на два пъти качвах четири километров баир за да съм сигурен че е термостата е отворил защото се съмнявах за въздух в системата,а колкото до въпроса дали изпуска сутрин или засмуква капачката не съм обръщал внимание но смятам,че изпуска защото след отварянето и маркуча става по мек(утре ще проверя пак да не би пък вярно да засмуква,а не да изпуска.Колеги извинявам се за малко по сърдития тон преди малко,темите които разискваме тук са полезни и се трупа безсценна информация за напред
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система
Не се трупа нищо безценно, само спам и глупости.
За мен темата е приключила.
За мен темата е приключила.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система
Кука,не се сърди и ти,ама не може да идеш на доктор и да гадае кво ти има,като не изпълняваш рецепти и не описваш симптоми.Това за засмукване и изпускане го приключихме отдавна,беше категоричен.За въздушен джоб-предполага се,че като си пъхал маркучи и оставил колата да работи на място,си изчакал големия кръг да отвори,стискал си маркучите и се е обезвъздушила.Втори път качваш баири-значи си правим извода,че се е обезвъздушила.Караш ни да търсим причини за налягане студена-ами търсим.Като влизат тия газове на 800 градуса,не е ли нормално да се посвият като се охладят на 5-6?Независимо от къде са влезли те,или пък е имало въздух в маркуча от излизането му,нормално за това време беше да хвърли малко водица или въздуха в нея.Ние не можем да гадаем колко ти е загряла колата и колко караш.Не рабрахме и какво се случва с нивото,доливаш ли и т.н.
"Съска доста" и "високо налягане" сега станаха "частично",ама сега.
А за джоба и големия кръг да знаш,че тънкия маркуч на казанчето е вързан за големия,дебелия за малкия кръг.Теоретично трябва да има достъп въздуха към казанчето при всеки един момент.
Принципно по загряването и стискането на един маркуч аз например мога да определя с вода или въздух е пълен.....пробвай и ти.
"Съска доста" и "високо налягане" сега станаха "частично",ама сега.
А за джоба и големия кръг да знаш,че тънкия маркуч на казанчето е вързан за големия,дебелия за малкия кръг.Теоретично трябва да има достъп въздуха към казанчето при всеки един момент.
Принципно по загряването и стискането на един маркуч аз например мога да определя с вода или въздух е пълен.....пробвай и ти.
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система
4km не е достатъчно.
баир за проба е 10км и да не става на повече от трета.
баир за проба е 10км и да не става на повече от трета.
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система
Колега предлагам и утре сутринта в това студено време да оставиш колата да работи на място и да чакаш да отвори големия кръг,чакай я цял ден и няма да отвори само ще ти иде горивото,точно затова я юрках в баирите за да отвори.На доктор съм ходил направи тест за газовете и нищо не излезе,колкото до термостата повярвай ми възможно е да задържи въздух под него защото когато свалях долния маркуч на радиатора от страната на термостата изтече антифриз не повече от половин литър (пак подчертавам от страната на термостата) което ме навежда на мисълта,че няма как да съм я прегрял както се опитвате да ме убедите поради простата причина че двигателя не е останал (сух)тоест имало е там литър и половина два литра което е било достатъчно да спаси положението са тези 10-15 секунди които съм имал за време да спра и угася.Колкото до въздушния джоб пежото примерно има три места от които трябва да отвиеш за да се обезвъздуши така че има ли въздух той трудно излиза,лятото може ми е по лесно защото колата загрява бързо на място и термостата отваря на време,но при тези темперетури около нулата да го чакаш да отвори на място когато работи колата е трудна работа.
В дунавската равнина нямаме такива баири.
mshbul написа:4km не е достатъчно.
баир за проба е 10км и да не става на повече от трета.
В дунавската равнина нямаме такива баири.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система
Значи нямаш проблем /поне докато не почнеш да губиш течност/..Карай и си свиркай.
- kiko26
- Мнения: 180
- Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
- Автомобил: VW
- Двигател: Passat B8
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система
Да споделя личен опит с подобен проблем.Карам 1.9 тди Асв мотор.Наскоро смених гарнитура на глава.Първите съмнения за гарнитура имах след като почнах да чувам клокочене на вода от радиаторчето на парното при леки загряла кола.От 50 до 70 градуса може би.В последствие проверих и маркучите и ми се струваха твърдички.Така може би съм карал 5-10000 км.Докато не дойде момента това лято да изхвърли антифриза при едно по интензивно изкачване на Петрохан.От Бързия до качването горе доста газ и давах и хоп горе светна лампата за нивото на антифриза.Долях вода и се прибрах без проблем.Стелката на температурата не е подминавала 90.След този случай имах още по големи съмнения за гарнитура на глава.Мерих за изгорели газове,теста беше отрицателен.Сложих нова капачка.При следващото пътуване на прибиране по магистрала Струма след Перник по баира и дадох повечко ръчка пак.И хоп на Суходол пак лампата за нивото.Долях си вода и всичко точно.В града и при спокойно каране не имало никакви проблеми.Реших че ще се сваля главата.Свалихме я и хоп пробила гарнитура.Шлайф гарнитура и други неща и сега да чукна на дърво колата си е ок.
Споделям опит ако може да съм полезен.
Споделям опит ако може да съм полезен.
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система
Не ви ли прилича поразително на моята история, която 2 пъти подробно разказах.
- kiko26
- Мнения: 180
- Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
- Автомобил: VW
- Двигател: Passat B8
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система
Забравих и за теста с капачката да кажа.Преди да сменя гарнитурата при отваряне на капачката на студена не работеща и престояла дълго време кола винаги съскаше.След смяната на никакъв звук.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система
Нещата са учени в 7-ми клас както се каза, не са сложни, но явно трудно се разбират.
Откакто един колега обобщи,че в темата няма нищо полезно и е само спам, съжалих отново че си губих времето да пиша, без да имам абсолютно никаква лична изгода. Ще внимавам да не го правя вече, поне не в тази тема.
Все ми е тая, колко капачки ще си купите за да се докаже, че физиката не е вярна наука.
Откакто един колега обобщи,че в темата няма нищо полезно и е само спам, съжалих отново че си губих времето да пиша, без да имам абсолютно никаква лична изгода. Ще внимавам да не го правя вече, поне не в тази тема.
Все ми е тая, колко капачки ще си купите за да се докаже, че физиката не е вярна наука.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система
За съжаление в подобни теми стойностната информация се губи в плявата, която бълват технически боси хора, разполагащи със свободно време.
Не можеш да обясниш неща като паралели и меридиани на човек, който е убеден, че земята е плоска.
Не можеш да обясниш неща като паралели и меридиани на човек, който е убеден, че земята е плоска.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система
Не го ли оправихте това налягане вече ???
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система
muns61 написа:За съжаление в подобни теми стойностната информация се губи в плявата, която бълват технически боси хора, разполагащи със свободно време.
Не можеш да обясниш неща като паралели и меридиани на човек, който е убеден, че земята е плоска.
Здравейте колеги и за много години.Мина месец и половина от злощастното ми изваждане на маркуча от скобата на радиатора на Пасата ми Б5 АФН и от диагнозата на колегите muns61 milmar и Iezekil че колата ми е издухала гарнитура на главата(в което се съмнявах) и след толкова време мога да обобщя.Засега противно на очакванията Пасатора е още жив,за това време го бях карал няколко пъти извън града на разстояния 30-40км докато днес не ми се наложи да ходя от Плевен до София колегите писаха,че при продължително изкачване на баир ще изхвърля антифриза не се оказаха прави,от Лукойла на магистрала Хемус на Ботевград до тунел Витиня са 13км изкачване с денивилация 510 метра (както се казва по як баир не търси) Пасатора се справи отлично повече от 90 градуса не мръдна,после като се прибрах и колата истина проверих нивото на антифриза (не беше мръднало) и все така има някакво налягане на студен мотор като отвия капачката.Така че на колегите които ме убеждаваха в паралели и меридиани (само да вметна само петици имах по география)ЗЕМЯТА Е ПЛОСКА.Прилагам техните постове от горе.
Последна промяна от kukata_pasat на Вто 09 яну 2018 22:54, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система
milmar написа:Нещата са учени в 7-ми клас както се каза, не са сложни, но явно трудно се разбират.
Откакто един колега обобщи,че в темата няма нищо полезно и е само спам, съжалих отново че си губих времето да пиша, без да имам абсолютно никаква лична изгода. Ще внимавам да не го правя вече, поне не в тази тема.
Все ми е тая, колко капачки ще си купите за да се докаже, че физиката не е вярна наука.
Здравейте колеги и за много години.Мина месец и половина от злощастното ми изваждане на маркуча от скобата на радиатора на Пасата ми Б5 АФН и от диагнозата на колегите muns61 milmar и Iezekil че колата ми е издухала гарнитура на главата(в което се съмнявах) и след толкова време мога да обобщя.Засега противно на очакванията Пасатора е още жив,за това време го бях карал няколко пъти извън града на разстояния 30-40км докато днес не ми се наложи да ходя от Плевен до София колегите писаха,че при продължително изкачване на баир ще изхвърля антифриза не се оказаха прави,от Лукойла на магистрала Хемус на Ботевград до тунел Витиня са 13км изкачване с денивилация 510 метра (както се казва по як баир не търси) Пасатора се справи отлично повече от 90 градуса не мръдна,после като се прибрах и колата истина проверих нивото на антифриза (не беше мръднало) и все така има някакво налягане на студен мотор като отвия капачката.Така че на колегите които ме убеждаваха в паралели и меридиани (само да вметна само петици имах по география)ЗЕМЯТА Е ПЛОСКА.Прилагам техните постове от горе.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система
За Много Години, жив и здрав бъди колега.
Вече си правя изводи, основно за Земята!
Дано няма проблем с Пасо!
Вече си правя изводи, основно за Земята!
Дано няма проблем с Пасо!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zinoto и 161 госта