Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2637
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за налягане в охладителната система Пасат Б5 1.9 116 кс.

Мнениеот Vasseto » Пон 29 май 2017 20:30


Едната успява да диша другата не.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за налягане в охладителната система Пасат Б5 1.9 116 кс.

Мнениеот radotom » Пон 29 май 2017 20:36


Аз, понеже съм тъп, пак да питам от 'де се синтезира изпарилия се антифриз за оставащите 11 месеца от обещаната година (ако не се кара много :icon_lol )


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2637
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за налягане в охладителната система Пасат Б5 1.9 116 кс.

Мнениеот Vasseto » Пон 29 май 2017 23:06


Кой ти каза че при това налягане антифриза кипва? Нали това е идеята при по високо налягане да не кипва охладителната течност.

P.S. Омръзна ми вече да те убеждавам.


kukata_pasat
Мнения: 868
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система

Мнениеот kukata_pasat » Вто 05 дек 2017 19:43


Здравейте колеги,за да не повдигам нова тема,Пасата ми е б5 ТДИ АФН 110кс и от една седмица има голям проблем с охладителната система.Всичко започна преди седмица когато си смених пистовия ремък сваляйки предницата и респективно водния маркуч(от долу на радиатора).При положение,че го сложих както трябва(той се закопчава с оная измислената телчица където се щрака) и не е капало след монтажа (проверил съм) на следващия ден след 10 километра пробег изведнъж ми изтече в движение целия антифриз,а маркуча (водния от долу на радиатора)го намерих изваден изцяло (все едно някой в движение се е наврял под капака и го е измъкнал).Както и да е след известно гъзене го сложих (като се уверих пред двама свидетеля,че е сложен както трябва)налях до с нов антифриз(и капка не е капнала)карах още един ден и нямаше проблеми и после пак целия антифриз долу и пак от там.Тогава не издържах отидох на сервиз и дори според тях маркуча си е сложен както трябва.Изкривиха тази скоба на водния маркуч да щрака по хубаво,източиха част от водата която бях налял от маркуча който влиза в термостата (като оставиха старата му скоба която беше от тея които се самозатягат като ги отпуснеш)и от тогава забелязах леко омазняване с антифриз от това място,направиха тест за газове в охладителната система(всичко беше наред)и ми казаха да си сменя капачката на казанчето,защото според тях маркучите са ми много твърди.Смених капачката с оригинална купена от Фолксваген за 27 лв и от тогава забелязах,че с нея маркучите са още по корави(а пък я сложих уж да са по меки),а вчера след 5 км пробег и 24 часа престой намерих под колата локва с антифриз и констатирах,че е избило от скобата самозатягащата на маркуча на термостата и имаше високо налягане като отворих капачката,а загубата от това място я констатирах,че е около половин литър.Ядосах се и подмених въпросната скоба с обикновенна и сълзенето от това място спря,но високото налягане в охладителната система остана макар да съм я държал 20 минути запалена на отворена капачка(да се обезвъздуши добре).Въпросите ми са на какво се дължат тези ядове,възможно ли е новата капачка да не струва,или да има въздушна възглавница някъде която не може да излезе,вариянта гарнитура и блок го изключвам по две причини:досега не съм имал за две години никакви проблеми с охладителната система от никакво естество и в сервиза ми направиха тест за газове който доказва,че всичко е наред с гарнитури и тем подобни.Моля колеги помогнете с мнения и извинявайте за дългия ферман който написах,но просто изках да бъда максимално изчерпателен за всичките проблеми.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1055
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система

Мнениеот mshbul » Вто 05 дек 2017 20:44


Това трябва да е доста налягане, за да изкара маркуча.
Обаче все си мисля, че би се сцепил маркуч, а не да излезе. Може наистина да не е в ред там.

Въздух може и да имаш. Трудно излиза.
Ако имаш налягане на студена кола почти сигурно вкарва газове. Ако нямаш налягане става нещо друго - може и да има някъде въздух.


Потребителски аватар
Karaboev
Мнения: 380
Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
Двигател: M272
Местоположение: G.Oriyahovitza

Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система

Мнениеот Karaboev » Вто 05 дек 2017 20:58


Колега съмнява ме че при първия опит не си сложил както трябва мъркуча и тогава като се е извадил и си прегрял колата, дори и да има въздух няма да надува така системата че да "търси" пробив и слабо място да избие., а и парно няма да имаш а когато отвори термостата трябва да се обезвъздуши. Съмнява ме че надува


kukata_pasat
Мнения: 868
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система

Мнениеот kukata_pasat » Вто 05 дек 2017 21:48


След святкане на лампата за ниско ниво на антифриза съм угасил колата не по късно от 10 секунди.Парно колата има,даже бих казал че е много добро яко жега пуска,тест за газове в охладителната система е направен след случая и показва,че няма газове в антифриза.Просто се чудя едно,с новата оригинална капачка(старата също е оригинална)държи много по голямо налягане от колкото със старата,а уж я сложих за обратното да е по малко налягането.Да допълня колата си държи точно 90 градуса като загрее и нито градус повече.


Потребителски аватар
Karaboev
Мнения: 380
Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
Двигател: M272
Местоположение: G.Oriyahovitza

Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система

Мнениеот Karaboev » Сря 06 дек 2017 10:49


Налягането трябва да е 0.8 бара максимум 1, при това налягане няма как да ти избиват съединения. Проблема ти иде от високо налягане а то няма как да да се вдигне ако всичко е наред особено зимата. Тук имаше един уред за тестване на налягане в охладителната система много сервизи го имат ако може направи един тест да видиш какво налягане прави това с мерене на газовете е бошлаф работа


kukata_pasat
Мнения: 868
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система

Мнениеот kukata_pasat » Сря 06 дек 2017 12:28


Според мен нямам проблеми с глава или гарнитура както казах имам страхотно парно,а теста го направиха с такъв уред,намерих снимка в интернет ето линк http://www.dunevmotorsport-r21.com/co-test/


pa4o_ivanov61
Мнения: 442
Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
Автомобил: VW BORA
Двигател: AGR 98
Местоположение: Ловеч

Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система

Мнениеот pa4o_ivanov61 » Сря 06 дек 2017 18:18


Заради такъв уред 2 пъти свалях глава на един форд.Надуваше маркучите, но се оказа че неможе да се обезвъздуши ,и след байпас на охладителната система всичко се оправи.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система

Мнениеот Iezekil » Сря 06 дек 2017 23:48


Това за двете клапанчета виц ли е?Подналяган викате?


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система

Мнениеот milmar » Чет 07 дек 2017 10:09


Iezekil написа:Това за двете клапанчета виц ли е?Подналяган викате?

Не е виц, два клапана са.
А твоите неадекватни включвания в не една теми виц ли са?


kukata_pasat
Мнения: 868
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система

Мнениеот kukata_pasat » Чет 07 дек 2017 15:06


Колеги днес направих видеоклип в който стискам маркуча при туку що угасена кола на 85 градуса,предценете дали е много твърд или си въобразявам. https://www.youtube.com/watch?v=BXSnks_3-Bg


Потребителски аватар
Karaboev
Мнения: 380
Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
Двигател: M272
Местоположение: G.Oriyahovitza

Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система

Мнениеот Karaboev » Чет 07 дек 2017 16:28


Немога точно да преценя изглежда ми наред. Като развие капачката при загрял двигател има ли голямо налягане мъчи ли се да изхвърли водата. Пробвай и сподели


kukata_pasat
Мнения: 868
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Пасат Б5 1.9 116 кс. въпрос за налягане в охладителната система

Мнениеот kukata_pasat » Чет 07 дек 2017 16:41


Налягане има и като отворя капачката съска доста,но в никакъв случай не се надига антифриза и не се опитва да го изхвърли нито балбука на отворена капачка.Озадачаващото е другото,при положение,че на 12-15 часа престой(цяла вечер и нощ) маркучите остават доста твърди и като се отвори капачката съска,купих чисто нова оригинална капачка от фолксваген и с нея даже са една идея по напомпани спрямо старата която също е оригинална.Как за толкова време капачката не успява да изпусне налягането ми е чудно,а колата е студена и антифриза е студен.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта