Здравейте колеги
Вчера ми се случи една неприятна случка с моя съединител.Той отдавна си беше за смяна(тресеше,отделно лагер помпата си беше пред заминаване) и ето че вчера ме остави на околовръстното .
Така и така ще свалям да правя лагер помпа и мисля да го сменям.Въпросът ми е ,може ли да се използва съединител с твърд маховик тук ? Колата е голф 4 1.9 AJM 6 скорости,защото знам че примерно при обикновените TDI (90-110),това е постижимо като се използва от голф 3?
Търсих отговор на моя въпрос ,но не открих моля за съвет а не за порицание защо не съм използвал търсачка и т.н :)
Лек ден
Голф 4 1.9 PD AJM 1999г-проблем със съединителя
Голф 4 1.9 PD AJM 1999г-проблем със съединителя
Последна промяна от TodorovKJ на Чет 08 юни 2017 15:32, променено общо 2 пъти.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19676
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със съединителя Голф 4 P.D
Шаблон за заглавията:
dobrin написа:Модела на колата (Passat), вид на купето (3BG или B5.5), година на производство (пр.2002г.), букви (код) на мотор/двигател (пр. ASZ) - , проблем за който се пуска темата.
пример: Passat 3BG 2002г. ASZ - висок разход
Всяка една тема със заглавие, различно от описания начин, ще бъде моментално заключена!
- Sonny_89
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 PD AJM 1999г-проблем със съединителя
А бе по принцип май не се препоръчва твърд маховик за помпа-дюза, защото скапвал кутията. Поне така съм чел. Макар, че моят майстор ме увери, че няма проблем - било изпробвано, но аз лично бих си заложил на двумасов, за да ми е спокойно.
Re: Голф 4 1.9 PD AJM 1999г-проблnем със съединителя
А какъв се използва пак ли от голф 3?Това с кутията не ме притеснява резервна имам
- Sonny_89
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 PD AJM 1999г-проблем със съединителя
Ммм...мисля, че не. На AJM съединителят е 240 мм, а на тези с роторните помпи е 228 мм (ако не се лъжа). При ПД има готови китове на Valeo и Westlake. Разликата в цената между комплект с плътен и комплект с демферен маховици е около 150 - 200 лв.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 PD AJM 1999г-проблем със съединителя
На 5 степенната е 228 на 6 е 240.
Т.е от 110 не става. Чел си през редовете
Т.е от 110 не става. Чел си през редовете
- Sonny_89
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 PD AJM 1999г-проблем със съединителя
Приемам забележката [emoji106]
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 4 1.9 PD AJM 1999г-проблем със съединителя
Преди 1-2 години един "колега " беше задал този въпрос, после сложи твърд маховик и след като не му се получи интервенцията, започна да плюе в темата колегите, заради тях се отикал с цифри пари ...А даже не беше споменал че пита за 6- степенна кутия. И аз смятам че твърд маховик на такава кутия не е добро решение.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 PD AJM 1999г-проблем със съединителя
Това е според джоба и според стила на каране. Аз карах с твърд маховик 130 000км и се износи феродовия,сложих комплект с демфер пак,защото ми подариха почти нов и сега отново съм с плътния.никакви грижи нямам нито с кутията нито със съединителя. Единствената разлика ,която намирам е,че отделя по-високо
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта