Здравейте колеги,
Сериозно започнах да обмислям идеята да си ремапна колата за да тръгне малко повече. Идеята ми е да не я изцеждам максимално, както пишат навсякъде, че можела да стане 140 (к.с.) и 310 (Nm), а ми се иска да я направя около 125-130 (к.с.) и 290 (Nm) максимално. Единствения ми страх е какво ще стане със съединителя и маховика? Има ли колеги, които са го правили? Какви са наблюденията след това? Главно ме интересува да не стане така всяка година да трябва да сменям съединител или маховик понеже няма да издържа на напрежението? Когато сегашният ми съединител стане за смяна след време има ли варианти за слагане на усилен съединител и ще ми е нужен ли? Маховика е ясно, че няма усилен вариант (не искам да слагам твърд маховик или какъвто и да е заместител не за тази кола). Споделете впечатления моля ви.
Golf 5 1.9TDI BLS (105 к.с.) ремап и въздействие върху съединителя
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 5 1.9TDI BLS (105 к.с.) ремап и въздействие върху съединителя
Малко си чел колега! Има адски много писано във форума а и в други форуми. Ако си решил за чип - слагай без да се притесняваш, но го прави на места където знаят какво правят!
максимално изобщо не е това което си писал, но не искам да го коментирам. прави си я нормално за да си доволен и да си оцениш парите които си дал. Съединителя ще ти замине и без чип при всички положения имай го в предвид. Ако го смениш със качествен няма да имаш проблем след чипа на стоковия ти мотор.
Всичко зависи от десния крак - в с и ч к о!
максимално изобщо не е това което си писал, но не искам да го коментирам. прави си я нормално за да си доволен и да си оцениш парите които си дал. Съединителя ще ти замине и без чип при всички положения имай го в предвид. Ако го смениш със качествен няма да имаш проблем след чипа на стоковия ти мотор.
Всичко зависи от десния крак - в с и ч к о!
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Golf 5 1.9TDI BLS (105 к.с.) ремап и въздействие върху съединителя
Съединитела ти му е все тая, дали е 125 или 150 к.с
Ти като се качиш в тази кола да не с качването да натискаш десния педал докрая и така да я караш докато я огасиш днеска?
Аз със един скапан съединител на голф 4-ка вече над 40 000км нямам проблеми, даже го засилвах още втория път и още си карам въпреки че маховика тресеше като я купих, а съм 120НМ отгоре, от 310 на 430.
Ти като се качиш в тази кола да не с качването да натискаш десния педал докрая и така да я караш докато я огасиш днеска?
Аз със един скапан съединител на голф 4-ка вече над 40 000км нямам проблеми, даже го засилвах още втория път и още си карам въпреки че маховика тресеше като я купих, а съм 120НМ отгоре, от 310 на 430.