колеги от скоро имам колата взех я с много проблеми и си я стягам :)
един от проблемите беше че забиваше на 110км незвисимо на коя предавка съм...
оказа се N75....
притеснява ме това че когато тръгна да изприварвам и я натисна до краи и турбото започва да свири много
и звукът е малко странен.....
имам диагностика на делфи и я пробвах от 1 до 5
и на всяка предавка с пълна газ ми даржи 1980 милибара
нормално ли е това защото така и не намерих на колко трябва да надува точно
ето и диаграмата :)
благодаря предварително :)
поздрави
голф 3 1.9 ТДИ 90 кс колко трябва да надува турбото
- VelichkoTodorov
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 25 ное 2016 23:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: голф 3 1.9 ТДИ 90 кс колко трябва да надува турбото
Точно толкова е нялягането. А в зависимост от свиренето може да е спукан маркуч/кулер или заминаващо турбо
- VelichkoTodorov
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 25 ное 2016 23:49
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 3 1.9 ТДИ 90 кс колко трябва да надува турбото
ами маи ми звучи на заминаващо турбо.....
но когато съм карал колата на дълъг път в горещо се чеува едно се едно съска от някое мъркуче....
а всички са проверени и подменени със нови цялата система съм проверявъл уж всияко е здраво кулера е сух няма някъде
омазано целия си е сух самите турбо пътища въте са почти сухи съвсем леко омаслени...
не съ като на другата ми кола ровър 600 като махна мъркуча и да текне маслото.....
но когато съм карал колата на дълъг път в горещо се чеува едно се едно съска от някое мъркуче....
а всички са проверени и подменени със нови цялата система съм проверявъл уж всияко е здраво кулера е сух няма някъде
омазано целия си е сух самите турбо пътища въте са почти сухи съвсем леко омаслени...
не съ като на другата ми кола ровър 600 като махна мъркуча и да текне маслото.....
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 187 госта