Здравейте,
Притежател съм на колата от заглавието на темата.След закупуването и последващо техническо обслужване бяха установени следните проблеми.Заминал вал на масления привод и турбина.Последва ремонт и на двата проблема.На турбото беше сменена средната част.От тогава колата е мудна в малките обороти.Сдобих се с VCDS и направих логове на 1,3,8,10,11-канали които прилагам към писмото.С един майстор имаме съмнения,че актуатора не регулиран както трябва от майстора на турбото.
Моля тези които имат понятие да помогнат.Да свалям ли турбото и да го пращам на стенд за реглаж.
Искам предварително да благодаря на отзовалите се колеги.
Приятна,вечер!
Има ли някой който да сподели мнението си.
Passat B6 2006г. 2.0 ВМР-Проблем с турбото
Passat B6 2006г. 2.0 ВМР-Проблем с турбото
- Прикачени файлове
-
- LOG-01-001-xxx-xxx.xls
- (33.5 KиБ) Свален 78 пъти
-
- LOG-01-003-xxx-xxx.xls
- (34 KиБ) Свален 66 пъти
-
- LOG-01-008-xxx-xxx.xls
- (32.5 KиБ) Свален 64 пъти
-
- LOG-01-010-xxx-xxx.xls
- (32 KиБ) Свален 73 пъти
-
- LOG-01-011-xxx-xxx.xls
- (32.5 KиБ) Свален 68 пъти
Последно избутана от iv4ika на Пет 30 юни 2017 20:33.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stefan.g и 66 госта