Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Apokalipsisa
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици

Мнениеот Apokalipsisa » Пет 07 юли 2017 1:31


Автомобилът има висок разход и не върви във високите. Турбината е чистена и според показанията на компютъра и разчитането на тях от "специалисти", няма никакъв проблем и работи перфектно. ГНП-то протече и се наложи подмяна на гарнитури и уплътнения. След "перфектна центровка" от майсторите и коригиране на милиграмите, мотора работи перфектно - според тях. Преди тяхната намеса, разхода пак беше висок, а мотора беше доста шумен. Закачих я снощи на Vag Com и направих няколко screen-шота. Ще помоля някой да даде мнение по следните screen-ове(правени са на загрят мотор - 90 градуса, поне според показанията на таблото):

1.На Group 4 забелязах, че стойностите на "Star of injection actual" се менят постоянно в диапазон: 3.5 - 4.5 BTDC, а на "Cold start injector duty cycle" се менят постоянно: 58% - 70%

Изображение


2.Жълтата линия подскача и излиза извън прозореца, а тайминга се мени постоянно през 1 секунда от 70 до 80.

Изображение


3."Intake air temp.(G72)" си седи на 6.3 градуса, при външна температура 25 градуса. "Coolant Temperature(G62)" показва 11.7 градуса.

Изображение




Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици

Мнениеот goppa » Пет 07 юли 2017 5:39


Смени си температурния датчик!


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици

Мнениеот vlado_tonev » Пет 07 юли 2017 6:23


goppa написа:Смени си температурния датчик!

И двата датчика не показват коректно.Този на охладителната течност,и този за въздуха който се намира над въздушния филтър.Ангренаж сменяван ли е скоро?Помпата не е зацепена правилно.С какъв код е мотора?


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици

Мнениеот vanesto » Пет 07 юли 2017 6:24


Първо да смени двата датчика и тогава да гледа пак центровката, щото се мени. Тонев, то си пише AHF.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици

Мнениеот vlado_tonev » Пет 07 юли 2017 6:30


Забрасих да видя на графиката какво е отметнато.... :redface
Да провери и на 04 канал в адаптация дали не е софтуерно пипано предварението. :eek


Apokalipsisa
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици

Мнениеот Apokalipsisa » Пет 07 юли 2017 10:22


Заменихме всички датчици с работещи от идентичен автомобил и резултата е същия :eek Закачихме я на друг софтуер и дава същите отклонения. Дори температурата на мотора я изкарва 20 градуса (при загрят мотор до 90 градуса по табло и външна температура 28 градуса). Всички температурни датчици по автомобила показват с 20-30 градуса надолу, дори и заменени с нови :eek Къде да търсим проблема?

Последна промяна от Apokalipsisa на Пет 07 юли 2017 16:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици

Мнениеот vanesto » Пет 07 юли 2017 10:31


По кабелите, или ЕКУ-то.


Apokalipsisa
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици

Мнениеот Apokalipsisa » Пет 07 юли 2017 16:26


Ами ще проверим кабелите тези дни, но ми е интересно как така ще се скапят и то на двата датчика. Те не влизат ли в различни пинове на ЕКУ-то? Преди да сменя датчика на антифриза с нов, набиваше грешка свързана с него. След помнята му изчезна, но стойностите не се промениха. Преди време ходих при ventoman-а ми спомена, че може да е сложен резистор за топлия старт. Всъщност, като се замисля това има логика. Акумулаторът ми е слаб, но двигателя пали само като пипна ключа. Ако е сложено съпротивление, то кара датчиците да изпращат ниски стойности до ЕКУ-то и лъже, че двигателя е винаги студен. Така подава повече гориво при развъртане на стартера, но ми е интересно дали и при работеш двигател продължава да пуска повече милиграми. Поне аз нямам друго обяснение за разхода ми, който е 9-10 на 100 градско. Кажете ми дали разсъждавам правилно и евентуално къде се поставя това съпротивление(ако се наложи да го търся).


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици

Мнениеот vlado_tonev » Пет 07 юли 2017 16:32


Трябваше с това да започнеш....че имаш резистор,който евентуално(според мен)сега бъзика датчиците.Разбандажирай кабелите и ще го видиш,ако го има!


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1011
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: Touareg 7P6
Двигател:

Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици

Мнениеот nikolay_ss » Пет 07 юли 2017 16:38


Колата ти работи по съвсем различен начин когато е студена, а датчика лъже компютъра постоянно, че е студена и е нормално да ти е по-висок разхода в такъв случай, оправи си датчика да отчита коректно, махнете резистор или там каквото сте сложили.


Apokalipsisa
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици

Мнениеот Apokalipsisa » Пон 17 юли 2017 17:18


Днес цял ден колата седя при най-добрия жичкаджия в града. Няма проблем с кабелите и буксите. Няма и монтирани резистори. Неговото становище е проблем с ЕКУ-то. Каза ми да отида при някой, който се занимава с ремапване и да погледне дали софтуера не е заменен с друг. Насочете ме към някой такъв в района на Кюстендил/София, който може да ми свърши тази работа.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици

Мнениеот vanesto » Пон 17 юли 2017 21:21




mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1054
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици

Мнениеот mshbul » Вто 18 юли 2017 20:14


Интересно е, че на таблото дава 90, а се ползва съшия датчик.


Apokalipsisa
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици

Мнениеот Apokalipsisa » Чет 20 юли 2017 0:15


Не знам, чак на майстора му стана интересно. Би трябвало, като разкача датчиците да показва температури от сорта на -200 градуса, а при мен се покачват. Каза че са му минали доста 4-ки през ръцете и такова нещо не е виждал. Разбрахме се, като оправя проблема да му звънна и да му кажа, какво съм направил за да го отстраня. Тези дни ще ходя при Богомил в Годеч, за да погледне софтуера дали не е подменен. Майстора ми каза, ако случайно намеря същия компютър да му го отнеса, да го обучи и да пробваме с него. Интересува ме, дали ще стане компютъра от автомобила на мой приятел? Неговата каляска е Audi A3 98 година AHF мотор. Моят Golf също е 98 година AHF. Дали ще стане за пробата или трябва серииният номер да е същия?


Потребителски аватар
Modeup
Мнения: 144
Регистриран на: Пон 08 май 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици

Мнениеот Modeup » Чет 20 юли 2017 17:13


Номерата на комповете и на чиповете съвпадат ли си значи са еднакви .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: djonsan77, petiop и 152 госта