Автомобилът има висок разход и не върви във високите. Турбината е чистена и според показанията на компютъра и разчитането на тях от "специалисти", няма никакъв проблем и работи перфектно. ГНП-то протече и се наложи подмяна на гарнитури и уплътнения. След "перфектна центровка" от майсторите и коригиране на милиграмите, мотора работи перфектно - според тях. Преди тяхната намеса, разхода пак беше висок, а мотора беше доста шумен. Закачих я снощи на Vag Com и направих няколко screen-шота. Ще помоля някой да даде мнение по следните screen-ове(правени са на загрят мотор - 90 градуса, поне според показанията на таблото):
1.На Group 4 забелязах, че стойностите на "Star of injection actual" се менят постоянно в диапазон: 3.5 - 4.5 BTDC, а на "Cold start injector duty cycle" се менят постоянно: 58% - 70%
2.Жълтата линия подскача и излиза извън прозореца, а тайминга се мени постоянно през 1 секунда от 70 до 80.
3."Intake air temp.(G72)" си седи на 6.3 градуса, при външна температура 25 градуса. "Coolant Temperature(G62)" показва 11.7 градуса.
Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Смени си температурния датчик!
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
goppa написа:Смени си температурния датчик!
И двата датчика не показват коректно.Този на охладителната течност,и този за въздуха който се намира над въздушния филтър.Ангренаж сменяван ли е скоро?Помпата не е зацепена правилно.С какъв код е мотора?
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Първо да смени двата датчика и тогава да гледа пак центровката, щото се мени. Тонев, то си пише AHF.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Забрасих да видя на графиката какво е отметнато....
Да провери и на 04 канал в адаптация дали не е софтуерно пипано предварението.
Да провери и на 04 канал в адаптация дали не е софтуерно пипано предварението.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Заменихме всички датчици с работещи от идентичен автомобил и резултата е същия Закачихме я на друг софтуер и дава същите отклонения. Дори температурата на мотора я изкарва 20 градуса (при загрят мотор до 90 градуса по табло и външна температура 28 градуса). Всички температурни датчици по автомобила показват с 20-30 градуса надолу, дори и заменени с нови Къде да търсим проблема?
Последна промяна от Apokalipsisa на Пет 07 юли 2017 16:08, променено общо 1 път.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
По кабелите, или ЕКУ-то.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Ами ще проверим кабелите тези дни, но ми е интересно как така ще се скапят и то на двата датчика. Те не влизат ли в различни пинове на ЕКУ-то? Преди да сменя датчика на антифриза с нов, набиваше грешка свързана с него. След помнята му изчезна, но стойностите не се промениха. Преди време ходих при ventoman-а ми спомена, че може да е сложен резистор за топлия старт. Всъщност, като се замисля това има логика. Акумулаторът ми е слаб, но двигателя пали само като пипна ключа. Ако е сложено съпротивление, то кара датчиците да изпращат ниски стойности до ЕКУ-то и лъже, че двигателя е винаги студен. Така подава повече гориво при развъртане на стартера, но ми е интересно дали и при работеш двигател продължава да пуска повече милиграми. Поне аз нямам друго обяснение за разхода ми, който е 9-10 на 100 градско. Кажете ми дали разсъждавам правилно и евентуално къде се поставя това съпротивление(ако се наложи да го търся).
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Трябваше с това да започнеш....че имаш резистор,който евентуално(според мен)сега бъзика датчиците.Разбандажирай кабелите и ще го видиш,ако го има!
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Колата ти работи по съвсем различен начин когато е студена, а датчика лъже компютъра постоянно, че е студена и е нормално да ти е по-висок разхода в такъв случай, оправи си датчика да отчита коректно, махнете резистор или там каквото сте сложили.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Днес цял ден колата седя при най-добрия жичкаджия в града. Няма проблем с кабелите и буксите. Няма и монтирани резистори. Неговото становище е проблем с ЕКУ-то. Каза ми да отида при някой, който се занимава с ремапване и да погледне дали софтуера не е заменен с друг. Насочете ме към някой такъв в района на Кюстендил/София, който може да ми свърши тази работа.
-
- VW експерт
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Интересно е, че на таблото дава 90, а се ползва съшия датчик.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Не знам, чак на майстора му стана интересно. Би трябвало, като разкача датчиците да показва температури от сорта на -200 градуса, а при мен се покачват. Каза че са му минали доста 4-ки през ръцете и такова нещо не е виждал. Разбрахме се, като оправя проблема да му звънна и да му кажа, какво съм направил за да го отстраня. Тези дни ще ходя при Богомил в Годеч, за да погледне софтуера дали не е подменен. Майстора ми каза, ако случайно намеря същия компютър да му го отнеса, да го обучи и да пробваме с него. Интересува ме, дали ще стане компютъра от автомобила на мой приятел? Неговата каляска е Audi A3 98 година AHF мотор. Моят Golf също е 98 година AHF. Дали ще стане за пробата или трябва серииният номер да е същия?
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Номерата на комповете и на чиповете съвпадат ли си значи са еднакви .