Passat B6 BKP или BMP
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 25 окт 2011 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Passat B6 BKP или BMP
Здравейте колеги, искам да питам кой е по-добрия двигател, знам че ВКР е 16в а ВМР е 8в и май единия имал проблем с дюзите но като цяло може ли съвети? Благодаря!
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Passat B6 BKP или BMP
Здравей, мисля, че BMP е с дюзи на БОШ(тези ги водят по-добри дюзи), а BKP е с дюзи сиеменс, но почти няма BKP на който дюзите да не са сменени по сервизната акция. Ас съм с BKP, доволен съм засега, но честно казано дюзите да са ти проблема(вече се намират добри втора ръка на приемлива цена), има толкова други неща, които могат да се счупят и да ти се прииска да си продадеш колата на части. При тези най-честите проблеми са: глава(пукат глави), шестостен (маслена помпа), дюзи, турбо, съединител и маховик също не са евтини ако трябва да се сменят, ръчната спирачка също прави проблеми, компресора на климатика и други неща, които съм пропуснал. Общо взето моят съвет е да вземеш по-запазената кола, която има гарантирана сервизна история и да се молиш на късмет. Надявам се да съм бил полезен. Успех с покупката!
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Passat B6 BKP или BMP
Тази от двете която е на по-малко километри и е по-добре гледана. Доказан пробег не повече от 200 хил км
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Passat B6 BKP или BMP
kole7o написа:При тези най-честите проблеми са: глава(пукат глави), шестостен (маслена помпа), дюзи, турбо, съединител и маховик също не са евтини ако трябва да се сменят, ръчната спирачка също прави проблеми, компресора на климатика и други неща, които съм пропуснал. и да се молиш на късмет.
малиии ти ко приказваш въй ? ! ексик да е :_) по добре си карай гоуфо
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Passat B6 BKP или BMP
BKP - за - 16 клапанов и има една идея по-малък разход на гориво, не е с филтър за твърди частици
против - пукат глави на клапаните, "изгарят" горивните дюзи (ако не са сменени в сервизната акция)
BMP - за - 8 клапанов двигател, който е една идея по-прост, не пукат глави и не им "горят" горивните дюзи
против - запушва се филтъра за твърди частици и трябва да се премахва,
отделно трябва да се сменява софтуера на колата при премахването
И двата двигателя може да имат проблемната маслена помпа със задвиждване с верига и превъртащ шестограм.
Може и да нямат ако са след 2006-2007 моделна година (но това са изцяло мои наблюдения и не претендирам за точност).
И двата двигателя са с демпферен маховик (замяната на комплект маховик и съединител е над 1000 лева).
В крайна сметка е както нацели колата човек и си е хазарт.
против - пукат глави на клапаните, "изгарят" горивните дюзи (ако не са сменени в сервизната акция)
BMP - за - 8 клапанов двигател, който е една идея по-прост, не пукат глави и не им "горят" горивните дюзи
против - запушва се филтъра за твърди частици и трябва да се премахва,
отделно трябва да се сменява софтуера на колата при премахването
И двата двигателя може да имат проблемната маслена помпа със задвиждване с верига и превъртащ шестограм.
Може и да нямат ако са след 2006-2007 моделна година (но това са изцяло мои наблюдения и не претендирам за точност).
И двата двигателя са с демпферен маховик (замяната на комплект маховик и съединител е над 1000 лева).
В крайна сметка е както нацели колата човек и си е хазарт.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 217 госта