Колеги, знам че няма официално отделна гарнитура, а върви с капака (ще има да взимат да купя капак за 250 лв). Някой дали е намерил някъде отделно само гарнитурата да се продава (в интернет пространството китайско я има, в Ибей също, но в българско няма). Някой ако я е намирал тук да сподели, ако не да я поръчвам на братята китайци :D. Силикона знам че е опция, но ако намеря на прилична цена ще забода една нова. Благодаря предварително!
ПП: https://www.google.bg/url?sa=i&rct=j&q= ... 7038328410
Ето с тази форма е, че в някои каталози са сложили и старите от 1Z и AHU.
Гарнитура капак клапани 1.9 TDI AGR/ALH/AHF/ASV
Re: Гарнитура капак клапани 1.9 TDI AGR/ALH/AHF/ASV
Незнам къде ги търсиш но в повечето магазини за авточасти я има тази гарнитура, не е оригинална естествено. Цената е около 30-на левчета, без да броим отстъпките.
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Гарнитура капак клапани 1.9 TDI AGR/ALH/AHF/ASV
Колега изрично съм я постнал като снимка и форма, за да не се бъркате с гарнитурата за 1Z/AHU/AFN, която си е сменяема и е от 10 до 30 лв. Линка можв да погледнеш, който е в предния пост :)
Re: Гарнитура капак клапани 1.9 TDI AGR/ALH/AHF/ASV
Аз също не говоря за 1Z, AFN и прочие ;)
Тази гарнитура , която си посочил важи, и за 1,9 ПД моторите.
Тази гарнитура , която си посочил важи, и за 1,9 ПД моторите.
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Гарнитура капак клапани 1.9 TDI AGR/ALH/AHF/ASV
Да ти си облагодетелстван, на Бомба-Дюзата също е отделна гарнитура (и съвсем различна като форма), само на тия 4 мотора в заглавието е различна и се продава с тъпия капак по-принцип. Както и да е, ще търся варианти, ще видя и Вентерз дали я правят тая гарнитура по поръчка
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Гарнитура капак клапани 1.9 TDI AGR/ALH/AHF/ASV
viewtopic.php?f=24&t=451553&p=4403185&hilit=ahf+%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0+%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BA#p4403185
Тази тема сме я обсъждали, освен силикон, друго не мога да ти предложа.
Тази тема сме я обсъждали, освен силикон, друго не мога да ти предложа.
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Гарнитура капак клапани 1.9 TDI AGR/ALH/AHF/ASV
Днес ми беше скучно и се хванах да сваля капака. Шестограм 5мм с топче е необходим, защото задните болтове идват малко под ъгъл. Също така се сваля и ЕГР-ра, за да имате достъп до един от болтовете (а ако имате хубаво и здраво шарнирче може и да не се сваля). Отвиха се сравнително лесно (като се има предвид че бяха потънали в масло няма как и да е трудно). Капака направо си излиза, нищо запекло или залепнало нямаше (как да залепне като гарнитурата беше станала на пластмаса). Почистване колкото е възможно (аз специално го направих с обезмаслител, защото нямах под ръка бензин или друг разтворител, но пък обезмаслителя ме изненада с качеството си - Flex български някакъв). Там където са сводовете над вала и вакуум помпата има силикон фабрично - внимавайте като го чистите да не падне в главата, че може да направи беля. Намазах със черен РТВ силикон, не обилно разбира се. И всичко по обратния ред, заедно с леко измиване на омасляването по двигателя. Сега ще видим дали ще тече пак, струва ми се, че пак тъни от Вакуум помпата мамицата и, макар че е с чисто нови гарнитури на 5000 км. Ако пак прави мизерии ще играе "силикозата" и при нея.
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Гарнитура капак клапани 1.9 TDI AGR/ALH/AHF/ASV
Вакуум помпата се лекува и тя със силикон.
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Гарнитура капак клапани 1.9 TDI AGR/ALH/AHF/ASV
Ми явно ще е така, ама няма да е днес, стига ми толкова. Ще им се не види и тъпите немци значи, направили са супер здрава механика(разпределителния вал беше все едно съм го взел от рафта на магазина - никакви признаци на каквото и да е износване за 330000 км) , а едно кьораво уплътнение не могат да направят като хората (новите съм ги взимал оригинални - няма ги на друг производител). И ако пак тече от тях, ще ме извиняват, ама ще им пратя човек от Durex да ги научи как се правят "гуми" хахаха.
ПП: Колеги пак е протекла помпата от уплътнението между нея и главата. Да знаете да не си правите труда да купувате нови. Направо със силикон и това е .
ПП2: Днес свалях и вакуум помпата, изчистих я, леко със силикона намазах улея на уплътнението, сложих го после и работата заспа най-накрая, Съмнява ме, че тъй като улея не е гладък отвътре и без силикон уплътнението не държи. Да се надявам, че повече този възел на колата няма да прави проблеми.
ПП: Колеги пак е протекла помпата от уплътнението между нея и главата. Да знаете да не си правите труда да купувате нови. Направо със силикон и това е .
ПП2: Днес свалях и вакуум помпата, изчистих я, леко със силикона намазах улея на уплътнението, сложих го после и работата заспа най-накрая, Съмнява ме, че тъй като улея не е гладък отвътре и без силикон уплътнението не държи. Да се надявам, че повече този възел на колата няма да прави проблеми.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: владислав и 142 госта