1.9 tdi (1Z) трудно пали студен
- Dk4
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:16
- Автомобил: Vw Golf mk3
- Двигател: 1.9 TDI 1z 1994
- Местоположение: Kostenec
Re: 1.9 tdi (1Z) трудно пали студен
Няма как да покажа на vcdc защото не съм си в града при моя майстор ,а колкото до клипа той е правен преди да сменя помпата в момента колата пали без никакви проблеми от четвърт оборот но е 10 градуса навън утре съм почивка и ще сменя горивния филтър с клапанчето и ще чакам пак да застуди да видим дали ще има проблем
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1.9 tdi (1Z) трудно пали студен
Гледам сменял си темп.датчик , но въпреки това изкарай кабела ( буксата ) от него и пак пробвай студена да палиш. Някакви драми с аларма/имобилайзери или чипосване ?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 09 мар 2018 11:46
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 tdi (1Z) трудно пали студен
Колега ако мислиш че ГНП ти е ок вече защо не провериш подгр. си свещи. Понякога спирачната машинка, колкото и невероятно да изглежда, като е развалена започва да бърка компа и оттам ти набива други грешки по софтуерен път без да имаш механичен проблем. Смени машинката с нова, както те посъветваха по горе. Внимавай с монтажа на новата!!!!
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: 1.9 tdi (1Z) трудно пали студен
При мен тази драма трая 3 години! Едва тази зима открих двата проблема:1/ кората на мотора беше претрила маркуча за нафтата, не сълзеше и не капеше но през ноща е влизал въздух и сутрин ГНП то си беше кажи речи празно! 2/ свещите ми винаги бяха ОК но буксите на кабелите се бяха разхлабили и не контактуваха добре с главата на свеща! След като отстраних и двата проблема най накрая тая пущина взе да пали от раз! Е вярно като е по студено пуши бяло кат за световно ама вече не ми дреме! Важното е че и при - 12 взе да пали от раз, а преди си беше мъка мъка!!! Успех с проблема!
- Dk4
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:16
- Автомобил: Vw Golf mk3
- Двигател: 1.9 TDI 1z 1994
- Местоположение: Kostenec
Re: 1.9 tdi (1Z) трудно пали студен
От 5 години карам тди по специално 1з и досега не ми се беше случвало такова нещо но ето на сега колата пали нормално ще видим като застудее смених машинката колкото за кора на мотора аз нямам такава но тези дни ще прегледам обстойно маркучетата до резервоара дали има пробив някаде мерси за помоща на всички !!
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.9 tdi (1Z) трудно пали студен
Ако сега пали нормално значи си решил проблема.
1Z а и много други тди-та ако се мъчи на - 5 значи ще се мъчи и на +5!
1Z а и много други тди-та ако се мъчи на - 5 значи ще се мъчи и на +5!
- Dk4
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:16
- Автомобил: Vw Golf mk3
- Двигател: 1.9 TDI 1z 1994
- Местоположение: Kostenec
Re: 1.9 tdi (1Z) трудно пали студен
Явно след смяната на горивния филтър с клапанчето проблема изчезна напълно
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: 1.9 tdi (1Z) трудно пали студен
И пак филтър с клапанче ли сложи?
- Dk4
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:16
- Автомобил: Vw Golf mk3
- Двигател: 1.9 TDI 1z 1994
- Местоположение: Kostenec
Re: 1.9 tdi (1Z) трудно пали студен
Да клапанчето досега не го бях сменял колата я купих лятото от Австрия само филтъра бях сменил сега смених филтъра с клапанчето не съм си правил експерименти както някои колеги ми казаха да сложа филтър от голф 2 демек да е без клапанче предпочетох да си е по учебник
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: 1.9 tdi (1Z) трудно пали студен
Аз слагам от 2ка,макар тук някои колеги да ме разубеждават,заради отоплението.Наистина,тази зима 1път ми замръзна горивото,но не смятам,че филтъра е виновника.С двойковия филтър избягвам проблема с въздуха, породен от клапана.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1.9 tdi (1Z) трудно пали студен
А можеше да го избегнеш със смяна на един о-пръстен.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 11 ное 2018 9:38
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 tdi (1Z) трудно пали студен
Колеги и аз от 2 години имам подобен проблем.Когато застудее и започва проблема с паленето(1.9 АFN) Помпата няма теч ,дюзите са прегледани ,дори директно нафта му подавам и какво ли не,при минус 4-5 върти 5-6 секунди и след като запали запаботва гладко.Няма притрисъне свещите работят,релето се чува и вече ми Писва...Помагайте!
Дори повдигачите смених,защото много чукаха,компресията е 21,Съмнявам се в гнп-то,проблема започна една година след като смених оплътненията на гнп-то
Дори повдигачите смених,защото много чукаха,компресията е 21,Съмнявам се в гнп-то,проблема започна една година след като смених оплътненията на гнп-то
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1.9 tdi (1Z) трудно пали студен
Е 21 бара компресия си е вече почти на границата за ремонт, дюзите и те са поолабени, помпата и тя едва ли е в пълна кондиция- няма палене . Под 19 бара се пали с въже. Правена ли е проверка на какво точно се дължи ниското налягане? Клапани? Сегменти?
На колко км е ако не е тайна? Искам нещо да сравня .
На колко км е ако не е тайна? Искам нещо да сравня .
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 11 ное 2018 9:38
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 tdi (1Z) трудно пали студен
21 бара беше преди да смена повдигачите, на 325 000 е,не мисля,че е много,дюзите са с нови разпъсквачи,съвнява ме гнп-то,защото и топла по някога върти малко повече2-3 сек. и това се получи 1 година след смяна на гарнитурите на гнп-то
И стартера е малко муден
И стартера е малко муден
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1.9 tdi (1Z) трудно пали студен
Това, че си сменил повдигачите , не значи , че ще вдигне налягането след смяната им. Правена ли е проверка каква е причината за ниското налягане? Елементарна е и затова питам. Паленето топла няма много общо с паленето студена. Причините да не пали са ясни и са обсъждани многократно. Но когато налягането в мотора не е на ниво, ще има и ще стават още по-големи проблемите при палене, щото всяко нещо си има ресурс и особено автърмаркет части с неясен произход много бързо им свършва ресурса.
Определено 330 к.км не са чак критични ( ако са истински ) за АФН. Виждал съм поддържан АФН на 460 ( последно миналата година ) и най-ниското налягане ( първи цил. ) бе 27 бара, другите три 28/29 бара. т.е. много добре за км и годините си, но 21....
Замери при първа възможност отново компресията в цилиндрите и направи проверка с малко масло, повторно замерване отде е причината за ниското налягане.
Определено 330 к.км не са чак критични ( ако са истински ) за АФН. Виждал съм поддържан АФН на 460 ( последно миналата година ) и най-ниското налягане ( първи цил. ) бе 27 бара, другите три 28/29 бара. т.е. много добре за км и годините си, но 21....
Замери при първа възможност отново компресията в цилиндрите и направи проверка с малко масло, повторно замерване отде е причината за ниското налягане.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 183 госта