Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Pacio
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 23 дек 2017 18:49
Автомобил: VW Passat B7 DSG 2TDI 2014
Двигател: CFFB2014

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот Pacio » Съб 23 дек 2017 18:57


Здравейте колеги,

От седмица имам Пасат Б7 2.0 ТДИ 2014 година, купих го от Дас Велт Ауто.

В жабката имаше доста документи от поддръжката на колата в Германия, както и документ, че въпросния ъпдейт е направен - 23Р7.

Малко ме притесниха коментарите тук, моите впечатления са, че колата има отлична динамика и извънградски разход (5,3), но пък не съм карал такава без ъпдейт.

В града за сега ми дава много високи стойности по компютър, но пък аз вися в огромни задръствания, при вас колко ви дава в града?

Прави ми впечатление, че често работи на 950 оборота, като обикновено седи на 800.

Питах в сервиза, казаха че ще проверят като отида за поддръжката, но сега като чета мисля, че може да е въпросната регенерация.

Необходимо ли е да се взимат някакви мерки, наистина ли ДПФ се скапва по-бързо така?

Благодаря за инфото.

Весели празници :)




Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот krraynov » Вто 02 яну 2018 10:09


Pacio написа:Прави ми впечатление, че често работи на 950 оборота, като обикновено седи на 800.
Питах в сервиза, казаха че ще проверят като отида за поддръжката, но сега като чета мисля, че може да е въпросната регенерация.

Най-вероятно по-високите обороти, ако не е студен двигателя са симптом за регенерация.
На мен ми прави впечатление че може би сега през студените месеци тази регенерация приключва доста по-бързо, за разлика от лятото, когато работят много интензивно и вентилаторите за охлаждане.


milcho.bliznakov
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 17 яну 2018 8:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот milcho.bliznakov » Сря 17 яну 2018 10:45


Здравейте, някой скоро да е минавал сервизната акция за емисиите. Скоро ми свършва лизинга и се чудя какво да правя с Пасата.


Потребителски аватар
deodriver
Мнения: 274
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
Двигател:
Местоположение: ...

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот deodriver » Сря 17 яну 2018 21:30


milcho.bliznakov написа:Здравейте, някой скоро да е минавал сервизната акция за емисиите. Скоро ми свършва лизинга и се чудя какво да правя с Пасата.


Какво има да му се чудиш?Караш си колата и това е,лизинга нека си свършва.Ако решиш да правиш ъпдейт на софтуера,първо отиди някой да ти свали твоя оригиналния,за да си го имаш и после правиш ъпдейта.Ако имаш проблеми с новия софтуер си наливаш стария и така.


Kornaza
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 13 авг 2010 0:11
Автомобил: Фолксваген Пасат B7 TDI 140
Двигател: 2011
Местоположение: Sofia

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот Kornaza » Вто 30 яну 2018 11:25


Здравейте колеги,
Добавям накратко и моята одисея с тази акция и DPF филтъра с надеждата да съм полезен.

Колата е 2011 г. Пасат B7, 20 TDI - 140 к.с., ръчни скорости купих я преди повече от година от Das Welt Auto - Изток. Понеже смяната на масло ми дойде след по-малко от 2 месеца, я извърших в техния сервиз и точно тогава ми инсталираха и въпросния ъпдейт. Лампата за филтъра започна да светва доста често - отначало през 2 - 3 месеца, а около Септември 2017 през 2 - 3 седмици. Един ден обаче продължи да свети и на втория ден влезе в авариен режим както си карах в града.
Реших да отида в един от сервизите за водородно почистване и човека там искаше първо да я закачи за диагностика преди да правим процедурата.
Оказа се, че филтъра ми е много далеч от запушване (както той ми каза) и че ми е заминал един датчик за диференциално налягане, който мерел постъпващите във филтъра газове. Смених датчика, но пак светна лампата след 2 дни. Обадих се на същия човек и той ми каза, че Ауди и VW изисквали поне наполовина пълен резервоар за да може филтъра да започне процеса.
И наистина от тогава карам с полупълен резервоар или поне 1 -2 чертички преди чертата за половината и засега тази лампа повече не е светвала (слава богу, дано да си остане така).

От към разход на гориво - градско (София) съм забелазал 8,00 л/100, а на магистарала ако съм със 150 км/ч. - 6,2 л.

Не казвам, че това е Панацея, това са само моите наблюдения за сега.

Друг проблем, който забелязвам, но не знам дали е свързан със въпросния софтуер е, че при изключена Старт-Стоп система малко трудно ми влиза първа предавка, а при включена - влиза перфектно.


Потребителски аватар
Piqndurnik
Мнения: 561
Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
Автомобил: Passat Variant
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: около Мюнхен

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот Piqndurnik » Вто 30 яну 2018 11:35


А самата Старт-Стоп система работи ли нормално след смяната?


Kornaza
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 13 авг 2010 0:11
Автомобил: Фолксваген Пасат B7 TDI 140
Двигател: 2011
Местоположение: Sofia

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот Kornaza » Вто 30 яну 2018 11:37


Да. Работи си както и преди.


icog
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 15 сеп 2012 9:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот icog » Сря 14 фев 2018 14:07


Аз не разбрах, възможно ли е да се върне само старият софт, без да се премахва ДПФ-а? Ъпдейта беше само софтуерен, би трябвало да може. Някой направи ли го в крайна сметка? Колко време отнема процедурата и колко струва?

И при мен се спуква от регенерации след ъпдейта, бучи, грее и мирише в общия гараж, абсолютна глупост!


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот netizen » Сря 14 фев 2018 14:31


Може да се върне версия назад, при всеки по кадърен мапер.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6148
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот VWGT » Сря 14 фев 2018 15:31


Да попитам и аз, регенрецията скапва ли по-бързо ДПФ-а? Какви негативни последствия има за автомобила?


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот krraynov » Чет 15 фев 2018 4:41


VWGT написа:Да попитам и аз, регенрецията скапва ли по-бързо ДПФ-а? Какви негативни последствия има за автомобила?

Доколкото бях чел някъде, официалното становище на VW е че ъпдейта по никакъв начин не повреждал автомобила, само че и аз съм малко скептичен към това становище.
Остава си обаче по-високия разход- заради по-честите регенерации.


NerdiX
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 17:09
Автомобил: Alltrack B7
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот NerdiX » Чет 22 фев 2018 17:46


netizen написа:Може да се върне версия назад, при всеки по кадърен мапер.

Някой, дали е приложил в България успешно това?


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот netizen » Чет 22 фев 2018 17:53


Аз не бих рискувал с китайски VAS особено за тази операция, всеки си решава :)


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6148
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот VWGT » Пон 02 апр 2018 9:02


https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomob ... en-6080901

double trouble
първо си платиха глобата заради фалшификацията на и без това измислените тестове
второ ще трябва да плащат и на подведените клиенти

тази статистика не звучи на добре

Най-често изтъкваните проблеми са увеличен разход на гориво (18%), намаляване на мощността на двигателя (16%), вибрации в двигателя (11%) и тотална щета за мотора (2%). Повече от половината от респондентите заявяват, че съжаляват, че автомобилът им е бил в сервиза с цел неутрализиране на лъжливия софтуер чрез т. нар фикс.

Адвокатската кантора представлява над 40 000 автомобилни собственици, засегнати от „Дизелгейт”. Над 17 000 човека са участвали в проучването, като от тях 11 600 са казали, че колите им са били ремонтирани от VW след „Дизелгейт”. Проучването е публикувано във връзка с предстоящо решение на най-висшата съдебна инстанция на Острова, която трябва да се произнесе дали е законово издържан стартът на най-големия колективен иск в британската съдебна история.

Проучването разкрива още, че около 8% от автомобили, преминали през процедурата за отстраняване на лъжливия софтуер, са имали над пет отделни дефекта след това.




PoloBeP
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 29 юли 2008 21:34
Автомобил: Passat B7
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот PoloBeP » Вто 17 апр 2018 13:21


Доста бързо се сдобих с Passat B7 (2.0TDI 177hp) в края на март месец, тръгвайки уж за SUPERB 2... Миналата година чух за историята с diselgate, но понеже карам Mazda 6 2004г. въобще не ме интересуваше (тя и няма фабричен DPF, слагат на произведените след 2005г.). Тъй като я взех от DasWeltAuto и имах предварително VIN номера я проверих, оказа се че още в Германия е направена процедурата. За близо 2000км и 2 резервоара гориво, чак днес усетих след като я прибрах в гаража, че става нещо понеже перките работеха на макс, дори и след като я изгасих... не мога да кажа, че няма мощност сравнен с 136кс на маздата, увеличен разход (среден за момента по компютър 6л.) или вибрации понеже нямам представа как е била преди това. За мен засега всичко изглежда наред, само времето ще покаже за в бъдеще.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта