Пасат Б5,5 1,9 тди няма мощност
Пасат Б5,5 1,9 тди няма мощност
Здравейте колеги.Имам проблем с колата.2003 година е типтроник 1.9 тди.Колата няма мощност и свети една лампа за маслото.Някой хитрец е залепил черно тиско отгоре да не свети.Има и надпис отдолу -Oil sensor fault-нещо такова беше.Върви сякаш няма турбо.Някакви идей да имате.Днес я купих и продавача каза че карал така.Благодаря предварително
Re: Пасат Б5,5 1,9 тди няма мощност
Диагностика правил ли си , G266 ти е клапана за нивото на маслото , ако показва грешка провери кабелите ..
Re: Пасат Б5,5 1,9 тди няма мощност
Здравейте колеги.Сензора за маслото е сменен с нов.Грешката изчезна но мощноста все така я няма.Колата върви добре в ниските обороти а като мине 3000 и влиза в авариен режим.Ако я угася и запаля пак се оправя.Всички маркучи за вакума са проверени.Смених Н75 с този на ЕГР-а но промяна няма.Качвам един лог да видите за какво става въпрос.Нещо не ми дава да го кача.Моля за помощ
Re: Пасат Б5,5 1,9 тди няма мощност
Отиди да ти почистят геометрията на турбината и няма да влиза в авариен режим ! Може и сам със спрей за фурни (има тема в този форум) , обаче ако имаш катализатор недей !
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б5,5 1,9 тди няма мощност
Направи.друг лог-този не става.Само на 10 и 11-ти канал с пълна газ на трета от 1700-1800 об/мин до 4000
Re: Пасат Б5,5 1,9 тди няма мощност
Не мога да я изрежа до 4000 оборота защото влиза в авариен режим.Прилагам друг лог.Дано да стане
Re: Пасат Б5,5 1,9 тди няма мощност
Без да почистиш , няма как ... Иначе ако натискаш докато влиза в авариен режим може да строшиш турбото . Почисти го първо , от там няма да влиза в авариен режим и тогава ако губи пак мощност , направи пак лог ;)
П.п. Като правиш лог го прави на 3та с до долу газта , до 4000 оборота + това като пуснеш таймера , от тогава натискай , щото много дълъг става файла .
П.п. Като правиш лог го прави на 3та с до долу газта , до 4000 оборота + това като пуснеш таймера , от тогава натискай , щото много дълъг става файла .
Re: Пасат Б5,5 1,9 тди няма мощност
Благодаря за съвета колета.Днес ще го почистя с Мистър мускул.Проблема е че живея в Англия а тук никой не се наема да чисти и ремонтира турбо.Новото е към 500 паунда и сменят направо.Вчера се опитах да размърдам оста на турбината и почти няма луфт.Нито аксиален нито радиален от което си мисля че турбината е в ред.Как мога да измеря налягането без бууст метър.Имам Ваг-ком но не знам дали показва верни стоиности.Също не мога да махна катализатора защото после не мога да мина преглед.Доста е сложно.Колата е на 130 000 мили доказани от прегледите които е минавала.Преди това имах Ауди 1.8 Т и никога не съм имал проблеми с турбото
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б5,5 1,9 тди няма мощност
Турбото НЕ надува достатъчно и затова влиза в авариен режим.Погледни вакуум маркучите,щуцера на помпата.Когато запалиш,слиза ли лоста до стопера?Може и актуатор или геометрия да е причината.
Re: Пасат Б5,5 1,9 тди няма мощност
Не го чисти без да го сваляш ако си с катализатор . Не мъчи колата ами първо я изчисти , после прави логове , и без това в момента не може да се прочете нищо : стойностите на Н75 клапана показват 92% което си е за убийство , все едно си махнал актуатора . Почисти и пак ела .
П.п. Гледах в таблицата някъде , че до 3000 оборота е 35% някъде , ударил си 3000 и на момента скача на 92% ..
П.п. Гледах в таблицата някъде , че до 3000 оборота е 35% някъде , ударил си 3000 и на момента скача на 92% ..
Re: Пасат Б5,5 1,9 тди няма мощност
Здравейте колеги.Имах проблем с турбото на моя пасат 1,9 тди 131 коня.Днес купих от една автоморга друго турбо от същия код на мотора.Отворих го и почистих геометрията че леко заяждаше.Преди да го монтирам забелязах ,че изхода за интерколера от турбината е различен.Размених студената част на турбото с моята и пасна но като опитах да сложа новата на старото турбо се оказа ,че е по малка и не влиза.Сега съм в дилема.Дали има голям луфт между лопатките и охлюва.Колата върви повече от преди ,но има едно свирене което преди го нямаше.Моля за съвет ,ако някой се е сблъсквал с такава дилема
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 231 госта