След смяна на турбо
Re: След смяна на турбо
Моя клапан пропуска по малко масло и незнам какво да го правя,гледам руснаците ги отварят и почистват ама това само ако е запушен с сигорно
- bkunev
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: След смяна на турбо
Modeup написа:Махаш тръбата преди турбото и ако е омаслена проверяваш ПЦВ клапана на отдушника .
Най вероятно ще е омаслено, как да проверя въпросния клапан?
Re: След смяна на турбо
Няма какво да му проверяваш,има ли масло преди турбото,то е ясно. Въпроса е дали има начин за някакъв ремонт,защото начина който аз знам е цена.....сменя се целия капак
Re: След смяна на турбо
Въпросният клапан е една пружина , която отваря на налягане от картерните газове , за да ги пропусне обратно в двигателят и да изгорят . Въпросът е , че като ги пропусне , те се връщат през турбото , а там е възможно да се набере нагар и да се омасли. Макар че ме съмнява да е от там , отиди в някой сервиз , може и капак да се наложи да сменяш .
- bkunev
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: След смяна на турбо
qskatavw написа:Няма какво да му проверяваш,има ли масло преди турбото,то е ясно. Въпроса е дали има начин за някакъв ремонт,защото начина който аз знам е цена.....сменя се целия капак
Омасляването е по тръбата която е срещу оста на търбото. От там май трябва да влиза судения въздух в охлюва? Дали има начин за ремонт на клапана ще кажат хората, ако не, нов .
Re: След смяна на турбо
Аз се чудя дали да не накисна клапана във бензин,но се чудя дали няма са му разяде уплатнението. И нз защо съм останъл със впечетлението че този клапан трябва да затваря във високите....
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта