Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - тестване
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
Проверката за изгорели газове в антифриз, не е трудна и се ловят,дори най-малките концентрации на изгорели газове. Взима се проба от казанчето и към нея се прибавя специална химия. След оцветяването на течността в епроветката се сравнява с цвета по шаблон. Отделно може да се измери налягане на охладителната система,но там е по трудно,защото може в момента да не надува през процепа. Температурата на маслото може да достига 130 градуса,но не е хубаво да е дълго. Тази температура,зависи много от качеството на маслото и състоянието на мотора(пример е прекомерно стегнати лагери на колянов вал). При твоя случай,ако няма проблем с гарнитура или глава, се залага на на термостат. Температурата на маслото,също може да идва от гарнитура и глава,но може и от некачествено масло.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
Има охладител на егр клапан.
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
velqn написа:, че почистване е нужно,
Не разбрах изчистени ли са вече радиаторте или тази толкова очевидна причина за загряване е оставена за най накрая.
Как са разположени радиаторите, ако са едн зад друг трябва да се почисти и между тях.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
Благодаря за мненията!
Мен повече температурата на водата ме притеснява, не знаех, че може с диагностика да засека, ако има разлика, тоест да не е отклонение в таблото нещо.
За лекуване на ЕГР не съм мислел, гледайки каква грешка ми е давала 2017, може да им смисъл.
Това с гарнитурата също съм го мислил, не знам къде може да се вземе проба и да е установи дали там са наред нещата.
Мен повече температурата на водата ме притеснява, не знаех, че може с диагностика да засека, ако има разлика, тоест да не е отклонение в таблото нещо.
За лекуване на ЕГР не съм мислел, гледайки каква грешка ми е давала 2017, може да им смисъл.
Това с гарнитурата също съм го мислил, не знам къде може да се вземе проба и да е установи дали там са наред нещата.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
Вече си мисля, че това може да е поради олкова много причини, че няма как да се хване, освен, ако не карма на живи данни, или някой не се занимава това (експерт, майстор), не лаик като мен.
Изглежда, че ще си карам така и това е. Доста реактивно, не ме кефи, казват ми карай, докато нещо се счупи. Сега не ми е да се види какво е.
Да, ма с жената и двете деца, едно от които бебе, този вариант ме кара да изтръпвам...
Изглежда, че ще си карам така и това е. Доста реактивно, не ме кефи, казват ми карай, докато нещо се счупи. Сега не ми е да се види какво е.
Да, ма с жената и двете деца, едно от които бебе, този вариант ме кара да изтръпвам...
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
В по-големите сервизи, трябва да разполагат с химия за проба на изгорели газове в антифриза. Това става с питане в съответния сервиз. Трябва да ти направят качествена диагностика и е хубаво да се направи калибриране на уредите на таблото. ЕГР клапана се премахва само и единствено, ако има сериозен дефект по него и нямаш възможност да го смениш с друг нов или втора ръка. Ако стигнеш до премахване, мога да ти премахна софтуерно, но някой трябва да ти изчете и след това запише софтуера на колата. Термостатите е хубаво да се сменят, ако никога не си ги сменял.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
Благодаря ти!
Мисля да сменя термостатите, като за начало, откакто я имам колата, не съм ги сменял, може да е време. Един познат вика, виж си антифриза да не е много гъст. Дадох си сметка, че съм долял 500 милилитра концентрат (от ОМВ), но си мисля, че цялата система е 6 литра, като съм сменял ангренаж и водна, са сложили предполагам антифриз, както трябва.... чудя се дали да не долея сега малко вода, че ми е точно на минимума, но не вярвам това да даде ефект.
Мисля да сменя термостатите, като за начало, откакто я имам колата, не съм ги сменял, може да е време. Един познат вика, виж си антифриза да не е много гъст. Дадох си сметка, че съм долял 500 милилитра концентрат (от ОМВ), но си мисля, че цялата система е 6 литра, като съм сменял ангренаж и водна, са сложили предполагам антифриз, както трябва.... чудя се дали да не долея сега малко вода, че ми е точно на минимума, но не вярвам това да даде ефект.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
Не е хубаво антифриза да е чист концентрат. Аз лично ти препоръчвам да се разреди хубаво с вода до температура -30 -35 градуса. Измерете го преди това и ако се наложи досипи вода, а не така направо, защото не се знае кой какво е сипал. Това, обаче няма да е проблема на автомобила. Дръж нивото на средата между максимум и минимум.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
Лошото, е че се мери с рефрактомер, а не знам къде да намеря такова, трябва в сервиз сигурно...
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
В Lidl, изкарваха подобни уредчета за измерване на антифриз и гъстота на електролита, които се оказаха супер точни. Аз поне за любителски цели ползвам такъв, който съм сверил с професионален уред и отчитаните му данни са много близки до професионалните. Ако нямаш някой познат с подобен уред, само в сервиз.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
Би трябвало да можеш да гледаш реалната температура от климатроника. Тази на таблото не е много адекватна като показания.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
Реалната температура на водата/антифриза в радиатора на климатроника? Как така? Аз имам RNS-510 - фабричен е, там няма такива филми, иначе на таблото ми дава само Motor Oil, но не е и останалите. Може би трябва да се пуснат с VAG/VCDS?
Последна промяна от IvanMan на Вто 27 авг 2019 13:16, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
velqn написа:Вече си мисля, че това може да е поради олкова много причини, ..
Всъщност не са много, ама ти сам ги размножаваш и си патиш от собствените си действия/бездействия.
1 Водата не стига в достатъчно количество до радиатора.
2 До радиатора не стига достатъчно въздух.
И двете се проверяват лесно и надеждно с лоутех методи, без да е нужно да се сменят здрави заводски чаркове заради подозрения взети от фейсбук. Ама човек дето не разбира каква яка спирачка е съндъка на покрива, ще продължи да се наслаждава на драматичния филм.
- stanlley
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет 01 окт 2015 13:48
- Автомобил: VW Passat 6 Skoda Superb
- Двигател: CBAB 2010 AVF 2005
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
И аз съм на мнение да се почне от лесното и евтиното и ако всичко е наред - тогава да се хвърля човек на смяна на части.
Аз съм в сходна ситуация и първо ще почистя радиаторите и между тях, ще направя една калибрация на уредите на таблото и т.н.
Не съдете толкова строго колегата, защото не всеки е грамотен да прави тестове в домашни условия, а ходенето по майстори, често е ходене по мъките.
Личното ми мнение е че със сандък на покрива човек не трябва много да се сили, пък било то и с голям мотор и чип.
Аз съм в сходна ситуация и първо ще почистя радиаторите и между тях, ще направя една калибрация на уредите на таблото и т.н.
Не съдете толкова строго колегата, защото не всеки е грамотен да прави тестове в домашни условия, а ходенето по майстори, често е ходене по мъките.
Личното ми мнение е че със сандък на покрива човек не трябва много да се сили, пък било то и с голям мотор и чип.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: plamen__st и 208 госта