VW LT 25 TDI 2000 г. - забива на 2500 - 3000 оборота

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
iliqCekov
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 18 авг 2017 18:27
Автомобил:
Двигател:

VW LT 25 TDI 2000 г. - забива на 2500 - 3000 оборота

Мнениеот iliqCekov » Пет 18 авг 2017 20:50


Колеги нов съм във форума и се намирам във германия. купих фолксваген лт 25.тди 2000г, ще бъда много благодарен ако някой знае като издувам.110. 120. 2500.3000 оборота придърпва все едно се изключва турбото, забива и не иска. изключвам мотора и запаля и се оправия 2500 3000 забива.




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8382
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Wv лт 25.тди забива на 2500 - 3000 оборота

Мнениеот samo_pechka » Пет 25 авг 2017 19:48


Пренадуване. Причините са няколко. Една от тях е задръстена геометрия ( мисля, че твоята кола е с такава турбина )


Потребителски аватар
iliqCekov
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 18 авг 2017 18:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Wv лт 25.тди забива на 2500 - 3000 оборота

Мнениеот iliqCekov » Сря 06 сеп 2017 23:45


Смених всички маркучи и един датчик за налагане на турбото незнам как точно се казва ипак нема ефект ама това за геометрията ще проверя мерси колега


Потребителски аватар
iliqCekov
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 18 авг 2017 18:27
Автомобил:
Двигател:

Мерцедес спринтер212 98год

Мнениеот iliqCekov » Вто 12 дек 2017 21:05


Здравеите колеги искам да попитам за мерцедес спринтер 212 98год неможе да се издува стига до идвам до 2500 3000.оборота купих го седиял два три месеца се го прпалвах да не падне батерията сега има този проблем ако не пиша на правилното место извинявам се предварително ако някой знае ще бъда много благодарен


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8382
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Wv лт 25.тди забива на 2500 - 3000 оборота

Мнениеот samo_pechka » Сря 13 дек 2017 15:23


Е ти искаш помощ пак , обеща да споделиш какво се случи с ЛТ-ето . За мерцедеса имам предположения , но не виждам смисъл да пиша . Никой ( или много рядко ) в темите търсещи помощ казват каква е била причината и как са я отстранили .


Потребителски аватар
iliqCekov
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 18 авг 2017 18:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Wv лт 25.тди забива на 2500 - 3000 оборота

Мнениеот iliqCekov » Сря 13 дек 2017 20:33


Извинявай колега геометрията беше и един маркуч от за налягане то


Потребителски аватар
iliqCekov
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 18 авг 2017 18:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Wv лт 25.тди забива на 2500 - 3000 оборота

Мнениеот iliqCekov » Вто 19 дек 2017 13:26


Код за грешка мотор EVE копаят, 14-полюс. Код за грешка: P0105 Повреден сигнал на датчика за налягането в смукателния колектор. EVE допълнителна информация от контролния блок за грешка в запаметената грешка Сигналът е твърде нисък. Открита е грешка x пъти. 87 Скорост в 1 / min Налягане на въздуха (в mbar) 1020 Функция: Сензорът за налягане на всмукателния колектор е свързан към всмукателния колектор и открива преобладаващото налягане. Сензорът може да се монтира в или извън контролния блок. Налягането на всмукателния колектор е мярка за обема на всмукателния въздух. Инфо: В зависимост от системата, датчикът за налягане на всмукателния колектор може да бъде монтиран директно върху всмукателния колектор или свързан чрез вакуумна линия. Специфични за превозните средства данни: технически данни некои знае ли този датчик каде де намира благодаря предварително



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта