Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот Водния дух1 » Пон 11 сеп 2017 21:48


Нямам думи,просто...




Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 342
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот Voluminer » Пон 11 сеп 2017 22:02


Американците имат една хубава поговорка- If it's not broken DONT fix it. Или в превод- Ако не е счупено НЕ се мъчи да го поправяш... Тук случаят е такъв за съжаление... :no


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6152
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот ktamen » Пон 11 сеп 2017 22:07


Има много малка вероятност проблемът да е прехвърлили няколко зъба на ангренажния ремък, а клапаните да са си наред. Провери дали е зацепен правилно и оправи зацепването. После пак пробвай дали двигателя се върти нормално, но на ръка, а не със стартера. Ако се върти, тогава търси майстор да ти сложи другата помпа.
Горкото поло :icon_sad


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8385
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот samo_pechka » Вто 12 сеп 2017 8:22


Има две основни вероятности. И двете са зле. Едната да превърти ангр.ремък , втората да счупи ангр.вал . И двете аварии са постижими от блок. ГНП ( спец. за точно този модел поло ). Но ме учудва, че току що проверено/ремонтирано ГНП се скапва тотално. Не съм ги оглеждал добре, но има ли вариант някой болт от закрепването на ГНП-ето, да се е шибнал в колелото ( ако е бил поохлабен прекалено)


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот дърт милиционер » Вто 12 сеп 2017 9:44


Предполагам , че като охлабих ГНП се е загубила сходимостта и е изкривила може би остта...........после е блокирала , защото предпоследния път като я запалих - едвам запали и стартера се мъчеше после се промени и шума от мотора все едно съм махнал въздушния филтър......и последния път изобщо не поиска да завърти .......но се подведох , че проблема е в стартера и затова продължих да я мъча. Махнах малкия ремък на ГНП и с ключ въртя вала на клапаните , но се върти само до средата и удря в нещо - назад .....пак същото. Надявам се , че вала е здрав и има само криви клапани....... Каквото и да кажа за глупостта си.........ще е малко. Имам един комшия /баш майстор/ и откакто сложих ремонтираната помпа все ме убеждаваше , че мотора мели орехи..............затова два пъти ходих и до БОШ..........сам съм си виновен.


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот polovera_9n3 » Вто 12 сеп 2017 14:42


Явно каруцата се е обърнала, сега пътища много. Сега намираш някой сервиз, отиваш и казваш всичко ама всичко. Когато закараш колата да я видят питай ги за цената на всичко в най-лошия случаи. Щото да не стане да ти кажат- аа тва ще го опрайме тука набързо, а после- ама се оказа това и това. Разпитвай, за да не караш после старо поло на цената на голф 4ка.
И ти се чудя какво се хващаш толкова за тоя разход. Ако не гори 4,5 ами 4 ,8 -5,0- какъв е проблема щом пали и върви? Имам един комшия военен- така си прееба форда- фокус 1.8 дизел, щото не палел от половин оборот, ами на 3 4 оборота на стартера :eek тоя всеки ден го гледах какви глупости прави- първо махна маркучите за нафтата, сложи прозрачни- вътре видя няколко мехурчета, опаса мотора с клапани, файда никаква, после свали дюзите да ги киснел в някакъв препарат, ама забравил коя от къде е свалил- прееба дюзите, намери някви отнякъде..... последно го видях как влачат форда с една лада нива из квартала да запали и вътре с еднил лаптоп се мъчат да направят нещо.... Накрая го продаде и си купи пак фокус 1.8 дизел, който пак пали на 3 4 5 оборота- бъзикам го- викам дай да изкараме дюзите да ги видим- не ще :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот Водния дух1 » Вто 12 сеп 2017 19:15


Тук е в пълна сила поговорката:'' Кой каквото сам си го направи ,никой не може да му го направи.'' Скоро ще заключат темата ми се струва.А,по въпроса за комшиите-никога не си барам колата пред блока щото от акъли и съвети нищо няма да направя.По принцип-едно ла...но като не мирише,не се разбутва,че ....


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот Bai Sando » Вто 12 сеп 2017 22:05


Да не са ми уроки,но на 3-ката последно отварях капака преди повече от месец да долея малко антифриз преди морето.
Колкото и да съм фен на колите,нищо не може да ме накара да чопля за щяло и нещяло по колата си.Щом нещо работи...
Жалко за половерчето,обаче :icon_sad


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот дърт милиционер » Сря 13 сеп 2017 14:15


Проблема е решен ! Кълна се като циганка в РПУ.............Никога вече няма да пипна където не разбирам. Теглих я днес колата при един майстор в кв. Люлин. Човека му обясних какви щуротии съм свършил. Свали капака на клапаните - нищо им нямаше . После свери белезите и наистина ремъка беше прехвърлил един зъб.......като съм охлабвал ГНП то съм сложил един по дълъг болт........и той е застопорил шайбата на помпата и тя е блокирала. Винта е точно под нея и не съм забелязал че с гедорето съм го навил и се е показал отзад. Този винт го навих защото оригиналния го дянах някъде.......така и не го намерих .Блокирайки помпата съм спрял и ангренажния ремък и когато съм почнал да паля със стартера ремъка е прехвърлил - друго обяснение нямам...........Помпата си работи но ми се струва , че сега колата е по шумна...............но върви добре и е пъргава. Помпата човека я регулира за предварение на загасен двигател и ми каза , че при работещ двигател не се пипа.........Благодаря ви на всички за съветите . От днес сменям само крушки и консумативи . :bowdown


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот polovera_9n3 » Сря 13 сеп 2017 14:20


:beer Радвам се за развръзката, добре че е "куче" половерчето :th_up
ПП... Сега някой да подари катинар на чичето, да се заключва капака и да го отварят само в присъствието на вещо лице....


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот дърт милиционер » Сря 13 сеп 2017 14:24


Не е нужно да ми слагате катинар..............бабата е яхнала метлата и от два дена крещи като изоглавена по мене......Сам съм си виновен и наистина няма да пипам където скърцат пантите.............Мама му стара - бях се предал и се чудех колко ли пари ще ми дадат от ''Титан'' - нали там ги изкупуват за скраб...........няма части за тези курници , а и с моята пенсия съм само за ремонти . Майстора днес му стана мъчно........беше доста скромен взе само 50лв. Смея се......ама снощи сън не ме хващаше , а жената от два дена е настръхнала кокошка........... :beer


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18718
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот hooligans » Сря 13 сеп 2017 14:37


Достатъчно.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Ronit333777 и 172 госта