Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот radotom » Сря 30 авг 2017 19:03


Ами пип-тунинга е хубаво нещо! :icon_lol
Да напомня, че пип-ната кола може да върви много, може да върви и малко.

И дано на никой не му се налага при изпреварване непредвидено да се окаже, че колата му трябва да върви една идея в повече, отколкото може :no




Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот Водния дух1 » Сря 30 авг 2017 20:36


Малко върни чиче-най-мн.четвърт оборот.Бележи сегашното положение на болта.Знаех си ,че и сега няма да ти хареса...Сигурен съм,че тоя от БОШ е врътнал болта на харабията и е казал-готово...


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот дърт милиционер » Чет 31 авг 2017 9:02


Ами прав си............гледаха да ме изгонят по скоро........в халето имаше доста скъпи автомобили и не им беше до мен. Странно е , че ме оставиха при колата , а не ме изгониха да чакам отвън - така поне видях къде пипаше майстора - за една минута и .......готов си. Помпата имаше белязано с червена боя - да не се пипа , сега ясно се вижда къде е бил маркера , а ако реша да намаля нафтата - първо ще бележа винта с чертичка. Мисля си , че трябва малко да намаля горивото , ако не и давам много газ не пуши , но може би ще харчи повечко , а и този малък двигател не е направен да вдига толкова много километри и може наистина да го съсипя.......затова ще намаля малко горивото докато спре да пуши черно - пуши дори и ако я изфорсирам на място - като натисна докрай педала и почва яко да чади. Бях я засякъл веднъж преди ремонта на помпата - на околовръстното........вдигна максимум 145км/ч - повече не можеше , а сега пердаши с повече от 160км/ч. Ще се помъча пак толкова да я скопя.Не разбрах само за да намаля горивото - трябва да затегна винта или да го отвъртя ?


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот Водния дух1 » Чет 31 авг 2017 17:10


По принцип трябва да го развиеш,ама ме смущава,това ,че имаше нещо обратно по твоя двигател.Колкото повече го навиваш-пускаш повече гориво и обратното.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот muns61 » Чет 31 авг 2017 19:10


Като врътнеш на обедняване, ще паднат оборотите.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот Водния дух1 » Чет 31 авг 2017 19:36


Оборотите ,едва ли са ги коригирали в БОШ след навиване на болта-да се надяваме,че милиционера няма да ги свали осезаемо след развиване на болта за цикловата порция.


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот дърт милиционер » Чет 31 авг 2017 23:30


Оборотите на празен ход сега са добре. Колата просто има по голяма мощност като натисна педала докрай.........и пуши като циганска любов..............като гледам маркера/бяха боядисали болта в червено/ май трябва да го отвъртя малко.


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот polovera_9n3 » Чет 31 авг 2017 23:52


Чиче, аз се чудя едно- тука половината разбирачи са от София. Няма ли с някой да се уговорите да се видите и да я центрова тая помпа? :beer


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот Sstefaan84 » Пет 01 сеп 2017 18:04


дърт милиционер написа:Оборотите на празен ход сега са добре. Колата просто има по голяма мощност като натисна педала докрай.........и пуши като циганска любов..............като гледам маркера/бяха боядисали болта в червено/ май трябва да го отвъртя малко.

Нищо и няма нека пуши. Единствения можеби проблем ще е на голям и продължителен баир ,ако я даржиш натисната и не върнеш една на доло да дигне леко температурата.
Мои съвет ,караи си я така, просто се научи да натискаш гаста равномерно така , че да не пуши продължително(през цялото време на набиране).
Трябва да му свикнеш ,ускорявай равномерно плавно.


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот дърт милиционер » Пет 01 сеп 2017 20:11


Ами така си го карам аз дъртото половерче - настъпвам го до максимум 90км/ч. В града не се усеща , че е остаряла технология......ама на магистралата им преча на новите автомобили. Ще го засека колко харчи сега с новите настройки на помпата , и ако мине 5л/100км ........ще му врътна малко кранчето.


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот дърт милиционер » Нед 03 сеп 2017 5:56


Колега от Плевен - кое винтче е за намаляване на празните обороти ? По рано бяха малко по ниски. За повече мощност разбрах кой е винта но за празния ход не разбрах. :beer


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот muns61 » Нед 03 сеп 2017 7:53


Изображение

Toва с червената пластмасова втулка върху него. Дето подпира планката с жилото.


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот дърт милиционер » Нед 03 сеп 2017 12:53


Сигурен ли си , че е този винт ?

Последна промяна от дърт милиционер на Нед 03 сеп 2017 12:55, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот дърт милиционер » Нед 03 сеп 2017 12:54


Да не си в грешка.............оттам майстора увеличи подаването на повече нафта и по висока мощност. Мислех си дали не е червения винт отзад ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот radotom » Нед 03 сеп 2017 12:57


Ааааа... дъртия милиционер! :mrgreen
Знам, че се казва, че като поодъртеем се вдетеняваме, ама не е добре да забравяме да четем :mhihi

Освен картинка - има и текст на(под) постинга.
А и правилно си се отиентирал, де! Това винтче е на конзолката за жилото :th_up



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: plamen__st и 56 госта