Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19550
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
Ами пип-тунинга е хубаво нещо!
Да напомня, че пип-ната кола може да върви много, може да върви и малко.
И дано на никой не му се налага при изпреварване непредвидено да се окаже, че колата му трябва да върви една идея в повече, отколкото може
Да напомня, че пип-ната кола може да върви много, може да върви и малко.
И дано на никой не му се налага при изпреварване непредвидено да се окаже, че колата му трябва да върви една идея в повече, отколкото може
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
Малко върни чиче-най-мн.четвърт оборот.Бележи сегашното положение на болта.Знаех си ,че и сега няма да ти хареса...Сигурен съм,че тоя от БОШ е врътнал болта на харабията и е казал-готово...
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
Ами прав си............гледаха да ме изгонят по скоро........в халето имаше доста скъпи автомобили и не им беше до мен. Странно е , че ме оставиха при колата , а не ме изгониха да чакам отвън - така поне видях къде пипаше майстора - за една минута и .......готов си. Помпата имаше белязано с червена боя - да не се пипа , сега ясно се вижда къде е бил маркера , а ако реша да намаля нафтата - първо ще бележа винта с чертичка. Мисля си , че трябва малко да намаля горивото , ако не и давам много газ не пуши , но може би ще харчи повечко , а и този малък двигател не е направен да вдига толкова много километри и може наистина да го съсипя.......затова ще намаля малко горивото докато спре да пуши черно - пуши дори и ако я изфорсирам на място - като натисна докрай педала и почва яко да чади. Бях я засякъл веднъж преди ремонта на помпата - на околовръстното........вдигна максимум 145км/ч - повече не можеше , а сега пердаши с повече от 160км/ч. Ще се помъча пак толкова да я скопя.Не разбрах само за да намаля горивото - трябва да затегна винта или да го отвъртя ?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
По принцип трябва да го развиеш,ама ме смущава,това ,че имаше нещо обратно по твоя двигател.Колкото повече го навиваш-пускаш повече гориво и обратното.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
Като врътнеш на обедняване, ще паднат оборотите.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
Оборотите ,едва ли са ги коригирали в БОШ след навиване на болта-да се надяваме,че милиционера няма да ги свали осезаемо след развиване на болта за цикловата порция.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
Оборотите на празен ход сега са добре. Колата просто има по голяма мощност като натисна педала докрай.........и пуши като циганска любов..............като гледам маркера/бяха боядисали болта в червено/ май трябва да го отвъртя малко.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
Чиче, аз се чудя едно- тука половината разбирачи са от София. Няма ли с някой да се уговорите да се видите и да я центрова тая помпа?
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
дърт милиционер написа:Оборотите на празен ход сега са добре. Колата просто има по голяма мощност като натисна педала докрай.........и пуши като циганска любов..............като гледам маркера/бяха боядисали болта в червено/ май трябва да го отвъртя малко.
Нищо и няма нека пуши. Единствения можеби проблем ще е на голям и продължителен баир ,ако я даржиш натисната и не върнеш една на доло да дигне леко температурата.
Мои съвет ,караи си я така, просто се научи да натискаш гаста равномерно така , че да не пуши продължително(през цялото време на набиране).
Трябва да му свикнеш ,ускорявай равномерно плавно.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
Ами така си го карам аз дъртото половерче - настъпвам го до максимум 90км/ч. В града не се усеща , че е остаряла технология......ама на магистралата им преча на новите автомобили. Ще го засека колко харчи сега с новите настройки на помпата , и ако мине 5л/100км ........ще му врътна малко кранчето.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
Колега от Плевен - кое винтче е за намаляване на празните обороти ? По рано бяха малко по ниски. За повече мощност разбрах кой е винта но за празния ход не разбрах.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
Toва с червената пластмасова втулка върху него. Дето подпира планката с жилото.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
Сигурен ли си , че е този винт ?
Последна промяна от дърт милиционер на Нед 03 сеп 2017 12:55, променено общо 2 пъти.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
Да не си в грешка.............оттам майстора увеличи подаването на повече нафта и по висока мощност. Мислех си дали не е червения винт отзад ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19550
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
Ааааа... дъртия милиционер!
Знам, че се казва, че като поодъртеем се вдетеняваме, ама не е добре да забравяме да четем
Освен картинка - има и текст на(под) постинга.
А и правилно си се отиентирал, де! Това винтче е на конзолката за жилото
Знам, че се казва, че като поодъртеем се вдетеняваме, ама не е добре да забравяме да четем
Освен картинка - има и текст на(под) постинга.
А и правилно си се отиентирал, де! Това винтче е на конзолката за жилото
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: plamen__st и 56 госта