Голф 4 1.9 ТДИ ПД - Дюзи
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 28 юни 2013 19:09
- Автомобил: mk4
- Двигател: asz 2002
- Местоположение: Хасково\София
Голф 4 1.9 ТДИ ПД - Дюзи
Здравейте ,от няколко месеца имам проблем с дюзите , но така и не успях да отстраня проблема .Всичко започна след основния ремонт . Стойностите на дюзите бяха извън норма и моментния разход 1.0-1.2 л/ч . След време купих 4 бр дюзи и ги сменихме , в този момент моментния разход падна на 0.5-0.6 л/ч . До тук всичко е добре , но проблема е в стойностите на дюзите . При работа на място 1 +0.75 , 2 +0.09 , 3 -0.80 , 4 -0.07 . Когато потеглям постепенно се покачват и достигат до 1 -3.01, 2 -3.01, 3 +2.99 ,4 +2.99. Колата тресе при набиране най-вече след 1800 об. На какво може да се дължи рязката промяна на дюзите ? Към какво да се насоча ? Добавките не са вариант , ще съм благодарен на всеки отзовал се .
-
- Мнения: 1872
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ПД - Дюзи
Корекциите на дюзите се гледат на място, а за тресенето провери тампоните, може и маховика да е в начален стадий на разбиване.
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 28 юни 2013 19:09
- Автомобил: mk4
- Двигател: asz 2002
- Местоположение: Хасково\София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ПД - Дюзи
Здравей .Маховика съм сменил преди 20 000 км( комплект) . Стойностите на дюзите ги сравняваме с други ПД мотори такава разлика не се забелязва , да не кажа че почти не се променят стойностите в движение .
-
- Мнения: 1872
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ПД - Дюзи
В такъв случай основния ремонт явно не е много качествен, едно мерене на компресия вероятно ще покаже нещо.
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 23:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ПД - Дюзи
Ремонтен комплект на дюзите? Вала как е? Синхронизация?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ПД - Дюзи
Първо ги регулирайте и след това да се премери компресията.
От липса на компресия също няма да са добри показателите
От липса на компресия също няма да са добри показателите
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 28 юни 2013 19:09
- Автомобил: mk4
- Двигател: asz 2002
- Местоположение: Хасково\София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ПД - Дюзи
vladoooo . Преди основния не съм имал проблеми с дюзи , предполагам всичко е било наред с вала . Дюзите са обслужени и синхронизацията е направена как трябва . valiosport мисля че са регулирани добре щом моментния разход е в норма , а какви показатели да очаквам от меренето на компресията при този двигател ? Благодаря за насоките, дано не се окажете прави ( за компресията )
-
- Мнения: 1872
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ПД - Дюзи
При ремонта би трябвало и дюзите да са регулирани, не че няма вероятност да са си оставили ръцете. Компресията е хубаво да е над 26-27 атмосфери, по важното е да няма разлики повече от 3 атмосфери между цилиндрите.
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 23:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ПД - Дюзи
Каква бе причината за основен ремонт на този мотор? Колата има ли ремап? За сведение ARL даде 29 на всички цилиндри.
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 28 юни 2013 19:09
- Автомобил: mk4
- Двигател: asz 2002
- Местоположение: Хасково\София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ПД - Дюзи
Причината беше загуба на масло , колата не е имала никога ремап . Ще пиша ако има развитие
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 28 юни 2013 19:09
- Автомобил: mk4
- Двигател: asz 2002
- Местоположение: Хасково\София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ПД - Дюзи
Здравейте , компресията между 25-28 по думи на майстора . Лично на мен това ,,между,, не ми вдъхва доверие . Стойностите на дюзите се увеличават до 1600 оборота , след тази граница замръзват( явно компа не ги отчита ) . Вибрациите най вече се усещат на 5 и 6 скорост при набиране. За да отметна че не е от вътрешно каре и тях ги смених за проба .А за пушеци и за палене колата няма проблем и никакви грешки .
- stefarata
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ПД - Дюзи
компресията ти си е в ред
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 28 юни 2013 19:09
- Автомобил: mk4
- Двигател: asz 2002
- Местоположение: Хасково\София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ПД - Дюзи
Ще сменя пак дюзи явно. Не знам на къде да хвана
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 28 юни 2013 19:09
- Автомобил: mk4
- Двигател: asz 2002
- Местоположение: Хасково\София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ПД - Дюзи
Ето стойностите на дюзите в движение и на място .
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ПД - Дюзи
При движение компа спира да следи корекциите на дюзите , затова се гледат само на място и на загрял мотор.
Данните от цветния дисплей показват , че комуникацията между дюзите и компа не е добра , или кабели , или съпротивленията на дюзите , или просто компа ти не се разбира с дюзите
Данните от цветния дисплей показват , че комуникацията между дюзите и компа не е добра , или кабели , или съпротивленията на дюзите , или просто компа ти не се разбира с дюзите
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 48 госта