Здравейте колеги , дайте мнение тандем помпата прави ли достатъчно налягане: без газ държи 2-2.5 бара , на 1500 оборота държи 6 бара , на 4000 оборота прави 7-7.2 бара и на пълна газ прави 7.5 бара.Правя замерването понеже колата при зимни и студени условия пали много гадно след престой.Още е топло и нямам проблеми но скоро ще стане студено и от миналата зима знам какво ме чака.До момента са сменени О-пръстени на дюзите съответно са регулирани след това , синхронизацията е на "0" , стартерът е обслужен както и всички филтри на колата са сменени , тандем помпата няма никакви течове , 4-те свещи са здрави и стига ток до тях , оригиналното възвратно клапанче което стои на захранващата тръбичка към тандем помпата е подменено защото пускаше и в двете страни (от всички операции това най имаше ефект) , пълен/празен резервоар няма разлика , акумулатора го прехвърлих от 110-ката а там пелеше като бомба и на -20 , колата е Passat ATJ мотор 115 к.с. 4motion .Случва се на 0 градуса да запали гадно както и на -10 да завърти от раз но много рядко.Ако някой има някакви предложения защото аз се изчерпах.
https://youtu.be/rOK6JCVa03Q
https://youtu.be/Pr5Kr3IMcn0
https://youtu.be/F5cl7jKHOFw
Passat B5 ATJ 2000г. 4motion Налягане на тандем помпа , пали гадно на студено
- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Passat B5 ATJ 2000г. 4motion Налягане на тандем помпа , пали гадно на студено
Последна промяна от hobsy на Вто 05 сеп 2017 10:31, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Налягане на тандем помпа
Различни може да са причините, включително и слаба компресия, трябва си сериозна диагностика. Почти сигурно е, че синхронизацията ако не е точно на 0 ще има подобрение.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Налягане на тандем помпа
Оправи заглавието, според шаблона за раздела
- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Passat B5 ATJ 2000г. 4motion Налягане на тандем помпа , пали гадно на студено
Компресия наистина не съм мерил , колата има този проблем само при температури по-ниски от 3-5 градуса , през другото време пали от четвърт , не тресе , работи равномерно , не пуши , върви много добре , има мощност и нисък разход.За 15000км маслото пада от max до min без да доливам.Дюзите показват близки до 0 стойности , нещо от сорта на -0.08 , -0,20.Правил съм си експеримент да подменя всички маркучи около филтъра и тамдем помпата с прозрачни такива за да видя смуче ли въздух от някъде и при никакви условия - въртене форсиране престой и т.н. няма и точка въздух.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Passat B5 ATJ 2000г. 4motion Налягане на тандем помпа , пали гадно на студено
Колко мг. показва разход на място?
- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Passat B5 ATJ 2000г. 4motion Налягане на тандем помпа , пали гадно на студено
Тук ме хвана неподготвен , може и да си измисям но със сигурност над 3 , при първа възможност ще погледна.
- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Passat B5 ATJ 2000г. 4motion Налягане на тандем помпа , пали гадно на студено
Днес закачих колата и показа това: синхронизацията през повечето време стои на 0.0 но от време на време менка на -0.5 , -1.1 , -1.7 и никога не минава 0.0 , друго което ми направи впечатление е , че като колата загря оборотите леко играят както се вижда на една от снимките а горивото се мени от 4.9-6.2 мг.Това съм го виждал и друг път но не му обръщах внимание понеже не винаги го има но със сигурност не е нормално.Скоро ще замеря и компресията.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 07 яну 2010 9:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Passat B5 ATJ 2000г. 4motion Налягане на тандем помпа , пали гадно на студено
Здравей колега! Да опитам да съживя темата. Имам същото гадно палене при температури под 3-4 градуса(с понижаване на температурата проблема се задълбочава). Единствената аномалия която забелязах при мен е показанието на температурния датчик на антифриза ,която е с 4 градуса по висока от показанията на G17 и G89.Някъде бях прочел че разлика до 5 градуса не е проблем, но дали е така?!? Достигна ли до някакво решение?
- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Passat B5 ATJ 2000г. 4motion Налягане на тандем помпа , пали гадно на студено
Не съм , всичко си е както преди до някъде вече му свикнах и ми писна да се разправям и да харча пари за глупости , просто VAG групата са измислени за да има работа за сервизите и майсторите.В крайна сметка нали пали :D
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 07 яну 2010 9:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Passat B5 ATJ 2000г. 4motion Налягане на тандем помпа , пали гадно на студено
Като ми остане време ще се заиграя със синхронизацията. Това поне е безплатно! И на мен не ми се харчат пари за скъпи експерименти.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tih и 51 госта