Въпрос за турбо ккк К24

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Въпрос за турбо ккк К24

Мнениеот Sstefaan84 » Пон 04 сеп 2017 16:41


Здравейте както се вижда от заглавието,имам питане за въпросната турбина.
Преди два дни купих турбото комплект с колектора от голф-2,за поставянето му в бус Т3 на 1.9 мотор. По думите на продавача турбото било идеално без луфтове, след като престигна при мен видях че турбинката не се върти на ръка. Звънах му , и тои „ма аз не го проверих ,то от 2 год седи в гаража”. Вече втори ден му сипвам масалце и започна да се върти но не на ръка,а с влошка 10 на оста. Луфта му е минимален само радиален без аксиален. От доло протече черно горяло масло.
Та съществения ми въпрос е да кажете как мислите ,ще го бъдели това турбо?Имам к14, то се върти свободно но е с по-голям луфт. Преди 10г съм купувал чисто ново турбо гарет за лагуна ДЦИ, тя беше на същото полжение ,нямаше въртене на ръка, след 10к км продадох турбото заради птп, в същото положение ,трудно въртене на оста.
Ако питането не е за този раздел се извинявам.




Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за турбо ккк К24

Мнениеот Sstefaan84 » Вто 05 сеп 2017 10:22


Никои ли не се е сблъсквал с такава турбина на ,която ротора не се върти свободно на ръка и е без луфт?


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Въпрос за турбо ккк К24

Мнениеот valiosport » Съб 16 сеп 2017 12:08


Ротора се върти свободно без грам да задържа ако това ти е въпроса. Даже като го врътнеш трябва и инерция да има, независимо турбото дали е Т3 или Т4


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Въпрос за турбо ккк К24

Мнениеот valiosport » Съб 16 сеп 2017 15:37


Ако има задържане няма да може пушека да го върти. Ако е изправно турбото се върти с лекота.
Вече каква е причината да задържа е друг въпрос, крива ос, опиране в охлювите или да е спекло маслото от стоене в комбинация със саждите. Пробвай да го напълниш с масло и го остави да се разкисне


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Въпрос за турбо ккк К24

Мнениеот muns61 » Съб 16 сеп 2017 15:54


Не му сипвай масАлце, а му сипи коресилин, да разтвори нагарите и да се вини колко луфт наистина има.
Щом и запекло има луфт...


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за турбо ккк К24

Мнениеот Sstefaan84 » Вто 19 сеп 2017 10:57


От 2 дни е в кофа с 15л нафта. Тия дни ще го завартя да вида кво се случва.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 188 госта