Golf MK6 2.0 TDI 140 к.с. грешка при палене ESP Error и свети и кормилцето.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hellcat.hc
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 12 авг 2016 9:19
Автомобил: VW Golf MKVI
Двигател: CBAA
Местоположение: Sofia

Golf MK6 2.0 TDI 140 к.с. грешка при палене ESP Error и свети и кормилцето.

Мнениеот hellcat.hc » Сря 06 сеп 2017 1:34


Здравейте, колеги. Принципно рядко моля за помощ, но сега имам нужда от такава.
Колата е Golf MK6 2.0 TDI 140 к.с. Преди я карах всеки ден, но започнах да работя от вкъщи и вече доста рядко я паля. Преди време започна да се появява грешка при палене ESP Error и светеше и кормилцето. Колата въпреки грешката палеше, леко се замисляше и не беше, както по принцип, но палеше. След известно време некаране умря за акумулатор. Свалих акумулатора взех зарядно, като първо чекнах в какво състояние е с някакъв специален уред (не помня как се казваше) и всичко беше 6, заредих акумулатора и го сложих, но грешката пак я имаше въпреки, че палеше значително по-добре. След време каране грешката изчезна и повече не се появи до онзи ден, когато пак започна да се чуди при палене и да изписва ESP Error.
Днес сутринта излезнах с колата, върнах се и за второто излизане по-късно изобщо не запали. Дава само грешката и като натисна бутона (мойта е с безключово палене) и само изцъква нещо веднъж, доста отчетливо и не пали. Дори не развърта, както правеше, като беше падна акумулатора.
Молбата ми е ако има някой от групата, който има време, разполага с апаратура и евентуално би се навил да дойде да я закачи, да се види какво има. Четох из чужди форуми, че след изчистване на грешката при някой се оправяло , иска ми се и тук да е така :/ Разбира се, ще почерпя ! Ако има и някой с репатрак тук, който може да я закара до някой сервиз на по-народни цени също ще съм много благодарен. Просто положението ми е доста сложено в момента и не мога да си позволя много големи харчове :((
Също, ако имате идеи какво може да е и т.н. съм на разположение. Единствения проблем е, че нищо не разбирам от коли, може би малко повече от средностатистическа жена :D

Не съм много активен във форума и съжалявам ако не съм публикувал на правилното място.

п.с. Мога да направя клип и снимка на случващото се..




ivmark
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 8:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мездра

Re: Нужда от помощ

Мнениеот ivmark » Сря 06 сеп 2017 5:45


Здрасти на първо време решил ли си проблема с акумулатора? ... заредил си го но дали наистина държи ток? Ако нямаш мултицет питай някой с такъв и провери напрежение на акумулатора и най вече в момента на палене - какво е?




Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5478
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Нужда от помощ

Мнениеот vlado_tonev » Сря 06 сеп 2017 6:19


Проверете дали са стегнати клемите на акумулатора




Потребителски аватар
hellcat.hc
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 12 авг 2016 9:19
Автомобил: VW Golf MKVI
Двигател: CBAA
Местоположение: Sofia

Re: Нужда от помощ

Мнениеот hellcat.hc » Сря 06 сеп 2017 11:26


ivmark написа:Здрасти на първо време решил ли си проблема с акумулатора? ... заредил си го но дали наистина държи ток? Ако нямаш мултицет питай някой с такъв и провери напрежение на акумулатора и най вече в момента на палене - какво е?


Реално проблем с акумулатора нямаше. Тествах го и се оказа, че е в отлично здраве. Бях го заредил на 100 % След зареждането имаше доста пътувания, та надали толкова бързо се е разредил освен ако от някъде не товари допълнително. То винаги има товар, нали е безключово, но предполагам германците са го измислили така, че да държи поне един месец без да се кара.
Дали държи ток не знам и няма как да проверя. Точно за това пиша тук за помощ.
Иска ми се да знам ориентировъчно за какво става въпрос, защото ако трябва да викам репатрак , започвам с едни 50 кинта само до сервиза и ако ми кажат няква дебела сума, може и да не успея да реагирам в момента и ей така ще заминат още 50 кинта за навръщане.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 17914
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK6 2.0 TDI 140 к.с. грешка при палене ESP Error и свети и кормилцето.

Мнениеот radotom » Сря 06 сеп 2017 12:20


Почти на 100% проблема е в свършил акумулатор.
Дори да го заредиш, като му е свършил капацитета, той просто няма как да издържи.
Може да е заминала и клетка.

Пробвай още веднъж със зареждане, преди да го сложиш почисти до блясък клемите и кабелните обувки и стегни хубаво.
Ама ако не се окаже диагнозата на Владо (хлабави кабели), вероятно ще трябва да се изръсиш за нова батерийка

Това, че светва волана е защото е най-големия консуматор и първи той вдига врява.




Потребителски аватар
hellcat.hc
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 12 авг 2016 9:19
Автомобил: VW Golf MKVI
Двигател: CBAA
Местоположение: Sofia

Re: Golf MK6 2.0 TDI 140 к.с. грешка при палене ESP Error и свети и кормилцето.

Мнениеот hellcat.hc » Сря 06 сеп 2017 17:03


Пиша с развитие по темата. Днес все пак качих колата и е закарахме при Боби на Пушкин. Човека си остави ангажименти всичко и ми обърна специално внимание.
Направи диагностика дет се вика на око и беше почти на 100 % вярна, почти, защото леко се прецака, като свали супер трудно стартера и се оказа, че е изправен, но поне веднага след това вече знаеше какъв е проблема, а именно сухи връзки. Пръсна, раздвижи махна, сложи и колата запали от ряз. Покарах малко и се изчистиха и грешките и сега не светят никакви лампички и не показва ESP Error. Такива хора ми трябват, да се жегнат и да приемат все едно това е тяхната кола. Обща сметка с репатрака и "ремонта" - 70 лв. :) Повече от доволен съм !




Zdravko Zankov
Мнения: 6293
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Golf MK6 2.0 TDI 140 к.с. грешка при палене ESP Error и свети и кормилцето.

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 07 сеп 2017 14:16


Какво означава сухи връзки?




Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5478
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK6 2.0 TDI 140 к.с. грешка при палене ESP Error и свети и кормилцето.

Мнениеот vlado_tonev » Чет 07 сеп 2017 21:07


Аз също имам въпрос.....Защо не е проверил стартера,без да го сваля?




Потребителски аватар
hellcat.hc
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 12 авг 2016 9:19
Автомобил: VW Golf MKVI
Двигател: CBAA
Местоположение: Sofia

Re: Golf MK6 2.0 TDI 140 к.с. грешка при палене ESP Error и свети и кормилцето.

Мнениеот hellcat.hc » Чет 14 сеп 2017 14:10


vlado_tonev написа:Аз също имам въпрос.....Защо не е проверил стартера,без да го сваля?


Ами направи някакъв много бърз тест и беше сигурен, че е стартер. Важното е, че автомобила работи вече :)
Единствено ме е яд, че ако знаех сам какво е, можех от нас да сваля половината неща и да си пръсна връзките и кабелите сам, без да давам пари за платформата.




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 4432
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: 1.9 TDI 110hp AHF
Местоположение: Varna

Re: Golf MK6 2.0 TDI 140 к.с. грешка при палене ESP Error и свети и кормилцето.

Мнениеот vanesto » Чет 14 сеп 2017 14:23


Zdravko Zankov написа:Какво означава сухи връзки?

Окислени най-вероятно. Един съвет - карай си колата по-често, или поне я пали поне веднъж седмично, нищо че е топло времето. Една кола се разваля повече от не каране, от колкото от каране.





Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DanZki, ennergy, golfmk1, kraskko, stefarata, Stif и 19 госта