Здравейте колеги преди 2 месеца ударих колата и я ремонтирах като едно от нещата които сменявах беше МАП сензора.
Тръгнах миналия месец към морето и след поредни забивания се принудих та изкарах на авариен режим.
Грешките които изписва са тези:
Днес след по рязко тръгване забелязах, че този зад мен едвам си видя пътя което до сега не се беше случвало припушвала е но малко.
Възможно ли е да се мъчи да попрочисти катализатора след дългото пътуване?
Голф 4 1.9 тди AHF въпрос за грешки и пушеци.
- stefarata
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Голф 4 1.9 тди AHF въпрос за грешки и пушеци.
огледай турбо пътищата за пробиви.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 1.9 тди AHF въпрос за грешки и пушеци.
Докато не разкараш катализатора, така ще е.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 тди AHF въпрос за грешки и пушеци.
Като каза турбопътищата загледах пластмасовия които е ниско доло странично на картера, че е омаслен.
А преди няколко месеца го ремонтирах.
Дали има шанс мапа да е дефектирал?
А преди няколко месеца го ремонтирах.
Дали има шанс мапа да е дефектирал?
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 тди AHF въпрос за грешки и пушеци.
vanesto написа:Докато не разкараш катализатора, така ще е.
Е за 5 години не пушеше и баш сега почна? Странно ми звучи, а и сега както са почнали за тея катализатори....
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 1.9 тди AHF въпрос за грешки и пушеци.
Запушен е вече тотално! Махай го, докато не си строшил турбината. Точно пък с този катализатор ако те спрат, не знам как ще минеш. Аз как минавам преглед без него?
- stefarata
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Голф 4 1.9 тди AHF въпрос за грешки и пушеци.
направи едни логове в движение, да се види как работи турбото
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 1.9 тди AHF въпрос за грешки и пушеци.
Ми тя забивала постоянно, какво ще видим - авариен режим.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 тди AHF въпрос за грешки и пушеци.
Имам спомен, че бях чел за някакъв колега в емкомплект ама къде точно беше не помня.
Или дайте координати при някой читав колега който да го търбуши?
Или дайте координати при някой читав колега който да го търбуши?
- Stivi
- Мнения: 8295
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Голф 4 1.9 тди AHF въпрос за грешки и пушеци.
Да бе,ей така изведнъж ще се запуши катализатора толкова че да почне да влиза колата в авариен....и един мармот завива шоколадите в станиол ! С тези черни пушеци работата отива на сериозен пробив в системата за нагнетяване на въздух !
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 тди AHF въпрос за грешки и пушеци.
Прегледай буксата към МАП-а и кабелите от него до ЕКУ-то
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: Голф 4 1.9 тди AHF въпрос за грешки и пушеци.
Първата грешка: пренадува турбото.
Втората грешка: мап-а - късо към плюс. Мап-а може да е дефектен, може кабелите към него да са пречупени или оголели и окъсяват. Той определя колко да е Duty Cycle на N75, т.е. колко да е отворена геометрията на турбото. Ако мап-а "умира" колата ще стане SDI.
Количеството гориво се определя според количеството входящ въздух, т.е. от МАФ-а. Грешни стойности - грешно съотошение гориво-въздух.
Без логове трудно може да се определи точно проблема или проблемите.
Поблеми с вакуумните маркучи също не са изключени.
Втората грешка: мап-а - късо към плюс. Мап-а може да е дефектен, може кабелите към него да са пречупени или оголели и окъсяват. Той определя колко да е Duty Cycle на N75, т.е. колко да е отворена геометрията на турбото. Ако мап-а "умира" колата ще стане SDI.
Количеството гориво се определя според количеството входящ въздух, т.е. от МАФ-а. Грешни стойности - грешно съотошение гориво-въздух.
Без логове трудно може да се определи точно проблема или проблемите.
Поблеми с вакуумните маркучи също не са изключени.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Kassy и 74 госта