става въпрос за Ауди а 4 2006 г 2.0 тди 16В, мотора е БЛБ.проблема е че като е престояла повече от 10-12ч пали с повече въртене и припалва на 2-3 цилиндъра.След това заработва нормално и вече пали на четвърт докато е още студена .След като запали мотора се усеща едно поклащане на купето и не работи равномерно на празен ход,най силно изразено е от 900 до 1200 об. и това претрисане не изчезва дори и при напълно загрял мотор.Топлото палене също не е добре ,пали след 2-3 секунди въртене. Освен тези проблеми понякога има едно придърпване за момент при преминаване от 1-ва на 2-ра скорост при което се чува как турбото разтоварва за секунда
засега съм проверил следните неща:
1.синхронизация 0.0
2.пристегнати клеми на кабелите на дюзите +реглаж
3.помпата в резервоара работи
4.стартера прави 272 оборота
5.тандемпомпа няма течове и прави 10-11 бара налягане при 4 000 0б
6.дюзите са в граници мерени при 90 гр загряла
1-ва -0.54
2-ра -0.02
3-та 0.42
4-та 0.09
7. впръскване около 5,5
8. разход на място 0,4-0.6 (варира)
9.палене с откачен ЕГР никаква промяна
10.тампоните на мотора са здрави
Днес смених клапанчето на филтъра за обратна нафта и още не съм я тествал утре сутринта ще видим как ще запали ,имам съмнение че си изтърва горивото.Също така като е загряла пробвах с откачен темп.датчик и пали винаги от четвърт оборот.
Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?
- di4evv
- Мнения: 517
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
- Автомобил: ауди а 4
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: 2.0 тди трудно пали студена и топла,тресе на празен ход
Никаква промяна след смяна на клапана на излишното гориво . Извадих буксата на дюзите и я напръсках с контактен спрей .Направих и профилактика на стартера и оборотите вече са 294 положението е една идея по добре, но резултата пак не е задоволителен . Последно съм поръчал О-пръстени за дюзите , и не знам вече какво друго да ровя.Може ли от тях да не пали студена защото съм чувал че при 2.0 тди не е чест проблем това.Някой ако има други идеи да пише....
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?
Прегледайте свещите,темп. датчик изобщо всичко свързано с подгрева.Това е за първото палене.А за проблема с тресенето О пръ6тените на дюзите.Поздрави.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?
Както каза и колегата по горе погледни и замери подгревните свещи!Те са едни от най важните за първото студено палене
- di4evv
- Мнения: 517
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
- Автомобил: ауди а 4
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?
за температурния датчик го изключвам като вариант защото стойностите по табло и вагком са еднакви.Антифриз не губи,нивото е нормално.Имаше подгревни свещи изгорели, но проблема с първото палене е още от лятото и затова си мислех че не е от тях
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?
Все пак ги смени тези свещи.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?
Е то и лятото на топло може да не е палила лесно ,но зимата ще е много по зле положението Задължително ги смени
- di4evv
- Мнения: 517
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
- Автомобил: ауди а 4
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?
Поръчани са вече утре ще ги сменя и ще пиша
- tdi fen
- Мнения: 4309
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?
провери състоянието на разпределителния вал
- di4evv
- Мнения: 517
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
- Автомобил: ауди а 4
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?
смених подгревните свещи и паленето на студен мотор е вече много по добре ,но изпушва бяло сив пушек и мирише на неизгоряла нафта и при самото палене притриса мотора.След това не тресе
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?
А за проблема с тресенето О пръстените на дюзите.Също може да остава без нафта.Пробвайте да спрете по надолнище с предницата на долу и вижте дали има подобрение. Поздрави.
- di4evv
- Мнения: 517
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
- Автомобил: ауди а 4
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?
може ли да вкара отнякъде масло в горивото,понеже днес източих малко нафта от резервоара и е с много тъмен цвят почти черна.Знам че нафта в маслото може да вкара през тандема и О пръстените на дюзите но при мен е обратното.И още един въпрос ,трябва ли да има налягане между тандем помпата и помпадюзите и какво?
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 17 дек 2016 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?
Здравейте. За първи път пиша във форума и искам да споделя че и аз имам почти идебтични проблеми с моето Audi A4 2.0 tdi 16 v 140 конски сили :-). Разликата при мен е че сутрин на студен мотор пали перфектно на полвин зъб както се казва, но след като загрее трябва да въртя около 2 или 3 сек. за да зщзапали и то пали някакси едно измъчено. След това е проблема с тресенето на запален двигател не мени обороти стрелката ми на обортомера не мърда обаче усещам едно притрисане като стои на обороти колата. И най съществения проблем за който се чудя от къде е и на мога да го оправя при различни майстори е че колата докато я карам и дам газ да ускорявам от време на време губи мощност. По точно като тръгвам да ускорявам от 1500 нагоре. Ако съм над 2200 и тръгна да ускорявам колата се държи добре. При първата ситуация след като тръгна да ускорявам от 1400, 1500 оборота колата забива, забива полека полека ускорява и в един момент като че ли нещо се отпушва изкарва един черен дим отзаде като на неизгиряло гориво и тръгва до превключване на следваща предавка. Понякога в такъв момент натискам съединителя и подавам газ и неиска да се изфорсира и се чува някакъв метакен звик като ме ли аванс трака и след малко фирсиране се оправя. И на всичкото отгоре този проблем не ми го прави постоянно. Направо съм се хванал за главата колеги. Ако някой може да ми даде съвет къде да гледам ще му бъда много благодарен. Сменил съм Турбо дебитомер колата е абсолютно обслужена ролки ремъца и всичко останало. Вече си мисля за дюзи но не ми се иска понеже са много скъпи дори тук в Англия ми идва доста скъпичко да го сменям.
- di4evv
- Мнения: 517
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
- Автомобил: ауди а 4
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?
При мен има развитие след почистване и адаптация на ЕГР клапана придърпването изчезна.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта