Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - след ремонт на ГНП - мотора е много шумен
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - след ремонт на ГНП - мотора е много шумен
След ремонта на ГНП колата върви добре, икономична е , но двигателя е много шумен - мели орехи. Ходих до сервиза на колегата Вентоман.............той каза , че работел много добре , но все пак двигателя е по шумен след ремонта. Като достигна скорост над 80км/ч и гърми все едно е спукано гърнето. Възможно ли е да не е зацепена ГНП както трябва ? Имам още една помпа и се чудя ако я сменя ......дали няма да се оправи ? Възможно ли е тя да е виновна за шума ? Майсторът я центрова на слух и каза , че повече от това нищо не може да направи. Нямам никакво намерение сам да правя глупости .........ако се наложи ще я сменям в сервиз. Знам , че ще кажете да не пипам нищо .......и все пак доста е шумна.
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: Вто 04 яну 2011 19:01
- Автомобил: golf 3 gt tdi
- Двигател: 1z+232um
- Местоположение: sofia
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - след ремонт на ГНП - мотора е много шумен
A може нaистинa дa е спукaно гърне.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - след ремонт на ГНП - мотора е много шумен
До петък не можа ли да изчакаш?
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - след ремонт на ГНП - мотора е много шумен
Дали е петък или събота................все тая. Възможно ли е да е от помпата или не е зацепена като трябва ?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - след ремонт на ГНП - мотора е много шумен
До БОШ ходи,до Вентоман ходи-предлагам ти да отидеш до Волфсбург ,там да ти зацепят помпата.Може би работи на леко предварение и за това мели орехи.Ако не е зацепена както трябва няма да върви и ще гори повече.Спри да и търсиш кусури на тая кола,че накрая ще я хвърлиш на вторични...
- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - след ремонт на ГНП - мотора е много шумен
Помпата не е виновна за тракането , а центровката. Ако центровката отиде много към закъснение няма да трака , няма да върви , ще гори и ще грее повече. Възможно е и да тресе и прекъсва докато е студена . Карай си колата и се радвай на живота !
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - след ремонт на ГНП - мотора е много шумен
...започваш ново приключение ми се струва...
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - след ремонт на ГНП - мотора е много шумен
За шума от мотора не зависи само от центровката /статичната/, значение имат още неща като вътрешно налягане в помпата, порция, налягане на отваряне на дюзи и други.
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - след ремонт на ГНП - мотора е много шумен
Колеги малко в страни от темата на коегата, но да попитам нещо ако можете да ми дадете съвет.
В момента се занимавам с една "играчка" в гаража.
Кола с марка Ligier (едва ли е позната на много хора), която е с двуцилиндров дизелов двигател 500 кубика Ломбардини.
Та тази кола не беше палена от около 3 години и не искаше да запали, дори нямаше никакви признаци на живот.
Свалих дюзите и ги продухах и почистих и в крайна сметка успях да я запаля, но за да направя точна и истинска центровка на това чудо на италянската техника ми трябват уреди, които сигурно само в завода имат(изтеглил съм сервизно ръководство).
Колата е помпа дюза, но технологията е доста стара и всичко е механично.
В момента колата пали и работи, но ми се струва, че работи доста шумно с металическо чукане. Според мен и е повече предварението, но кажете и вие?
Другото което не е добре, че като и подам газ оборотите стоят много време високи и много бавно ги сваля(когато е на свободна разбира се).
Двигателя има сложна систтема за регулиране на оборотите с едни центрубежни регулатори и пружинки и не знам дали от нея не е проблема или в порциите на дюзите.
Ако някой може да помогне с нещо би ми било полезно.
В момента се занимавам с една "играчка" в гаража.
Кола с марка Ligier (едва ли е позната на много хора), която е с двуцилиндров дизелов двигател 500 кубика Ломбардини.
Та тази кола не беше палена от около 3 години и не искаше да запали, дори нямаше никакви признаци на живот.
Свалих дюзите и ги продухах и почистих и в крайна сметка успях да я запаля, но за да направя точна и истинска центровка на това чудо на италянската техника ми трябват уреди, които сигурно само в завода имат(изтеглил съм сервизно ръководство).
Колата е помпа дюза, но технологията е доста стара и всичко е механично.
В момента колата пали и работи, но ми се струва, че работи доста шумно с металическо чукане. Според мен и е повече предварението, но кажете и вие?
Другото което не е добре, че като и подам газ оборотите стоят много време високи и много бавно ги сваля(когато е на свободна разбира се).
Двигателя има сложна систтема за регулиране на оборотите с едни центрубежни регулатори и пружинки и не знам дали от нея не е проблема или в порциите на дюзите.
Ако някой може да помогне с нещо би ми било полезно.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - след ремонт на ГНП - мотора е много шумен
Може би колегата от В.Търново е прав. Важно е как е ремонтирана помпата. Може би налягането което прави е от значение. Преди ремонта когато я настъпех докрай - почти не пушеше.......сега пуши яко черен дим. Шума и е втресаващ.........все едно е стар Мерцедес и тропа яко. Мисля да сложа другата ГНП и ....може да има по добър резултат. Много се съмнявам дали последния майстор свери правилно белезите за центровка - както на ангренажния ремък - така и на малкия ремък на ГНП. Повече от три часа се чудеше как да ги свери........то не бяха книги , компютри.........но е факт , че върви добре и харчи малко.............само шума е отвратителен. Вентоман ме съветва , че било нормално сега когато ГНП била след ремонт да хвърля по силно налягане и звука бил по остър...............
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - след ремонт на ГНП - мотора е много шумен
Чакаме следващия епизод на трилъра...
- Rqhovo
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:06
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1Y 1991
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - след ремонт на ГНП - мотора е много шумен
На това у наше село му викат човек без работа.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - след ремонт на ГНП - мотора е много шумен
Пич, вземи откарай я на пресата тая кола да свършат мъките... Откакто си го взел това поло, все под вола теле търсиш и само проблеми сам си навличаш... Направо все едно ''Касандра'' гледаме...