От няколко дена (по-точно петък, 22.09) двигателя почна да "хълца" на празни обороти. Особено силно се усеща на студен двигател. Усеща се също и при движение със съвсем леко подаване на газ. В началото си помислих, че FAP плаче пак за регенерация. Обаче след стотина километра в събота на аутобан, ефект нямаше.
Прочетох следната грешка:
P1065 - Kraftstoffdruckregelung Regeldifferenz
statisch
Priority: 2
Frequency counter: 2
Driving cycle: 255
Mileage: 266872 km
Messung: 1357 U/min
: 50 km/h
: 46.6 %
: 720.0 bar
: 888.0 bar
: 1328.0 bar
: 23.4 °C
: 4.2 °v.OT
За всеки случай огледах на око за пропуски по горивопроводи и връзки - всичко е чисто.
Направи ми впечатление, че един кабел се е откачил от държача и се клати (закачих го де, не обичам мандахерцащи се кабели). Кабелът води
до сензора за налягането на rail-а. Поне аз на това го оприличавам - срещу клапана за излишното гориво. Има логика той да дава грешни сигнали или пък да се е попрекънало кабелче от клатенето и това да бърка клапана, обаче как да го тествам?
В "селския" представител на VW можаха да ми дадат час едва за 23.10, а до тогава това ще ми скъса нервите. Освен това, не зная дали си въобразявам, но имам чувството, че проблемът се задълбочава.
Passat B6 2010г. CBAB - проверка на сензора за налягането в rail-а. Решено
- Piqndurnik
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Passat B6 2010г. CBAB - проверка на сензора за налягането в rail-а. Решено
Последна промяна от Piqndurnik на Вто 19 дек 2017 15:41, променено общо 1 път.
- Piqndurnik
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Passat B6 2010г. CBAB - проверка на сензора за налягането в rail-а
Понеже не можах да чакам цял месец, сипах някаква боза за чистене на дизели и проблемът изчезна. Изчистих грешката и поглеждах от време на време дали няма да се появи. Все пак изчаках с отказването на часа във VW до 22.10, но всичко си беше наред.
И така до петък (да, по законите на Мърфи, пак петък). Пак почна да тресе. Прочетох грешката - същата: P1065. След една справка в позициите ха фактурите, открих, че горивният филтър не е сменян поне 0т 2013, откакто имам колата. Снощи го смених и оборотите заспаха.
Сега остава да сменя термостата, че при температура около 0°C загрява след десетина километра, но ще е след празниците. Не е малко работа и не ми се занимава в студа, а сервизите вече са запразнили.
И така до петък (да, по законите на Мърфи, пак петък). Пак почна да тресе. Прочетох грешката - същата: P1065. След една справка в позициите ха фактурите, открих, че горивният филтър не е сменян поне 0т 2013, откакто имам колата. Снощи го смених и оборотите заспаха.
Сега остава да сменя термостата, че при температура около 0°C загрява след десетина километра, но ще е след празниците. Не е малко работа и не ми се занимава в студа, а сервизите вече са запразнили.
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Passat B6 2010г. CBAB - проверка на сензора за налягането в rail-а. Решено
доста време за горивен филтър,без смяна
аз моя го сменям на 30000км,не по предписание на WV,и нямам проблеми
аз моя го сменям на 30000км,не по предписание на WV,и нямам проблеми