Passat B6 2010г. CBAB - проверка на сензора за налягането в rail-а. Решено

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Piqndurnik
Мнения: 563
Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
Автомобил: Passat Variant
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: около Мюнхен

Passat B6 2010г. CBAB - проверка на сензора за налягането в rail-а. Решено

Мнениеот Piqndurnik » Чет 28 сеп 2017 15:17


От няколко дена (по-точно петък, 22.09) двигателя почна да "хълца" на празни обороти. Особено силно се усеща на студен двигател. Усеща се също и при движение със съвсем леко подаване на газ. В началото си помислих, че FAP плаче пак за регенерация. Обаче след стотина километра в събота на аутобан, ефект нямаше.

Прочетох следната грешка:

P1065 - Kraftstoffdruckregelung Regeldifferenz
statisch
Priority: 2
Frequency counter: 2
Driving cycle: 255
Mileage: 266872 km
Messung: 1357 U/min
: 50 km/h
: 46.6 %
: 720.0 bar
: 888.0 bar
: 1328.0 bar
: 23.4 °C
: 4.2 °v.OT

За всеки случай огледах на око за пропуски по горивопроводи и връзки - всичко е чисто.
Направи ми впечатление, че един кабел се е откачил от държача и се клати (закачих го де, не обичам мандахерцащи се кабели). Кабелът води
до сензора за налягането на rail-а. Поне аз на това го оприличавам - срещу клапана за излишното гориво. Има логика той да дава грешни сигнали или пък да се е попрекънало кабелче от клатенето и това да бърка клапана, обаче как да го тествам?

В "селския" представител на VW можаха да ми дадат час едва за 23.10, а до тогава това ще ми скъса нервите. Освен това, не зная дали си въобразявам, но имам чувството, че проблемът се задълбочава.

Последна промяна от Piqndurnik на Вто 19 дек 2017 15:41, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Piqndurnik
Мнения: 563
Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
Автомобил: Passat Variant
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: около Мюнхен

Re: Passat B6 2010г. CBAB - проверка на сензора за налягането в rail-а

Мнениеот Piqndurnik » Вто 19 дек 2017 15:40


Понеже не можах да чакам цял месец, сипах някаква боза за чистене на дизели и проблемът изчезна. Изчистих грешката и поглеждах от време на време дали няма да се появи. Все пак изчаках с отказването на часа във VW до 22.10, но всичко си беше наред.
И така до петък (да, по законите на Мърфи, пак петък). Пак почна да тресе. Прочетох грешката - същата: P1065. След една справка в позициите ха фактурите, открих, че горивният филтър не е сменян поне 0т 2013, откакто имам колата. Снощи го смених и оборотите заспаха.
Сега остава да сменя термостата, че при температура около 0°C загрява след десетина километра, но ще е след празниците. Не е малко работа и не ми се занимава в студа, а сервизите вече са запразнили.


Потребителски аватар
borri
Мнения: 437
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: Passat B6 2010г. CBAB - проверка на сензора за налягането в rail-а. Решено

Мнениеот borri » Чет 28 дек 2017 18:09


доста време за горивен филтър,без смяна
аз моя го сменям на 30000км,не по предписание на WV,и нямам проблеми



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: RusH_DeMoN и 197 госта