Здр.Колеги.... пасат б5 1.9 тди автоматик 2001г.
Имам проблем с турбината,при 110 км или при 4000 оборота влиза в авариен режим.
Някаква идея каде мога да я закарам в бургас да е погледнат.
Пасат В5 1.9 tdi проблем с турбината
- Jeka
- Мнения: 188
- Регистриран на: Чет 17 май 2012 15:13
- Автомобил: Passat B5 Variant
- Двигател: AJM++
- Контакти:
Re: Пасат В5 1.9 tdi проблем с турбината
Най-вероятно пренадува и иска почистване. Не е много сложно и ако си го хванал на време можеш да минеш дори без сваляне не турбото с 1-2 трика, но за това към кой да се обърнеш не мога да ти помогна.
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат В5 1.9 tdi проблем с турбината
viewtopic.php?f=24&t=461638 това е темата за почистване на турбото без сваляне прочетия и ще ти стане ясно как се почиства
- Jeka
- Мнения: 188
- Регистриран на: Чет 17 май 2012 15:13
- Автомобил: Passat B5 Variant
- Двигател: AJM++
- Контакти:
Re: Пасат В5 1.9 tdi проблем с турбината
kukata_pasat написа:това е темата...
Да, за това със спрея говоря! Не знаех, че има тема тук. Действай смело, 4-5 коли съм чистил така и досега да чукам на дърво, ядове не съм имал.
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат В5 1.9 tdi проблем с турбината
Само да подчертая за темата,че почистването по този начин не е удачно ако катализатора си е на мястото,тогава трябва да се разкачи генерацията от турбото за да не изхвърли всички боклуци в него.
- IvayloKM
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 19 мар 2017 15:13
- Автомобил: GOLF MK4 GOLF MK5
- Двигател: The Best
Re: Пасат В5 1.9 tdi проблем с турбината
направо съм изумен как човек може да си да си съсипе колата,и нервите от ходене по майстори и да си даде парите за нещо което е прочел
от хора който си нямат и представа от ТУРБО а пък още повече от самите му части????
от хора който си нямат и представа от ТУРБО а пък още повече от самите му части????
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пасат В5 1.9 tdi проблем с турбината
Колега,може ли да поясниш,че без пунктуация не можем да разберем,кой- крив,кой-прав.
Re: Пасат В5 1.9 tdi проблем с турбината
IvayloKM написа:направо съм изумен как човек може да си да си съсипе колата,и нервите от ходене по майстори и да си даде парите за нещо което е прочел от хора който си нямат и представа от ТУРБО а пък още повече от самите му части????
Щом толкова колеги от форума имат положително мнение за чистенето на геометрия със "спрей за фурни" , а пък ти ако искаш не я чисти и си троши парите за майстори после.
- IvayloKM
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 19 мар 2017 15:13
- Автомобил: GOLF MK4 GOLF MK5
- Двигател: The Best
Re: Пасат В5 1.9 tdi проблем с турбината
Да разбира се ,
За да се почисти една геометрия единственият и правилен начин е да разглобиш турбината, др. е въпроса че доста хора не искат да го направят поради простия факт че видиш ли може да искочи и нещо др, например ( счупено витло на вала, протекла централа, изкривени витла на геометрията или изядени крачета от самата гривна на геометрията или много др) и все пак на въпроса.
Когато се разглоби самото турбо и се отдели топлият охл. или колектор от средната част и студения охл. се развива самата геометрия в неговият случай и се почиства ако всичко е ок. препорачително е със силен обезмаслител или на ултразвук до блясък на метал, и след това и топлата част по същия начин като от ново тук препоръчително е да се мине и на пясъкоструйка. монтира се по обратният ред и се настройва на МАШИНА ЗА НАСТРОЙКА НА ГЕОМЕТРИЯ. Като се настройват клапанът и самата геометрия .
Та най на кратко казано
За да се почисти една геометрия единственият и правилен начин е да разглобиш турбината, др. е въпроса че доста хора не искат да го направят поради простия факт че видиш ли може да искочи и нещо др, например ( счупено витло на вала, протекла централа, изкривени витла на геометрията или изядени крачета от самата гривна на геометрията или много др) и все пак на въпроса.
Когато се разглоби самото турбо и се отдели топлият охл. или колектор от средната част и студения охл. се развива самата геометрия в неговият случай и се почиства ако всичко е ок. препорачително е със силен обезмаслител или на ултразвук до блясък на метал, и след това и топлата част по същия начин като от ново тук препоръчително е да се мине и на пясъкоструйка. монтира се по обратният ред и се настройва на МАШИНА ЗА НАСТРОЙКА НА ГЕОМЕТРИЯ. Като се настройват клапанът и самата геометрия .
Та най на кратко казано
- IvayloKM
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 19 мар 2017 15:13
- Автомобил: GOLF MK4 GOLF MK5
- Двигател: The Best
Re: Пасат В5 1.9 tdi проблем с турбината
Ами аз едва ли ще си строшша парата понеже тази процедура я правя много пъти на ден
но ти колега със сигорност . Още повече пък ще споря с човек който едва ли има и малка представа за какво пише.
но ти колега със сигорност . Още повече пък ще споря с човек който едва ли има и малка представа за какво пише.
Re: Пасат В5 1.9 tdi проблем с турбината
Изглежда не само пунктуацията ти куца , а и граматика и познания в сферата.
П.п. Ма най обичам ето такива хора като тебе дето казват само АЗ това , АЗ онова . След като имаш ултразвуци , пясъкоструйки и машини за настройване на геометрии както ти ги казваш (нали можеш все пак ежедневно да правиш почистване на цялата турбина) , защо не си замълча поне да не се излагаш . Тук във форума търсим най-икономичния и ефикасен начин на чистене , не пръскане на един куп пари за разваляне на цялата турбина (все пак не всички имаме пясъкоструйки и машини за настройване на геометрии)
П.п. Ма най обичам ето такива хора като тебе дето казват само АЗ това , АЗ онова . След като имаш ултразвуци , пясъкоструйки и машини за настройване на геометрии както ти ги казваш (нали можеш все пак ежедневно да правиш почистване на цялата турбина) , защо не си замълча поне да не се излагаш . Тук във форума търсим най-икономичния и ефикасен начин на чистене , не пръскане на един куп пари за разваляне на цялата турбина (все пак не всички имаме пясъкоструйки и машини за настройване на геометрии)
- IvayloKM
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 19 мар 2017 15:13
- Автомобил: GOLF MK4 GOLF MK5
- Двигател: The Best
Re: Пасат В5 1.9 tdi проблем с турбината
Жив и здрав колега
ОООО и бъди убеден в едно аз много повече обичам разбирачи като ТЕБ
ОООО и бъди убеден в едно аз много повече обичам разбирачи като ТЕБ
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат В5 1.9 tdi проблем с турбината
Ивайло това,че от година и половина я има тази тема за почистването на турбината с спрей за фурни и че никой още не е изревал е факт.Друг е въпроса,че темата не се нрави на някои майсторчета които губят клиентела със въпросните почиствания също е факт вече 150-200 лева не им влизат така лесно в джобчетата и започва едно роптаене и съчиняването на негативни последици.Колкото до почистване чрез сваляне и разглабяне че е най ефикасно е факт, но рентабилно ли е примерно два пъти в годината да набиеш по 150 лв.Всеки който си изкарва заплатата с честен труд знае стоиноста им.Както и ефекта от ръчното почистване няма да е кой знае колко по-добър,казваш,че метала ще е изчистен до блясък,добре но но някакъв защитен слой ще получили геометрията НЕ МИСЛЯ след два дни каране ще е еднакво почернена с сажди колкото и след моето почистване.Знам сега ще кажеш че пиша за неща от които не разбирам и може би донякъде си прав.Ти сам каза че правиш почистването много пъти на ден и явно и на теб ти е терсене,че е открита топлата вода.Лека вечер.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пасат В5 1.9 tdi проблем с турбината
IvayloKM написа:Ами аз едва ли ще си строшша парата понеже тази процедура я правя много пъти на ден
но ти колега със сигорност . Още повече пък ще споря с човек който едва ли има и малка представа за какво пише.
Колега,аз също не вярвах на тия спрейове,даже се бъзиках с хората,които разискваха темата(понеже аз нямам пром.геометрия) ,но като видях как подейства на колата на един комшия,се уверих,че това не е небивалица.Когато,не си сигурен,не упреквай хората.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат В5 1.9 tdi проблем с турбината
Почистил съм на сумати хора, съседи и приятели и не съм взел един лев на ръка, само студена бира и топло мезе. Настройка на акутатора защо да се прави като се сваля само зегерката. И пясако струйка правят "реномираните" турбо сервизи. Като ти я дадат даже си личи, че е мазана с тънко масло за да блести(добър търговски трик). И си викаш е това е ново турбо, да ама не. След 40-80 хил. Км (според градското каране и задкормилното у-во) с родна хубава нафта и пак ще е ново.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 133 госта