VW Tiguan TDI 2.0 140 коня сериозна загуба на на антифриз
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: VW Tiguan TDI 2.0 140 коня сериозна загуба на на антифриз
В Русе като ти кажат диагнозата,обръщаш всичко на 180гр. и получаваш вярната диагноза...
Re: VW Tiguan TDI 2.0 140 коня сериозна загуба на на антифриз
Благодаря колега,че сподели как си решил проблема.В кой сервиз откриха повредата?
- Ivotomov1
- Мнения: 127
- Регистриран на: Вто 06 дек 2016 20:26
- Автомобил: VW TOUAREG
- Двигател: 3 2008
- Местоположение: София
Re: VW Tiguan TDI 2.0 140 коня сериозна загуба на на антифриз
Много полезно,аз май имам същия проблем.Доливам 500гр. на 3-4 дена.Но като отварям капачката за антифриза се освобождава налягане.
Re: VW Tiguan TDI 2.0 140 коня сериозна загуба на на антифриз
Това,че се освобождава налягане е нормално.Въпроса е когато отвиеш капачката дали нивото в казанчето се връща на предишното си ниво.
- Ivotomov1
- Мнения: 127
- Регистриран на: Вто 06 дек 2016 20:26
- Автомобил: VW TOUAREG
- Двигател: 3 2008
- Местоположение: София
Re: VW Tiguan TDI 2.0 140 коня сериозна загуба на на антифриз
Stif написа:Това,че се освобождава налягане е нормално.Въпроса е когато отвиеш капачката дали нивото в казанчето се връща на предишното си ниво.
Ако се връща,няма да има нужда да доливам,това ли имаш предвид.Не се връща ,и трябва да долея.
А трябва да долея,защото пада под жълтата пластмаска на която пише да не се налива повече когато вече е покрита с антифриз.
Re: VW Tiguan TDI 2.0 140 коня сериозна загуба на на антифриз
Това дали се връща или не има значение за диагностициране на проблема.Падане на нивото и връщането му след като се отвори капачката на казанчето също е проблем.
Между другото загубата за която говориш не е никак малка и ако не се установява външно теч, търси причината за да не те боли главата после
Между другото загубата за която говориш не е никак малка и ако не се установява външно теч, търси причината за да не те боли главата после
- Ivotomov1
- Мнения: 127
- Регистриран на: Вто 06 дек 2016 20:26
- Автомобил: VW TOUAREG
- Двигател: 3 2008
- Местоположение: София
Re: VW Tiguan TDI 2.0 140 коня сериозна загуба на на антифриз
Благодаря ти Stif,това което ми казват на първо четене без тестове по колата е че проблема е в охладителя на ЕГР.
Но ще видим какво ще се окаже всъщност. Интересното за мене е че на дълъг път антифриза не мърда/не се губи/,само като карам градско. Вчера например 250км. магистрала антифриза на мръдна.
Оказа се ,че проблема е връзката на две маркучета до ЕГР клапана,утре ще сменя едното и ще снимам.
Доволен съм че е само това.
Но ще видим какво ще се окаже всъщност. Интересното за мене е че на дълъг път антифриза не мърда/не се губи/,само като карам градско. Вчера например 250км. магистрала антифриза на мръдна.
Оказа се ,че проблема е връзката на две маркучета до ЕГР клапана,утре ще сменя едното и ще снимам.
Доволен съм че е само това.
Re: VW Tiguan TDI 2.0 140 коня сериозна загуба на на антифриз
Stif написа:Благодаря колега,че сподели как си решил проблема.В кой сервиз откриха повредата?
Сервиза се намира в Варна едно гаражче беше, майсторът мисля че работи в ауди сервиза само толкова знам.. След като смених доста сервизи ме насочиха към него
Re: VW Tiguan TDI 2.0 140 коня сериозна загуба на на антифриз
Ivotomov1 написа:Благодаря ти Stif,това което ми казват на първо четене без тестове по колата е че проблема е в охладителя на ЕГР.
Но ще видим какво ще се окаже всъщност. Интересното за мене е че на дълъг път антифриза не мърда/не се губи/,само като карам градско. Вчера например 250км. магистрала антифриза на мръдна.
Оказа се ,че проблема е връзката на две маркучета до ЕГР клапана,утре ще сменя едното и ще снимам.
Доволен съм че е само това.
И при мене по магистралата антифриза не намаляваше.. само когато карам на късо разстояние гълташе по 500мл на няколко километра.. Майстора ми каза че при високи обороти ЕГР-а не отваря и антифриза не влиза в цилиндрите
Re: VW Tiguan TDI 2.0 140 коня сериозна загуба на на антифриз
Ivotomov1 написа:.
Оказа се ,че проблема е връзката на две маркучета до ЕГР клапана,утре ще сменя едното и ще снимам.
Доволен съм че е само това.
Какво стана колега? Смени ли маркучетата,резултат?
- Ivotomov1
- Мнения: 127
- Регистриран на: Вто 06 дек 2016 20:26
- Автомобил: VW TOUAREG
- Двигател: 3 2008
- Местоположение: София
Re: VW Tiguan TDI 2.0 140 коня сериозна загуба на на антифриз
Ходих до Хърватска ,за това не писах .
Както казах по горе някаде ,че на дълги разстояния антифриза не намалява.Минах 1980 км. почти само магистрала,и нямаше промяна в нивото. От днес карам само градско и ще видим какво ще стане.
Този който ми смени маслото,смени и мъркучето,но каза че не вярва от тази връзка-мъркуч да тече 500гр.на седмица.
И така, ще покарам и ще видя какво ще стане.
Много се надявам само това да е било проблема.
Честита нова година,на всички.
Както казах по горе някаде ,че на дълги разстояния антифриза не намалява.Минах 1980 км. почти само магистрала,и нямаше промяна в нивото. От днес карам само градско и ще видим какво ще стане.
Този който ми смени маслото,смени и мъркучето,но каза че не вярва от тази връзка-мъркуч да тече 500гр.на седмица.
И така, ще покарам и ще видя какво ще стане.
Много се надявам само това да е било проблема.
Честита нова година,на всички.
Re: VW Tiguan TDI 2.0 140 коня сериозна загуба на на антифриз
A дано,ама на дали проблема е в маркучето.Много интересна ми е тази ситуация,не виждам логика на седмица да ти губи 0,5 л,а за 2000 км да няма проблем. Пиши за развитието на ситуацията.
- Ivotomov1
- Мнения: 127
- Регистриран на: Вто 06 дек 2016 20:26
- Автомобил: VW TOUAREG
- Двигател: 3 2008
- Местоположение: София
Re: VW Tiguan TDI 2.0 140 коня сериозна загуба на на антифриз
Ето какво е наисал"Saltik"по горе.И си мисля че е прав.Майстора де.
"И при мене по магистралата антифриза не намаляваше.. само когато карам на късо разстояние гълташе по 500мл на няколко километра.. Майстора ми каза че при високи обороти ЕГР-а не отваря и антифриза не влиза в цилиндрите"
"И при мене по магистралата антифриза не намаляваше.. само когато карам на късо разстояние гълташе по 500мл на няколко километра.. Майстора ми каза че при високи обороти ЕГР-а не отваря и антифриза не влиза в цилиндрите"
- Ivotomov1
- Мнения: 127
- Регистриран на: Вто 06 дек 2016 20:26
- Автомобил: VW TOUAREG
- Двигател: 3 2008
- Местоположение: София
Re: VW Tiguan TDI 2.0 140 коня сериозна загуба на на антифриз
И така,ходих при Дунев напълниха системата с някакъв пушек(охладителната) и се оказа че тече по малко антифриз от някаква тръбичка.
Не показаха къде и не мога да обясня,трябвало разглобяване да се стигне до там ,ще го правя другата седмица.
Е поне не е охладителя на ЕГР.
Десет дни по късно.
Намерих теча.Бях си поръчал гуми от ГУМИ 7 ,НОКИАН всесезонни.Най евтини бяха там и като бяха махнали старите видял гумаджията в подкалника мокро (предна лява гума).И като погледнах до амортесиора горе мъркуч с снадка капе антифриз долната част,отгоре(цялата снадка корозирала с засъхнала розова пяна антифриз) .Та ето от каде бил теча на антифриз,само трябва да се махне подкалника и гумата с джантата за да може да се смени/оправи.
Дано е последния теч,защото и преди си мислех че съм го намерил.
Днес имах малко време за смяна на скобата на снадката,метална тръбичка влиза в гумен маркуч.
Като стиснах скобата с клещи тя се разпадна просто, на три части толкова беше изгнила.
Не показаха къде и не мога да обясня,трябвало разглобяване да се стигне до там ,ще го правя другата седмица.
Е поне не е охладителя на ЕГР.
Десет дни по късно.
Намерих теча.Бях си поръчал гуми от ГУМИ 7 ,НОКИАН всесезонни.Най евтини бяха там и като бяха махнали старите видял гумаджията в подкалника мокро (предна лява гума).И като погледнах до амортесиора горе мъркуч с снадка капе антифриз долната част,отгоре(цялата снадка корозирала с засъхнала розова пяна антифриз) .Та ето от каде бил теча на антифриз,само трябва да се махне подкалника и гумата с джантата за да може да се смени/оправи.
Дано е последния теч,защото и преди си мислех че съм го намерил.
Днес имах малко време за смяна на скобата на снадката,метална тръбичка влиза в гумен маркуч.
Като стиснах скобата с клещи тя се разпадна просто, на три части толкова беше изгнила.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 162 госта