Привет колеги.Искам да си сменя стандартния горижен филтър с друг модел.Целта на подмшната е,че на стандартния горижен филтър отгоре има една пласмасожа тетка с клапанче на изливното гориво от където дърпа въздух.Самата тетка се оплътняжа с гумияка и от студа се втърдява и съответно не оплътнява.Това се наблюдава през прозрачната шлаухка,която е след филтъра.Преди време на някакжа кола бях виждал подобен филтър само,че отгоре е с трабички за излишното гориво.Немога да се сетя каква беше колата?
VW passat B4 1.9TDI AFN 96'.
замяна на горивен филтър с друг вид
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
Става, но го напълни отдолу през пробката с нафта преди да го сложиш.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
Някои сега ще кажат ,че тоя с клапана е по-добър,щото топлел нафтата и т.н...Аз също съм с 2ков и нямам проблеми със студа,ама нямам и проблеми с въздуха...
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
И аз съм съгласен със замяната особено при помподюзите защото и бездруго няма смисъл от допълнително затопляне на нафтата даже обратното. Рано или късно опръстените се "вдървяват" и навлиза въздух в системата. С 2 ръце гласувам за филтър от Голф 2
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
Zinoto написа:Става, но го напълни отдолу през пробката с нафта преди да го сложиш.
как се пълни отдолу ? И защо отдолу?
nebeto написа:Привет колеги.Искам да си сменя стандартния горижен филтър с друг модел.Целта на подмшната е,че на стандартния горижен филтър отгоре има една пласмасожа тетка с клапанче на изливното гориво от където дърпа въздух.Самата тетка се оплътняжа с гумияка и от студа се втърдява и съответно не оплътнява....
Не говориш сериозно колега...Оправи проблема , смени пръстена.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
С ръчна или ел помпичка го пълня, за 2 мин работа е. От 4г съм без клапанче и без въздух.
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
Имайте в предвид, че понякога за да смучи от клапанчето въздух се дължи не на проблем с О-пръстени и т.н. , а на замърсена кошница/цедка в резервоара. Много лесно се разбира дали е оттам , като аз ползвам от ситроен една гумена помпичка за гориво ( подобна на тези за мерене на кръвно налягане) Слагам я преди филтъра и ако се смачка-ясно. Така, че оправяйте си колите навреме , а не при първото засмукване на въздух-хоп двойков филтър ?! И няма проблем! Няма , ама има!
Е добре де, отдолу през пробката ли го пълниш? Щото честно казано се изненадах от поста на Zinoto...
Аз все отгоре си ги пълня и не виждам проблем .
vanesto написа:С ръчна или ел помпичка го пълня, за 2 мин работа е
Е добре де, отдолу през пробката ли го пълниш? Щото честно казано се изненадах от поста на Zinoto...
Аз все отгоре си ги пълня и не виждам проблем .
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
samo_pechka написа:Имайте в предвид, че понякога за да смучи от клапанчето въздух се дължи не на проблем с О-пръстени и т.н. , а на замърсена кошница/цедка в резервоара. Много лесно се разбира дали е оттам , като аз ползвам от ситроен една гумена помпичка за гориво ( подобна на тези за мерене на кръвно налягане) Слагам я преди филтъра и ако се смачка-ясно. Така, че оправяйте си колите навреме , а не при първото засмукване на въздух-хоп двойков филтър ?! И няма проблем! Няма , ама има!vanesto написа:С ръчна или ел помпичка го пълня, за 2 мин работа е
Е добре де, отдолу през пробката ли го пълниш? Щото честно казано се изненадах от поста на Zinoto...
Аз все отгоре си ги пълня и не виждам проблем .
Не, отгоре го пълня. То ако засмуква въздух от резервоара, ще го има и с двойковия филтър. В момента, след смяна на всички уплътнения на ГНП-то, и с двойков филтър, имам само едно много малко балонче в маркуча около 5мм, което си седи толкова. Преди смяната на уплътненията балончето варираше, но беше доста по-голямо - 2-3см, като в най-големият студ, след много въртене, маркуча направо се изпразни. Това ме накара да сменя уплътненията. Така че от помпата също може да смуче въздух. Не съм казал, че само от клапанчето може да смуче, но е едно от местата.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
Печка,Зиното е искал да каже-да обърне филтъра ,да го напълни и тогава вече да го сложи на колата,а не както е поставен.
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
vanesto написа:..То ако засмуква въздух от резервоара, ще го има и с двойковия филтър...
Не, не. Аз нямах в предвид за въздух от резервоара, а за затруднено засмукване на нафта поради проблем ( цедка да речем ) и какво се получава : сменя се филтъра щото онзи с клапанчето "не е хубав". Видимо се решава проблема донякъде с обикновения филтър , но в един прекрасен момент пак се появява въздух и се дължи на заминал семеринг на вала на ГНП.... Помпата се изпразва , почват трудни стартове и т.н. и т.н. За това ми беше мисълта ...
Водния дух1 написа:Печка,Зиното е искал да каже-да обърне филтъра ,да го напълни и тогава вече да го сложи на колата,а не както е поставен.
Едва ли. Няма смисъл да се обръща, кой ще му държи да не излиза нафта от щуцерите . На обикн.филтър има едно болче отгоре , като малка пробка е. Пълни се лесно оттам с една малка фунийка. А на тези с клапана- през дупката на клапана.
Както и да е.
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
Проблем има и в самите филтри. Мястото където влиза клапанчето доста пъти е калпаво направено дори и при известни марки филтри!
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
red rider написа:Проблем има и в самите филтри. Мястото където влиза клапанчето доста пъти е калпаво направено дори и при известни марки филтри!
Много точно казано, дори и да сменяте опръстените трябва да се смени и пластмасовия трипътник които влиза във филтъра защото от нагряване и изтиване се деформира. Ама е ден до пладне
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
преди карах Г2 с обикновен филтър без излишната нафта.На много студено време понеже нафтата трудно минава през филтъра малко нямаше мощност докато не се постопли коша.Порада тази причина ми се иска да се затопля филтъра по някакъв начин.Резервоара е чист.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
Не е от филтъра-от скапано гориво е .При нас е по-студено.Слагай добавка против мръзнене .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tih и 74 госта