Passat B5.5 г. AVF въздух в охладителната система
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5.5 г. AVF въздух в охладителната система
Не четеш,нямам предвид мен,а въобще.Още първият ти пост беше излишен, изцяло лишен от съдържание.
- vanko_0390
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 26 яну 2013 19:11
- Автомобил: Passat b5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Burgas
Re: Passat B5.5 г. AVF въздух в охладителната система
Колеги капачки съм сменял 2 бр. от други коли работещи и пак така. През малкия маркуч не хвърля антифриз нито студена нито топла. Маркуча не е запушен защото като стисна големия на радиатора и тогава хвърля в казанчето. Воднаа съм я сменил 2 Ра пак с нова. Иначе колата започва да духа топло на 3 минута. Карам от порядъка на 400 км на ден и нямам проблеми а в края на пътуването антифриза в казанчето е ледено студен,ако е затоплен то ще е от отварянето на капачката и вращането на антифриза от малкия маркуч. Термостати съм сменял и тях 2 бр. Проблема не е решен още се.Поздрави
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B5.5 г. AVF въздух в охладителната система
Провери все пак отново, дали няколко часа след каране налягането в системата спада. Ако не спада и маркучите са под налягане, не виждам друга причина за това, освен навлизане на изгорели газове. Нормално е налягането в охладителната система, когато двигателя е студен да е 0 или дори малко под атмосферното. Капачката има клапанче както за налягане, така и за подналягане, то се отваря в такива случаи.
Не бива да остава под някакво налягане.
През разширителния съд по принцип циркулира малко количество флуид, само от обезвъздушаващото маркуче, така че е нормално да е по-студено от двигателя. Но ако е напълно студено, значи въобще не минава нищо през маркучето. След като имаш парно, значи помпата все пак работи и малкият кръг върви, но вероятно има запушване някъде след термостата. Или пък помпата работи, но не както трябва и не осигурява нормалните дебит и налягане.
Не бива да остава под някакво налягане.
През разширителния съд по принцип циркулира малко количество флуид, само от обезвъздушаващото маркуче, така че е нормално да е по-студено от двигателя. Но ако е напълно студено, значи въобще не минава нищо през маркучето. След като имаш парно, значи помпата все пак работи и малкият кръг върви, но вероятно има запушване някъде след термостата. Или пък помпата работи, но не както трябва и не осигурява нормалните дебит и налягане.
- vanko_0390
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 26 яну 2013 19:11
- Автомобил: Passat b5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Burgas
Re: Passat B5.5 г. AVF въздух в охладителната система
И аз така си мислех за помпата колега и точно затова взех за втори път нова друга марка.Радиатора съм го свалял не е запушен, а термостата ми е на блока.Незнам какво може да е запушено и да държи налягане.умам чувството че колата работи само на малкия краг
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5.5 г. AVF въздух в охладителната система
Щом минаваш такива километри и най-вече не губиш антифриз,значи всичко е наред.Ако губиш антифриз и от време на време парното-тогава има проблем.
viewtopic.php?t=102815
Ето ти тема с подобен проблем/ако е проблем/.
viewtopic.php?t=102815
Ето ти тема с подобен проблем/ако е проблем/.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5.5 г. AVF въздух в охладителната система
Мисля си, щом всичко е наред по системата, но малкото маркучле не тече, защо не го извади автора от казанчето и от другия край и не провери дали случайно щуцерът от другия край не е запушен? Също е възможно някоя мизерия от охладителната система да се е загнездила някъде там и да играе ролята на клапа? Може и самото маркуче да се е разложило някъде отвътре и да прави номера? Подчертавам, че не съм наясно с този двигател. Успех с отстраняването на проблема.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5.5 г. AVF въздух в охладителната система
Ми като стисне маркуча тече,значи няма запушване.....за това и дадох оная тема,където в последното мнение пита и обяснява за някакви клапи по маркучето,да не е да има нещо такова ,де да знам.
Има много неясноти.Като е взел 2 капачки от други коли,що не е поверил техните казанчета студени ли са?
Принципно това маркуче се свръзва към големия маркуч за радиатора и понеже термостата спира водата да минава през радиатора,тя избива по тънкото маркуче през разширитела и се връща в мотора през другия маркуч на разширитела..нямам обяснение как може да се получи студен разширител,освен някак всичкия дебит да минава през парното...Или ремъка на водната помпа да е зацепен наобратно...
От друга страна тая кола ако надува или има запушване,или помпата не върти,щеше да губи антифриз от прегряване или от въздушната възглавница..Щеше да си губи антифриз системно.Също и парното се губи,когато мине въздуха през него,че и често си остава там...а тук нямаме никакви аварии.
Единствено за проблем може да разберем,ако се покара градско или със спряно парно,да може да направи някаква температура мотора,понеже дизела трудно загрява и лесно се охлажда.Но на етап в който няма никакви проблеми по колата,явно всичко е наред.
Има много неясноти.Като е взел 2 капачки от други коли,що не е поверил техните казанчета студени ли са?
Принципно това маркуче се свръзва към големия маркуч за радиатора и понеже термостата спира водата да минава през радиатора,тя избива по тънкото маркуче през разширитела и се връща в мотора през другия маркуч на разширитела..нямам обяснение как може да се получи студен разширител,освен някак всичкия дебит да минава през парното...Или ремъка на водната помпа да е зацепен наобратно...
От друга страна тая кола ако надува или има запушване,или помпата не върти,щеше да губи антифриз от прегряване или от въздушната възглавница..Щеше да си губи антифриз системно.Също и парното се губи,когато мине въздуха през него,че и често си остава там...а тук нямаме никакви аварии.
Единствено за проблем може да разберем,ако се покара градско или със спряно парно,да може да направи някаква температура мотора,понеже дизела трудно загрява и лесно се охлажда.Но на етап в който няма никакви проблеми по колата,явно всичко е наред.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B5.5 г. AVF въздух в охладителната система
Не зная от колко години в този форум пиша за неразбирането на проблема "налягане в охладителната система" и каква роля играе капачката. Това е просто физика. Току що видях тази тема :http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=467268
Само който желае да я прегледа. Там е обсъдено и коментирано достатъчно добре.
Само който желае да я прегледа. Там е обсъдено и коментирано достатъчно добре.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 177 госта