Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.

Мнениеот muns61 » Нед 12 ное 2017 21:07


В оторизирания 3 кожи ще му смъкнат :biggrin




Потребителски аватар
sniffer
Мнения: 53
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:11
Автомобил: Golf 6 GTD R20 BODY KIT
Двигател: CBBB 2011
Местоположение: Айтос
Контакти:

Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.

Мнениеот sniffer » Нед 12 ное 2017 21:22


Това смятам да правя. Понеделник смятам да взема час от Уест Ауто (Волксваген) и да я закарам че много ми е гадно да го карам така като знам че има проблем.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8354
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.

Мнениеот samo_pechka » Нед 12 ное 2017 22:16


На 95% вероятност да имаш пробив в ЕГР охладителя. Лично аз бих "окъсил" маркучите дотам и да проследя за продължаващи загуби. Почти убеден съм, че белята се нарича "пробил" ЕГР охладител .


Потребителски аватар
PzKpfW
Мнения: 209
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
Автомобил: Golf 6
Двигател: CAYC
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.

Мнениеот PzKpfW » Пет 24 ное 2017 22:36


Засъхналия антифриз винаги оставя следи. За тест на пробит EGR охладител е най-добре да се отвори изхода му към смукателния колектор и да се провери за следи от антифриз там. Ако няма е добре да се направи тест за наличие на СО2 в казанчето на антифриза, което би означавало спукана глава или издухала гарнитура.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта