Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.
В оторизирания 3 кожи ще му смъкнат
- sniffer
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:11
- Автомобил: Golf 6 GTD R20 BODY KIT
- Двигател: CBBB 2011
- Местоположение: Айтос
- Контакти:
Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.
Това смятам да правя. Понеделник смятам да взема час от Уест Ауто (Волксваген) и да я закарам че много ми е гадно да го карам така като знам че има проблем.
- samo_pechka
- Мнения: 8354
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.
На 95% вероятност да имаш пробив в ЕГР охладителя. Лично аз бих "окъсил" маркучите дотам и да проследя за продължаващи загуби. Почти убеден съм, че белята се нарича "пробил" ЕГР охладител .
- PzKpfW
- Мнения: 209
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.
Засъхналия антифриз винаги оставя следи. За тест на пробит EGR охладител е най-добре да се отвори изхода му към смукателния колектор и да се провери за следи от антифриз там. Ако няма е добре да се направи тест за наличие на СО2 в казанчето на антифриза, което би означавало спукана глава или издухала гарнитура.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта