Здравейте колеги.
Имам един проблем и немога да го разбера от къде е ..
Колата започна да пуши бяло. Незнам дали ще мога да го опиша както трябва но от няколко дни пуши и то доста. Пушенето е хаотично започва да пуши като загрее. При някои случаи започва да пуши след като я изгася и запаля след 5 минути. В оторизиран сервиз Уест Ауто казаха че може да е от нафтата но бях с малко гориво и заредих до горе от ОМВ с по скъпата навта минах около 50КМ но все още продължава да си пуши така.
Стойностите на дузите ги качвам тук вие да ми кажете вашето мнение. Също и на Mass Air Flow
Незнам какво да правя давайте съвети.!
Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.
- Dimitrovi
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: 2006
- Местоположение: Sofiq
Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.
Колега тъй като имам същия мотор само че в пасат 6 само да попитам проблем с паленето имал ли си до сега ? А по твоя проблем турбото проверявал ли си го?
- sniffer
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:11
- Автомобил: Golf 6 GTD R20 BODY KIT
- Двигател: CBBB 2011
- Местоположение: Айтос
- Контакти:
Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.
Проблеми с паленето никога не съм имал. Турбото не съм го проверявал. Но забелязах че ми губи антифриз от днеска категорично за 30км около 400 - 500 мл
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.
Белият пушек може да е от изгорял антифриз. Внимавай да не направи воден удар.
- sniffer
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:11
- Автомобил: Golf 6 GTD R20 BODY KIT
- Двигател: CBBB 2011
- Местоположение: Айтос
- Контакти:
Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.
Малко по подробно може ли ?
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.
Тази кола има ли ЕГР охладител?
- sniffer
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:11
- Автомобил: Golf 6 GTD R20 BODY KIT
- Двигател: CBBB 2011
- Местоположение: Айтос
- Контакти:
Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.
Предполагам че има ЕГР.
- sniffer
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:11
- Автомобил: Golf 6 GTD R20 BODY KIT
- Двигател: CBBB 2011
- Местоположение: Айтос
- Контакти:
Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.
Днес забелязах че ми е паднал антифриза с 3см от максимума.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.
То ясно, че има ЕГР, а охладител има ли монтиран там ? Представлява примерно нещо такова :
- sniffer
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:11
- Автомобил: Golf 6 GTD R20 BODY KIT
- Двигател: CBBB 2011
- Местоположение: Айтос
- Контакти:
Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.
Апсолютно същото нещо го има. Разположение му е под турбината.
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.
вероятно е да е охладителя по спомен излизаше около 1000 лв
- sniffer
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:11
- Автомобил: Golf 6 GTD R20 BODY KIT
- Двигател: CBBB 2011
- Местоположение: Айтос
- Контакти:
Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.
При този ЕГР охладител какви са симптомите? Може ли някой да опише по подробно. Защото до сега няколко майстора си дадоха думата за издухана гарнетура.
за 70КМ изразходен антифриз около 800МЛ. :(
за 70КМ изразходен антифриз около 800МЛ. :(
- Lupender
- Мнения: 708
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: SEAT Cordoba
- Двигател: TDI 1.9 ASV
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.
Този охладител (топлообменник) ако е в него проблема и цената му е 1000 лева е по-добре да се шунтира (да се байпасира) поне водния път. Единствената му роля е за по-бързо стопляне на охлаждащата течност в мотора.
По-горе един колега попита за трудно палене, особено ако има трудно студено (първо) палене, трябва да се вземе предвид и хипотеза за пробила гарнитура на главата... ама чак пък такова количество антифриз(?!) Белия пушек може да се получи и от гориво или масло в тракта.
Имах подобен проблем на друг автомобил - поради неправилна работа на сепаратора на картерните газове, се вдигаше налягането на маслото в картера и по някакъв странен начин отиваше през изпускателния колектор в топлата част на турбото, а от там задръстваше ДПФ-а. Единствения симптом беше (освен белия пушек), че като отвориш капачката на маслото ставаше фонтан (все едно си отворил тенджера под налягане). Затова, нищо не пречи да провериш дали има духане от някъде - от капачката на маслото, от щеката на маслото, от разширителния съд на антифриза... и всички други неща, които могат бързо лесно и безболезнено да се проверят без отваряне. Иначе ще се наложи да се поразглоби от тук от там докато цъфне... Успех!
По-горе един колега попита за трудно палене, особено ако има трудно студено (първо) палене, трябва да се вземе предвид и хипотеза за пробила гарнитура на главата... ама чак пък такова количество антифриз(?!) Белия пушек може да се получи и от гориво или масло в тракта.
Имах подобен проблем на друг автомобил - поради неправилна работа на сепаратора на картерните газове, се вдигаше налягането на маслото в картера и по някакъв странен начин отиваше през изпускателния колектор в топлата част на турбото, а от там задръстваше ДПФ-а. Единствения симптом беше (освен белия пушек), че като отвориш капачката на маслото ставаше фонтан (все едно си отворил тенджера под налягане). Затова, нищо не пречи да провериш дали има духане от някъде - от капачката на маслото, от щеката на маслото, от разширителния съд на антифриза... и всички други неща, които могат бързо лесно и безболезнено да се проверят без отваряне. Иначе ще се наложи да се поразглоби от тук от там докато цъфне... Успех!
- sniffer
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:11
- Автомобил: Golf 6 GTD R20 BODY KIT
- Двигател: CBBB 2011
- Местоположение: Айтос
- Контакти:
Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.
Духане от капачката на антифриза няма. От капачката на маслото не съм проверил.Но от щеката има като я дръпна като работи колата излиза ниякакъв лек пушек на горе ( леко духане). Други проблеми не съм забелязал.
Проблема е там че някой път пуска бял пушек, някой път спира после пак пуши. Днеска почти 4 часа се занимавах с нея да разбера кога пуши и кога не. С паленето нямам проблем пали на четвърт. Но пушека ту има ту няма.
Да отбележа колата няма ДПФ. Премахнат е до колкото съм забелязал.
Проблема е там че някой път пуска бял пушек, някой път спира после пак пуши. Днеска почти 4 часа се занимавах с нея да разбера кога пуши и кога не. С паленето нямам проблем пали на четвърт. Но пушека ту има ту няма.
Да отбележа колата няма ДПФ. Премахнат е до колкото съм забелязал.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Проблем Голф 6 2.0ТДИ 170Коня Бяло Пуши.
Колега,иди в оторизиран сервиз да погледнат хората.Тук във форума този автомобил е твърде ''нов'' и не знам някой дали ще даде компетентно мнение.Иначе,ако беше някой дърт таралясник (какъвто е моя),веднага щяхме да те насочим към гарнитура или глава.Успех.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: plamen__st, stoian55 и 220 госта