Пасат 1,9 тди труден старт
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пасат 1,9 тди труден старт
Да, мисли, че е минус 40
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Пасат 1,9 тди труден старт
За да отхвърлиш и това - провери как контактува шината и лулите с главата не свещите! При мен се оказа че въпреки изрядните свещи и работеща шина на 4 ти и 2 цилиндър лулите си халтавеха върху главата на свеща и познай дали изобщо тия свещи са подгрявали! Друг проблем съм срещал с влизане на въздух в маркучите за нафта от възможно най неверятното място! Така че огледай на всякъде след цяла нощ стоене дали и къде има въздух в маркучите!
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 29 сеп 2016 21:13
- Автомобил: VW Golf 4 TDI 116HP
- Двигател: без номер 2001
Re: Пасат 1,9 тди труден старт
Аз съм с 1.9 тди AJM. Всяка сутрин пали с притрисане и изпушване, като мирише на сурова нафта. Сменихме уплътнения на тандем помпата, защото прокапваше нафта и мислехме, че взима въздух. Никава промяна нямаше. Над 20 градуса сутрин пали с 5-6 секунди въртене. Около 10 градуса сутрин още малко по-бавно. На температури под 0 градуса, подгрявам няколко пъти и пали от вторият път с по над 5 секунди въртене. Майсторът ми казва, че вероятно взема въздух от О-пръстените на помпа-дюза (или дюзи). Ремонтният комплект бил около 80лв. Но се опасява, че ако се окажат разбити гнездата на дюза или дюзи - ще трябва да сменим главата на двигателя.
Последна промяна от Pichaga на Нед 03 дек 2017 15:03, променено общо 1 път.
Причина: моля те не ползвай подписи от тапаток
Причина: моля те не ползвай подписи от тапаток
- borkata31
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 07 фев 2009 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sevlievo
Re: Пасат 1,9 тди труден старт
mutabg написа:Аз съм с 1.9 тди AJM. Всяка сутрин пали с притрисане и изпушване, като мирише на сурова нафта. Сменихме уплътнения на тандем помпата, защото прокапваше нафта и мислехме, че взима въздух. Никава промяна нямаше. Над 20 градуса сутрин пали с 5-6 секунди въртене. Около 10 градуса сутрин още малко по-бавно. На температури под 0 градуса, подгрявам няколко пъти и пали от вторият път с по над 5 секунди въртене. Майсторът ми казва, че вероятно взема въздух от О-пръстените на помпа-дюза (или дюзи). Ремонтният комплект бил около 80лв. Но се опасява, че ако се окажат разбити гнездата на дюза или дюзи - ще трябва да сменим главата на двигателя.
Колега не от гумичките на дюзите ако взема въздух от там ще ти пълни мотора с нафта а пък ако допуснем че взема въздух някъде от друго място няма да можеш да палиш след престои няколко часа.
- borkata31
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 07 фев 2009 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sevlievo
Re: Пасат 1,9 тди труден старт
Здравейте колеги отново.Някакво леко развитие по темата днес ходих при едно майсторче занимава се само с електроники закачи я на лаптопа по мотора няма никакви грешки само че му направи впечатление че при работа на празен ход милиграмите на горивото са 6.0 а трябвало да бъдат между 3.0 и 3,5 това е едното и другото което е мотора работи и показва 80 градуса и като го угаси след 20 -30 сек. пада на 73 градуса няма минута .Много вероятно датчика да не е читав и да подава неточна информация сутрин но трябва да се провери сутрин какво показва .Тази седмица ще ходя при едно момче което се занимава с чип тунинг и преинсталирва софтуери и има оригинална диагностика да видим той какво ще каже и ще вземем решение.Някои знае ли нещо за тези милиграми като стойности .
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 29 сеп 2016 21:13
- Автомобил: VW Golf 4 TDI 116HP
- Двигател: без номер 2001
Re: Пасат 1,9 тди труден старт
Благодаря за съвета. Ще следя развитието и надявам се решението на проблема ти. В кой град са майсторите с диагностиките, на които ходиш?
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пасат 1,9 тди труден старт
Това за температурния датчик е нормално, не е там проблема. Милиграмите на горивото като са високи или са много износени помпените елементи на дюзите или доста често срещано е самите помпи дюзи да не са за твоя мотор. В 90% от случаите като има проблем с дюзите при нашите милионници и се слагат дюзи от моргите, които също са доста износени и много рядко в момента имат с номера точно като оригиналните. За различните мотори дюзите са с различен импулсен сигнал / за някои са с еднакъв но пък с различни BIP стойности/.
- borkata31
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 07 фев 2009 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sevlievo
Re: Пасат 1,9 тди труден старт
mutabg написа:Благодаря за съвета. Ще следя развитието и надявам се решението на проблема ти. В кой град са майсторите с диагностиките, на които ходиш?
В Габрово.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 29 сеп 2016 21:13
- Автомобил: VW Golf 4 TDI 116HP
- Двигател: без номер 2001
Re: RE: Re: Пасат 1,9 тди труден старт
Може ли да ми звъннеш на 0898654880?borkata31 написа:mutabg написа:Благодаря за съвета. Ще следя развитието и надявам се решението на проблема ти. В кой град са майсторите с диагностиките, на които ходиш?
В Габрово.
Изпратено от моят LG-H815 с помощта на Tapatalk
- Dimitrovi
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: 2006
- Местоположение: Sofiq
Re: Пасат 1,9 тди труден старт
Така колеги, да се присъединя и аз по темата. Имам пасат 6 2.0 тди 170 коня помпа дюза. Имам същия проблем с сутршния студен старт особенно когато температурите са отрицателни или близки до 0. По колата всичко е сменено - О пръстени на дюзи, стартер сервизиран дори и в порше ходих на диагностика и нищо. Проблема на колата е , че когато е студено върти и пали с притрисане. Беше записала грешка в датчик разпределителен вал. Изтрихме я с Ваг ком и не се показа повече но паленето продължава да е такова гадно. След като запали няма пушеци от ауспуха, дюзите са в абсолютно нормални стойности. Не знам какво може да е. Да отбележа че това го прави само при студен мотор. Ба топло няма никакви проблеми. Помагайте колеги .....
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: Пасат 1,9 тди труден старт
Релето гледахте ли колко време подгрява и дали изобщо подгрява
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат 1,9 тди труден старт
Точно така: вижте дали има качествено подгряване, след това компресия, дюзи. Това са дизели на много километри всичко може да е. Но е добре да се тръгне от най-лесното и най-евтиното. Имах дизел до -6 палеше от четвърт с две подгрявания по 30 сек докато изкл. релето, под -6 само на дърпане. Успех!
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 29 сеп 2016 21:13
- Автомобил: VW Golf 4 TDI 116HP
- Двигател: без номер 2001
Re: Пасат 1,9 тди труден старт
Моята пали сутрин с притрисане и изпушване от 20 градуса лятото до -20 градуса зимата. Разликата е във времето за въртене на стартера - към по-ниска температура има прогресивно увеличение на секундите работа на стартера. Но зимата, ако след няколко часа е изстинала - филмът се повтаря.
- Dimitrovi
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: 2006
- Местоположение: Sofiq
Re: Пасат 1,9 тди труден старт
Мисля все пак да сменя датчика на разпределителния вал и след това да сменя и трите температурни датчика. Дюзите съм ги свалял и съм сменял О пръстените им. Стойностите им са в абсолютните норми. Това което ме гложде е тоя датчик.....
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Пасат 1,9 тди труден старт
Датчика на разпределителния вал, ще запише грешка, ако се наложи да въртиш повече без успех да запали и акумулатора падне под нормалното си напрежение. За дизели, първото нещо което трябва да се направи, ако спре да пали когато стане студено е да се измери компресия и след това всичко останало. Температурните датчици се преглеждат лесно на диагностика, дюзите също. Подгрева също се проверява лесно, но при здрав мотор с перфектна компресия, може да запали при много ниска температура без подгрев, естествено известно време ще тресе и пуши. Когато мотора е на много километри и заминала компресия под минимума или на нивото на минимума, няма как да запали, дори да смените цялата електроника на автомобила. Има таблица, която показва колко е горния и долния праг на компресия на двигателите. Пак споменавам това е най-важната част за дизела при студено време, а и проверката не представлява кой знае каква трудност.