Пасат 1,9 тди труден старт

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Пасат 1,9 тди труден старт

Мнениеот Zinoto » Пет 01 дек 2017 19:03


Да, мисли, че е минус 40




xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Пасат 1,9 тди труден старт

Мнениеот xxx_man » Нед 03 дек 2017 13:18


За да отхвърлиш и това - провери как контактува шината и лулите с главата не свещите! При мен се оказа че въпреки изрядните свещи и работеща шина на 4 ти и 2 цилиндър лулите си халтавеха върху главата на свеща и познай дали изобщо тия свещи са подгрявали! Друг проблем съм срещал с влизане на въздух в маркучите за нафта от възможно най неверятното място! Така че огледай на всякъде след цяла нощ стоене дали и къде има въздух в маркучите!


mutabg
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 29 сеп 2016 21:13
Автомобил: VW Golf 4 TDI 116HP
Двигател: без номер 2001

Re: Пасат 1,9 тди труден старт

Мнениеот mutabg » Нед 03 дек 2017 14:22


Аз съм с 1.9 тди AJM. Всяка сутрин пали с притрисане и изпушване, като мирише на сурова нафта. Сменихме уплътнения на тандем помпата, защото прокапваше нафта и мислехме, че взима въздух. Никава промяна нямаше. Над 20 градуса сутрин пали с 5-6 секунди въртене. Около 10 градуса сутрин още малко по-бавно. На температури под 0 градуса, подгрявам няколко пъти и пали от вторият път с по над 5 секунди въртене. Майсторът ми казва, че вероятно взема въздух от О-пръстените на помпа-дюза (или дюзи). Ремонтният комплект бил около 80лв. Но се опасява, че ако се окажат разбити гнездата на дюза или дюзи - ще трябва да сменим главата на двигателя.

Последна промяна от Pichaga на Нед 03 дек 2017 15:03, променено общо 1 път.
Причина: моля те не ползвай подписи от тапаток


Потребителски аватар
borkata31
Мнения: 94
Регистриран на: Съб 07 фев 2009 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sevlievo

Re: Пасат 1,9 тди труден старт

Мнениеот borkata31 » Нед 03 дек 2017 15:34


mutabg написа:Аз съм с 1.9 тди AJM. Всяка сутрин пали с притрисане и изпушване, като мирише на сурова нафта. Сменихме уплътнения на тандем помпата, защото прокапваше нафта и мислехме, че взима въздух. Никава промяна нямаше. Над 20 градуса сутрин пали с 5-6 секунди въртене. Около 10 градуса сутрин още малко по-бавно. На температури под 0 градуса, подгрявам няколко пъти и пали от вторият път с по над 5 секунди въртене. Майсторът ми казва, че вероятно взема въздух от О-пръстените на помпа-дюза (или дюзи). Ремонтният комплект бил около 80лв. Но се опасява, че ако се окажат разбити гнездата на дюза или дюзи - ще трябва да сменим главата на двигателя.

Колега не от гумичките на дюзите ако взема въздух от там ще ти пълни мотора с нафта а пък ако допуснем че взема въздух някъде от друго място няма да можеш да палиш след престои няколко часа.


Потребителски аватар
borkata31
Мнения: 94
Регистриран на: Съб 07 фев 2009 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sevlievo

Re: Пасат 1,9 тди труден старт

Мнениеот borkata31 » Нед 03 дек 2017 15:58


Здравейте колеги отново.Някакво леко развитие по темата днес ходих при едно майсторче занимава се само с електроники закачи я на лаптопа по мотора няма никакви грешки само че му направи впечатление че при работа на празен ход милиграмите на горивото са 6.0 а трябвало да бъдат между 3.0 и 3,5 това е едното и другото което е мотора работи и показва 80 градуса и като го угаси след 20 -30 сек. пада на 73 градуса няма минута .Много вероятно датчика да не е читав и да подава неточна информация сутрин но трябва да се провери сутрин какво показва .Тази седмица ще ходя при едно момче което се занимава с чип тунинг и преинсталирва софтуери и има оригинална диагностика да видим той какво ще каже и ще вземем решение.Някои знае ли нещо за тези милиграми като стойности .


mutabg
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 29 сеп 2016 21:13
Автомобил: VW Golf 4 TDI 116HP
Двигател: без номер 2001

Re: Пасат 1,9 тди труден старт

Мнениеот mutabg » Нед 03 дек 2017 16:28


Благодаря за съвета. Ще следя развитието и надявам се решението на проблема ти. В кой град са майсторите с диагностиките, на които ходиш?


Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Пасат 1,9 тди труден старт

Мнениеот Zinoto » Нед 03 дек 2017 18:40


Това за температурния датчик е нормално, не е там проблема. Милиграмите на горивото като са високи или са много износени помпените елементи на дюзите или доста често срещано е самите помпи дюзи да не са за твоя мотор. В 90% от случаите като има проблем с дюзите при нашите милионници и се слагат дюзи от моргите, които също са доста износени и много рядко в момента имат с номера точно като оригиналните. За различните мотори дюзите са с различен импулсен сигнал / за някои са с еднакъв но пък с различни BIP стойности/.


Потребителски аватар
borkata31
Мнения: 94
Регистриран на: Съб 07 фев 2009 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sevlievo

Re: Пасат 1,9 тди труден старт

Мнениеот borkata31 » Пон 04 дек 2017 6:26


mutabg написа:Благодаря за съвета. Ще следя развитието и надявам се решението на проблема ти. В кой град са майсторите с диагностиките, на които ходиш?

В Габрово.


mutabg
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 29 сеп 2016 21:13
Автомобил: VW Golf 4 TDI 116HP
Двигател: без номер 2001

Re: RE: Re: Пасат 1,9 тди труден старт

Мнениеот mutabg » Пон 04 дек 2017 9:12


borkata31 написа:
mutabg написа:Благодаря за съвета. Ще следя развитието и надявам се решението на проблема ти. В кой град са майсторите с диагностиките, на които ходиш?

В Габрово.
Може ли да ми звъннеш на 0898654880?

Изпратено от моят LG-H815 с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
Dimitrovi
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
Автомобил: Passat B6
Двигател: 2006
Местоположение: Sofiq

Re: Пасат 1,9 тди труден старт

Мнениеот Dimitrovi » Вто 05 дек 2017 19:54


Така колеги, да се присъединя и аз по темата. Имам пасат 6 2.0 тди 170 коня помпа дюза. Имам същия проблем с сутршния студен старт особенно когато температурите са отрицателни или близки до 0. По колата всичко е сменено - О пръстени на дюзи, стартер сервизиран дори и в порше ходих на диагностика и нищо. Проблема на колата е , че когато е студено върти и пали с притрисане. Беше записала грешка в датчик разпределителен вал. Изтрихме я с Ваг ком и не се показа повече но паленето продължава да е такова гадно. След като запали няма пушеци от ауспуха, дюзите са в абсолютно нормални стойности. Не знам какво може да е. Да отбележа че това го прави само при студен мотор. Ба топло няма никакви проблеми. Помагайте колеги .....


Потребителски аватар
Karaboev
Мнения: 380
Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
Двигател: M272
Местоположение: G.Oriyahovitza

Re: Пасат 1,9 тди труден старт

Мнениеот Karaboev » Вто 05 дек 2017 21:02


Релето гледахте ли колко време подгрява и дали изобщо подгрява


batmit
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Plovdiv

Re: Пасат 1,9 тди труден старт

Мнениеот batmit » Вто 05 дек 2017 21:27


Точно така: вижте дали има качествено подгряване, след това компресия, дюзи. Това са дизели на много километри всичко може да е. Но е добре да се тръгне от най-лесното и най-евтиното. Имах дизел до -6 палеше от четвърт с две подгрявания по 30 сек докато изкл. релето, под -6 само на дърпане. Успех!


mutabg
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 29 сеп 2016 21:13
Автомобил: VW Golf 4 TDI 116HP
Двигател: без номер 2001

Re: Пасат 1,9 тди труден старт

Мнениеот mutabg » Вто 05 дек 2017 21:43


Моята пали сутрин с притрисане и изпушване от 20 градуса лятото до -20 градуса зимата. Разликата е във времето за въртене на стартера - към по-ниска температура има прогресивно увеличение на секундите работа на стартера. Но зимата, ако след няколко часа е изстинала - филмът се повтаря.


Потребителски аватар
Dimitrovi
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
Автомобил: Passat B6
Двигател: 2006
Местоположение: Sofiq

Re: Пасат 1,9 тди труден старт

Мнениеот Dimitrovi » Вто 05 дек 2017 22:20


Мисля все пак да сменя датчика на разпределителния вал и след това да сменя и трите температурни датчика. Дюзите съм ги свалял и съм сменял О пръстените им. Стойностите им са в абсолютните норми. Това което ме гложде е тоя датчик.....


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Пасат 1,9 тди труден старт

Мнениеот megatronS » Сря 06 дек 2017 10:45


Датчика на разпределителния вал, ще запише грешка, ако се наложи да въртиш повече без успех да запали и акумулатора падне под нормалното си напрежение. За дизели, първото нещо което трябва да се направи, ако спре да пали когато стане студено е да се измери компресия и след това всичко останало. Температурните датчици се преглеждат лесно на диагностика, дюзите също. Подгрева също се проверява лесно, но при здрав мотор с перфектна компресия, може да запали при много ниска температура без подгрев, естествено известно време ще тресе и пуши. Когато мотора е на много километри и заминала компресия под минимума или на нивото на минимума, няма как да запали, дори да смените цялата електроника на автомобила. Има таблица, която показва колко е горния и долния праг на компресия на двигателите. Пак споменавам това е най-важната част за дизела при студено време, а и проверката не представлява кой знае каква трудност.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Angel_, dtony и 72 госта