Здравейте колеги. Случи ми се следното нещо! Колата си вървеше нормално, паркирам, и след 2 часа отивам , слагам кл/ча да паля. не върти изобщо. Като дам контакт лампата за подгрева мига и се чува може би някво реле да си чатка, чува се някъде отпред в ляво около калника! И не върти изобщо. Беше късно и не съм пробвал с друг акумулатор. Възможно ли е да е от акумулатора при тази мигаща индикация или проблема ше е другаде?
CFFB мотор, 2.0 , 140к.с.
Пасат Б7 CFFB мотор, 2.0 , 140к.с. проблем със запалване
- Георги.Георгиев22
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 14 окт 2017 10:33
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB 2012
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б7 проблем със запалване
Хлабава клема или паднал акумулатор.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Пасат Б7 CFFB мотор, 2.0 , 140к.с. проблем със запалване
Ако има поставен допълнителен имобилайзер ;) от Лев инс примерно ..., виж на следния линк
Имобилайзер
Имобилайзер
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта