VW Touran 2.0 TDI 136 кс код: AZV Загуба на мощност след превъртане на ангренажен ремък

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
svetoslav.karaivanov1
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 14 дек 2017 21:51
Автомобил:
Двигател:

VW Touran 2.0 TDI 136 кс код: AZV Загуба на мощност след превъртане на ангренажен ремък

Мнениеот svetoslav.karaivanov1 » Чет 14 дек 2017 22:03


Здравейте колеги,
Имам следният проблем! След смяна на комплект ангренажен ремък последва късане на шпилката държаща обтягащата ролка на ангренажа! Последва прехвърляне на зъби и близка среща на клапани и бутала! Отворихме капака на главата и се видя, че има 5 счупени кобилици! Подменихме кобилиците и пръта, който ги държи, проверена бе и компресията, която беше добре! Решиха, а че всичко е наред и сглобиха мотора . Взех си колата от сервиза за готова, но се оказа че не е точно така! Колата няма мощност, набира мудно, над 3000 оборота я няма никаква(направо забива). На празен ход се усеща вибрация от към двигателя, която я нямаше преди! Единствената грешка, която вдига на бордовия е за проблем с турбината! Ще съм ви много благодарен ако дадете съвет какво да гледаме! Колата е VW Touran 2.0 TDI 136кс код: AZV




milenski_77
Мнения: 581
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: VW Touran 2.0 TDI 136 кс код: AZV Загуба на мощност след превъртане на ангренажен ремък

Мнениеот milenski_77 » Пет 15 дек 2017 9:09


Не съм запознат с колата и мотора, но каква е тая грешка на бордовия за турбината?
Трябва да се гледат живи данни от човек, който наистина знае какво прави и тогава да се прецени къде е проблема.
Напиши от къде си за да може някой да те упъти към правилния човек.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19555
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: VW Touran 2.0 TDI 136 кс код: AZV Загуба на мощност след превъртане на ангренажен ремък

Мнениеот radotom » Пет 15 дек 2017 22:08


Светославе, ти кобилиците видя ли ги?
Със собствените си очи? Да ги пипнеш така, както този шаран от аватара!
А видя ли колко са масивни?
Смяташ ли, че те са се счупили, а 6-милимитровите стъбълца на клапаните нищо им няма?
И водачите им, дето са бронзова тръбичка със стена 1мм не са се изметнали?!?
И челата на клапаните, около 1.5мм в работните им краища, са оцелели?!?

Брат, тия 'майстори' от посетения от теб '''''''сервиз''''' (мноооого кавички, да!) са по-добри 'рибари' от теб, да знеш! :mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ton4o7601@abv.bg и 55 госта