Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Modeup
Мнения: 144
Регистриран на: Пон 08 май 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото

Мнениеот Modeup » Пон 01 яну 2018 13:16


Ако ти си с къстъм чип , може той да не е , както и да е , колегата не се появява ..




Flymeup
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 29 дек 2017 8:11
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото

Мнениеот Flymeup » Пон 01 яну 2018 14:20


Да се пробвам да ми направят други настройки на Актуатора така ли ?


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото

Мнениеот valiosport » Пон 01 яну 2018 15:27


Не слушай колегата какво ти приказва.
Трябва при пълна газ при 4000 оборота да те ти надвишава 1.55 бара.
Ако при пълна газ си ги държи не пипай лоста, а само навийте стопорния винт за да ограничи лоста при крайно затворена геометрия. Процедурата е малко финна, навива се максимум 1 оборот и се пробва


Flymeup
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 29 дек 2017 8:11
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото

Мнениеот Flymeup » Пон 01 яну 2018 16:45


При пълна газ удря в 2 бара на буустметара


Потребителски аватар
Modeup
Мнения: 144
Регистриран на: Пон 08 май 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото

Мнениеот Modeup » Пон 01 яну 2018 20:20


Не съм казвал нищо за настройка на актуатор , не ми слагайте думи в устата , точно ти му каза да се експериментира с актуатора . Буустметъра ти показва 2 бара тъй като той е разграфен до толкова (както ти каза) , в целия диапазон на оборотите ли стои на 2 бара ?
Също и явно колегата valiosport говори за чип , който колата се кара на 1.55 холд , което ме учудва да качи много нютон-метри (конски сили добре , с повече гориво) , но също има и така наречените къстъм чипове , които от доста места знам , че са по-употребявани и качват около 2200-2500 оборота 1.7 бара , а след това на 1.5 .


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото

Мнениеот valiosport » Пон 01 яну 2018 21:33


Бустметъра ти му е все тая че е разграфен до 2 бара и моя е до 2 а скача при пик и до 2.3 бара.
Стига с тия къстъм чипове, налягането си е 1.55, само пиква за момент и се връща когато не задържи актуатора н целия оборотен диапазон, на моята е така. Софтуера си е нормален само е нагласена без дебитомер, говорил съм с мапера да я засилим още и не пожела, каза че ще я счупим и така си я карам, върви си перфектно, само от няколко месеца взе да задържа голямо налягане, преди го нямах този проблем, на втора трета правеше пик до 1.6-1.7 бара и се връща на 1.55, само на 6-та пикваше до 2.2 бара ако съм на 2400 оброта и скоча на педала.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото

Мнениеот valiosport » Пон 01 яну 2018 21:39


За настройката на актуатора се гледат процентите на Н75 в Duty cycle, трябва да са между 70 и 80% при 4000 оборота, ако е над 80 лоста се удължава, под 70 се скъсява.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото

Мнениеот valiosport » Вто 02 яну 2018 8:13


Брезел беше писал преди време в темата на Морфей че на АСЗ се отхлабва леко актуатора като се чипира, иначе във високите обороти почва да катери налягането, не знам за АРЛ-а дали се налага пренастройка след чиптунинг


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото

Мнениеот valiosport » Съб 06 яну 2018 13:03


Днеска преглеждахме голфа и се оказа че геометрията се движи идеално от край до край, актуатора има едно скърцане и пружината сигурно е поомекнала...


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1933
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото

Мнениеот Danny boy » Съб 13 яну 2018 6:10


Има един тънък момент,който го забелязвам от личен опит.
Когато за първи път си сложих буустметър(3баров)е моя,забелязах,че колата прави пикове от по 2-2.5бара и след това се кротва на 1.5.При по продължително натискане на педала на газта на 6та почваше да катери до 1.7.
На моменти ми е задържала при ускорение на 3-4предавка 2бара около 4-5сек.
В началото си помислих ,че клапанN75ми е повреден и го смених с нов,но....нямаше промяна.
И така попаднах на една тема тук във форума за почистване геометрията със спрей за фурни.Реших да пробвам със голям скептицизъм.
Е...
За първи път в живота си бях изненадан.
Нямаше пренадувания,пикове,стрелката на буустметъра стигаше до 1.6-1.7и разтоварваше мигновено при пълна газ.
След 6-7месеца вече започва да се връща старото положение лека полека и напролет пак ще го правя.
Моят автомобил е пасат 1.9тди 131кс с чип от Брезел почти 3години вече.
И държи холд на 1.5
Виждал съм пикове и по 2.5бара.
Съвета ми е пробвайте това което и аз пробвах,ще ви коства 5-10лв и малко време.
Имам си теория,че пружината на актуатора поодслабва с времето ,и леко като се засажди геометрията започва да разтоварва лениво в крайния си ход.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта