Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото
Re: Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото
Ако ти си с къстъм чип , може той да не е , както и да е , колегата не се появява ..
Re: Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото
Да се пробвам да ми направят други настройки на Актуатора така ли ?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото
Не слушай колегата какво ти приказва.
Трябва при пълна газ при 4000 оборота да те ти надвишава 1.55 бара.
Ако при пълна газ си ги държи не пипай лоста, а само навийте стопорния винт за да ограничи лоста при крайно затворена геометрия. Процедурата е малко финна, навива се максимум 1 оборот и се пробва
Трябва при пълна газ при 4000 оборота да те ти надвишава 1.55 бара.
Ако при пълна газ си ги държи не пипай лоста, а само навийте стопорния винт за да ограничи лоста при крайно затворена геометрия. Процедурата е малко финна, навива се максимум 1 оборот и се пробва
Re: Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото
Не съм казвал нищо за настройка на актуатор , не ми слагайте думи в устата , точно ти му каза да се експериментира с актуатора . Буустметъра ти показва 2 бара тъй като той е разграфен до толкова (както ти каза) , в целия диапазон на оборотите ли стои на 2 бара ?
Също и явно колегата valiosport говори за чип , който колата се кара на 1.55 холд , което ме учудва да качи много нютон-метри (конски сили добре , с повече гориво) , но също има и така наречените къстъм чипове , които от доста места знам , че са по-употребявани и качват около 2200-2500 оборота 1.7 бара , а след това на 1.5 .
Също и явно колегата valiosport говори за чип , който колата се кара на 1.55 холд , което ме учудва да качи много нютон-метри (конски сили добре , с повече гориво) , но също има и така наречените къстъм чипове , които от доста места знам , че са по-употребявани и качват около 2200-2500 оборота 1.7 бара , а след това на 1.5 .
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото
Бустметъра ти му е все тая че е разграфен до 2 бара и моя е до 2 а скача при пик и до 2.3 бара.
Стига с тия къстъм чипове, налягането си е 1.55, само пиква за момент и се връща когато не задържи актуатора н целия оборотен диапазон, на моята е така. Софтуера си е нормален само е нагласена без дебитомер, говорил съм с мапера да я засилим още и не пожела, каза че ще я счупим и така си я карам, върви си перфектно, само от няколко месеца взе да задържа голямо налягане, преди го нямах този проблем, на втора трета правеше пик до 1.6-1.7 бара и се връща на 1.55, само на 6-та пикваше до 2.2 бара ако съм на 2400 оброта и скоча на педала.
Стига с тия къстъм чипове, налягането си е 1.55, само пиква за момент и се връща когато не задържи актуатора н целия оборотен диапазон, на моята е така. Софтуера си е нормален само е нагласена без дебитомер, говорил съм с мапера да я засилим още и не пожела, каза че ще я счупим и така си я карам, върви си перфектно, само от няколко месеца взе да задържа голямо налягане, преди го нямах този проблем, на втора трета правеше пик до 1.6-1.7 бара и се връща на 1.55, само на 6-та пикваше до 2.2 бара ако съм на 2400 оброта и скоча на педала.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото
За настройката на актуатора се гледат процентите на Н75 в Duty cycle, трябва да са между 70 и 80% при 4000 оборота, ако е над 80 лоста се удължава, под 70 се скъсява.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото
Брезел беше писал преди време в темата на Морфей че на АСЗ се отхлабва леко актуатора като се чипира, иначе във високите обороти почва да катери налягането, не знам за АРЛ-а дали се налага пренастройка след чиптунинг
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото
Днеска преглеждахме голфа и се оказа че геометрията се движи идеално от край до край, актуатора има едно скърцане и пружината сигурно е поомекнала...
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9тди 150 к.с - пренадува турбото
Има един тънък момент,който го забелязвам от личен опит.
Когато за първи път си сложих буустметър(3баров)е моя,забелязах,че колата прави пикове от по 2-2.5бара и след това се кротва на 1.5.При по продължително натискане на педала на газта на 6та почваше да катери до 1.7.
На моменти ми е задържала при ускорение на 3-4предавка 2бара около 4-5сек.
В началото си помислих ,че клапанN75ми е повреден и го смених с нов,но....нямаше промяна.
И така попаднах на една тема тук във форума за почистване геометрията със спрей за фурни.Реших да пробвам със голям скептицизъм.
Е...
За първи път в живота си бях изненадан.
Нямаше пренадувания,пикове,стрелката на буустметъра стигаше до 1.6-1.7и разтоварваше мигновено при пълна газ.
След 6-7месеца вече започва да се връща старото положение лека полека и напролет пак ще го правя.
Моят автомобил е пасат 1.9тди 131кс с чип от Брезел почти 3години вече.
И държи холд на 1.5
Виждал съм пикове и по 2.5бара.
Съвета ми е пробвайте това което и аз пробвах,ще ви коства 5-10лв и малко време.
Имам си теория,че пружината на актуатора поодслабва с времето ,и леко като се засажди геометрията започва да разтоварва лениво в крайния си ход.
Когато за първи път си сложих буустметър(3баров)е моя,забелязах,че колата прави пикове от по 2-2.5бара и след това се кротва на 1.5.При по продължително натискане на педала на газта на 6та почваше да катери до 1.7.
На моменти ми е задържала при ускорение на 3-4предавка 2бара около 4-5сек.
В началото си помислих ,че клапанN75ми е повреден и го смених с нов,но....нямаше промяна.
И така попаднах на една тема тук във форума за почистване геометрията със спрей за фурни.Реших да пробвам със голям скептицизъм.
Е...
За първи път в живота си бях изненадан.
Нямаше пренадувания,пикове,стрелката на буустметъра стигаше до 1.6-1.7и разтоварваше мигновено при пълна газ.
След 6-7месеца вече започва да се връща старото положение лека полека и напролет пак ще го правя.
Моят автомобил е пасат 1.9тди 131кс с чип от Брезел почти 3години вече.
И държи холд на 1.5
Виждал съм пикове и по 2.5бара.
Съвета ми е пробвайте това което и аз пробвах,ще ви коства 5-10лв и малко време.
Имам си теория,че пружината на актуатора поодслабва с времето ,и леко като се засажди геометрията започва да разтоварва лениво в крайния си ход.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта