Голф 4 110 проблем с турбо
Голф 4 110 проблем с турбо
Здравейте! Колата е голф 4 тди 110кс със права генерация геометрията на място работи като съм в движение не се чува да свири от къде може да идва проблема ?
Re: Голф 4 110 проблем с турбо
Не губи мощност върви си доста доре даже смисъл не издава такъв звук като другите фиууу и затова се притесних да не и има нещо
Re: Голф 4 110 проблем с турбо
Може геометрията да е запекла , и да не свива при пускане на газта и затова да не издава типичния звук . Може да направиш лог в движение чрез ваг-ком на 4та от 1500 до към 4000 оборота да видиш как реагира .
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 110 проблем с турбо
Не си създавай проблеми,щом колата върви добре!!!
Re: Голф 4 110 проблем с турбо
Здравейте колеги,и аз бях да пусна тема точно за същия проблем .Карам Ибиза 1.9 тди АСВ ,с права генерация и чип съм,и при мен го няма прочутото свирене.Дебитомера е изключен софтуерно,правил съм проба с друг н75,егр затапен,всмукателния колектор е чист,геометрията движи перфектно даже съм я натягал докрай и само влиза в авариен режим.Мудна е до 2к оборота,остава само мапа да сменя да видя дали не е от него!
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 110 проблем с турбо
Стопера на турбината пипан ли е?
Re: Голф 4 110 проблем с турбо
vlado_tonev написа:Стопера на турбината пипан ли е?
Незнам колега,аз не съм го пипал,вакумите и мембраната на актуатора са ок.
Re: Голф 4 110 проблем с турбо
Ако можеш правиш диагностика в движение и така се вижда кое трябва да се донаглася ..
Re: Голф 4 110 проблем с турбо
Modeup написа:Ако можеш правиш диагностика в движение и така се вижда кое трябва да се донаглася ..
Правил съм логове и всичко е перфектно,мисля да сменя дюзите с 216ки,да видя дали ще има ефект в ниските ,са дори и не изпушва!
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 110 проблем с турбо
Слагай смело 216ки. Аз съм с мотор като твоя - АСВ. Преди доста години имах едно Ц4 с мотор АЕЛ. От него ми останаха 5 дюзи. И взех, че ги сложих, ей тъй за пробата но само разпръсквачите, щото на АСВ-то дюзите са на 220 бара а на АЕЛ-а са на 190. Ефекта - доста по-нервна в ниските, до към 2000об/мин и много приятна за каране. Всичко друго ми е сток. И преди и сега не пуши, само сутрин га е студена пропушва около 2 минути и толкова. Определено се усеща разлика в поведението на мотора. За разхода - не ме интересува но едва ли е повече от 0,5 л/100.
Re: Голф 4 110 проблем с турбо
helikamov написа:Слагай смело 216ки. Аз съм с мотор като твоя - АСВ. Преди доста години имах едно Ц4 с мотор АЕЛ. От него ми останаха 5 дюзи. И взех, че ги сложих, ей тъй за пробата но само разпръсквачите, щото на АСВ-то дюзите са на 220 бара а на АЕЛ-а са на 190. Ефекта - доста по-нервна в ниските, до към 2000об/мин и много приятна за каране. Всичко друго ми е сток. И преди и сега не пуши, само сутрин га е студена пропушва около 2 минути и толкова. Определено се усеща разлика в поведението на мотора. За разхода - не ме интересува но едва ли е повече от 0,5 л/100.
Колега аз мисля че точно ,че отварят на 220 бара,оттам да идва леката мудност и затова може би не пуши !?
Re: Голф 4 110 проблем с турбо
Другото дето се сещам е ,че като я закача с ваг ком и в label fail-а ми показва АХФ ,а не АСВ.Демек ,ако чипа е за АХФ ,то може би проблема ще да е в дюзите,защото разликата е в отварянето на повече барове и в пръскването.Ако теорията ми е правилна ,с дюзи от АХФ ,ще се оправи в ниските !?
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 110 проблем с турбо
При мен всичко е сток, с изключение на разпръсквачите.
216-ки вместо 110-ки и съм доволен от поведението на мотора.
При пипан софт не знам какво се получава.
Има един, капацитет за мен /brezel/, който е обяснил всичко много точно и ясно.
Ако не си го чел, заповядай:
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... ?f=15&t=23
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... f=15&t=174
216-ки вместо 110-ки и съм доволен от поведението на мотора.
При пипан софт не знам какво се получава.
Има един, капацитет за мен /brezel/, който е обяснил всичко много точно и ясно.
Ако не си го чел, заповядай:
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... ?f=15&t=23
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... f=15&t=174
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 165 госта