Лимитите не са проблем, обаче налягания над 1.6 бара в момента можеш да ги следиш единствено с буустметър.
Самата настройка на колата и диагностичните лимити са 2 различни неща.
МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
- nikolay_ss
- Мнения: 1003
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
- Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
Защо не намалиш хода на актуатора и не си решиш проблема ?
Но първо си виш правилно ли са вързани вакумните мъркучи.
Но първо си виш правилно ли са вързани вакумните мъркучи.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
Малко раздвижване по темата. След доста канене да легна под колата, този уикенд се заиграх. Скъсих лосчето на актуатора и ефект нямаше, дори мислех че идея по зле! скъсих го доста и пак нищо, обаче забелязах че палеца няма много ход - малко разтояние до стоперният болт!
Какво може да е!? вече не знам какво да правя.
Какво може да е!? вече не знам какво да правя.
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
Ако след въртене на хода на актуатора не виждаш промяна , ще ти се наложи да свалиш турбото , и да го разгледаш отблизо.
Кой е правил турбото на вакуум ?
Кой е правил турбото на вакуум ?
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
hvp800 написа:Ако след въртене на хода на актуатора не виждаш промяна , ще ти се наложи да свалиш турбото , и да го разгледаш отблизо.
Кой е правил турбото на вакуум ?
института във Варна. Първия път , след преправянето нямаше никакъв проблем, след баланса - греда
Да кажа че преправих малко ъгъла на студеният охлюв, за да ми пасне оригиналната магистрала на въздуха. Не вярвам да е от значение.
Дали е възможно актуатора да е дефектен? (чисто нов е)
Една тъпа идея ми идва: Какво ще стане ако откача актуатора и вържа лоста с една тел (просто за тест)
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
Според мен трябва да отвиеш малко стоперния винт ,пробвай с 1/2 оборот и виж дали няма да тръгне с 300-400 оборота по-рано. Това с телта е безмислено ,просто направи тест на място с ВагКом на актуатора дали се движи за да изключиш проблем с вакууми ,клапан и актуатор. Другото ,което ми идва на ум е да не би да е сглобена грешно турбината - обърната гривна или нещо такова...
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
имах проблем с обърната гривна на старата кола. Тогава пренадуваше яко, не смеех до 3 хил. оборота да дам газ. На кой канал да гледам за актуатора? Ако развия стопера, страх ме е да не удари лопатките
Последна промяна от IvanMan на Сря 28 фев 2018 8:44, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
Нека някой ме поправи ,ако греша ,но се влиза в "Engine> Basic settings> group 011 (test pressure control)",след което колата сама вдига около 1400 об/мин и започва да отваря и затваря геометрията през няколко секунди (ON/OFF). Тогава гледаш първо дали лостчето на геометрията се движи достатъчно, а след това гледаш в едно от полетата налягането ,което прави при ON и при OFF - разликата м/у двете трябва да е поне 100-200 mbar. Със сигурност това работи при Golf 4 ,но мисля ,че трябва и при теб да става. Ако прави малка разлика в налягането ,значи геометрията не затваря достатъчно. Може да пробваш само това и да кажеш какви стойности дава.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
Направих замерването на 11 канал. Там пише че отклонението трябва да е поне 80.
Моето не е толкова. Лосчето го дърпа и отпуска до крайните му положения, но стойностите варират от 999 - 1009 до 949-979
Къде да търся проблемът?
На всичкото отгоре ми е записало нова грешка 16486 p0102 000 , а дебитомера ми е нов!
Моето не е толкова. Лосчето го дърпа и отпуска до крайните му положения, но стойностите варират от 999 - 1009 до 949-979
Къде да търся проблемът?
На всичкото отгоре ми е записало нова грешка 16486 p0102 000 , а дебитомера ми е нов!
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
Със сигурност трябва да отвиеш малко стоперния винт ,както споменах ,пробвай първо с 1/2 оборот и направи пак тест.Не се притеснявай ,че ще удари лопатките ,защото при развиване лопатките се затварят ,т.е. се отдалечават от турбинното колело ,а при разтоварване се насочват "надолу" към него.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
Говорим за едно и също нещо нали :)
Ограничителя на палеца? 1/2 да го завия (палеца да се движи повече)
Ограничителя на палеца? 1/2 да го завия (палеца да се движи повече)
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
Развих почти цял оборот стоперното болтче. Турбото се чува сега как надува. По добре е, но доста изпушва и ме дразни!
Вижте логовете моля
https://ndox.abv.bg/download?id=89a273ebf2
https://ndox.abv.bg/download?id=7c75c06b60
Вижте логовете моля
https://ndox.abv.bg/download?id=89a273ebf2
https://ndox.abv.bg/download?id=7c75c06b60
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
Ти последно отви ли го или го зави стопера!?
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
vlado_tonev написа:Ти последно отви ли го или го зави стопера!?
отвих го, сега стопера е по къс! демек сега лостът да се движи повече.
Какво казват логовете
колко може да се вярва на това замерване на тази снимка?
Последна промяна от lubo007 на Нед 11 мар 2018 20:30, променено общо 1 път.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта