МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1003
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот nikolay_ss » Чет 04 яну 2018 23:34


Лимитите не са проблем, обаче налягания над 1.6 бара в момента можеш да ги следиш единствено с буустметър.
Самата настройка на колата и диагностичните лимити са 2 различни неща.




Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот okti_1 » Пет 05 яну 2018 21:46


Защо не намалиш хода на актуатора и не си решиш проблема ?
Но първо си виш правилно ли са вързани вакумните мъркучи.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот lubo007 » Вто 27 фев 2018 10:07


Малко раздвижване по темата. След доста канене да легна под колата, този уикенд се заиграх. Скъсих лосчето на актуатора и ефект нямаше, дори мислех че идея по зле! скъсих го доста и пак нищо, обаче забелязах че палеца няма много ход - малко разтояние до стоперният болт!
Какво може да е!? вече не знам какво да правя.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот hvp800 » Вто 27 фев 2018 13:31


Ако след въртене на хода на актуатора не виждаш промяна , ще ти се наложи да свалиш турбото , и да го разгледаш отблизо.
Кой е правил турбото на вакуум ?


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот lubo007 » Вто 27 фев 2018 14:50


hvp800 написа:Ако след въртене на хода на актуатора не виждаш промяна , ще ти се наложи да свалиш турбото , и да го разгледаш отблизо.
Кой е правил турбото на вакуум ?

института във Варна. Първия път , след преправянето нямаше никакъв проблем, след баланса - греда :cry
Да кажа че преправих малко ъгъла на студеният охлюв, за да ми пасне оригиналната магистрала на въздуха. Не вярвам да е от значение.
Дали е възможно актуатора да е дефектен? (чисто нов е)
Една тъпа идея ми идва: Какво ще стане ако откача актуатора и вържа лоста с една тел (просто за тест) :gruebel


j-ikata
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 01 юли 2015 2:44
Автомобил:
Двигател:

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот j-ikata » Вто 27 фев 2018 15:45


Според мен трябва да отвиеш малко стоперния винт ,пробвай с 1/2 оборот и виж дали няма да тръгне с 300-400 оборота по-рано. Това с телта е безмислено ,просто направи тест на място с ВагКом на актуатора дали се движи за да изключиш проблем с вакууми ,клапан и актуатор. Другото ,което ми идва на ум е да не би да е сглобена грешно турбината - обърната гривна или нещо такова...


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот lubo007 » Сря 28 фев 2018 8:40


имах проблем с обърната гривна на старата кола. Тогава пренадуваше яко, не смеех до 3 хил. оборота да дам газ. На кой канал да гледам за актуатора? Ако развия стопера, страх ме е да не удари лопатките

Последна промяна от IvanMan на Сря 28 фев 2018 8:44, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".


j-ikata
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 01 юли 2015 2:44
Автомобил:
Двигател:

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот j-ikata » Сря 28 фев 2018 13:47


Нека някой ме поправи ,ако греша ,но се влиза в "Engine> Basic settings> group 011 (test pressure control)",след което колата сама вдига около 1400 об/мин и започва да отваря и затваря геометрията през няколко секунди (ON/OFF). Тогава гледаш първо дали лостчето на геометрията се движи достатъчно, а след това гледаш в едно от полетата налягането ,което прави при ON и при OFF - разликата м/у двете трябва да е поне 100-200 mbar. Със сигурност това работи при Golf 4 ,но мисля ,че трябва и при теб да става. Ако прави малка разлика в налягането ,значи геометрията не затваря достатъчно. Може да пробваш само това и да кажеш какви стойности дава.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот lubo007 » Съб 03 мар 2018 10:00


Направих замерването на 11 канал. Там пише че отклонението трябва да е поне 80.
Моето не е толкова. Лосчето го дърпа и отпуска до крайните му положения, но стойностите варират от 999 - 1009 до 949-979
Къде да търся проблемът?
На всичкото отгоре ми е записало нова грешка 16486 p0102 000 , а дебитомера ми е нов! :icon_sad
Прикачени файлове
Screenshot_20180303-100450.png
Screenshot_20180303-100447.png
Screenshot_20180303-100442.png
Screenshot_20180303-100401.png


j-ikata
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 01 юли 2015 2:44
Автомобил:
Двигател:

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот j-ikata » Нед 04 мар 2018 10:36


Със сигурност трябва да отвиеш малко стоперния винт ,както споменах ,пробвай първо с 1/2 оборот и направи пак тест.Не се притеснявай ,че ще удари лопатките ,защото при развиване лопатките се затварят ,т.е. се отдалечават от турбинното колело ,а при разтоварване се насочват "надолу" към него.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот lubo007 » Вто 06 мар 2018 9:51


Говорим за едно и също нещо нали :)
Ограничителя на палеца? 1/2 да го завия (палеца да се движи повече)


j-ikata
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 01 юли 2015 2:44
Автомобил:
Двигател:

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот j-ikata » Вто 06 мар 2018 10:23


Да ,трябва да се движи повече.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот lubo007 » Нед 11 мар 2018 20:09


Развих почти цял оборот стоперното болтче. Турбото се чува сега как надува. По добре е, но доста изпушва и ме дразни!
Вижте логовете моля
https://ndox.abv.bg/download?id=89a273ebf2
https://ndox.abv.bg/download?id=7c75c06b60


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот vlado_tonev » Нед 11 мар 2018 20:16


Ти последно отви ли го или го зави стопера!? :screwy


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот lubo007 » Нед 11 мар 2018 20:25


vlado_tonev написа:Ти последно отви ли го или го зави стопера!? :screwy

отвих го, сега стопера е по къс! демек сега лостът да се движи повече.
Какво казват логовете

колко може да се вярва на това замерване на тази снимка?
Прикачени файлове
0 - 100km MK5.jpg

Последна промяна от lubo007 на Нед 11 мар 2018 20:30, променено общо 1 път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта