МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот lubo007 » Сря 03 яну 2018 9:34


Голф 5, 105 коня BKC. Монтирана GTB 1756 VK преправена към вакуум + дюзи + чип. Свалих я за баланс и профилактика(започна да вие на ниски обороти). Изпратих я в института във Варна. Смениха ми актуатора и турбинката е вече на колата отново, обаче не върви по същия начин!
Колата тръгва по късно отколкото преди да я сваля. Въпросът ми е да развъртя ли актуатора, за да постигна същият ефект или поне по рано да се развърта?
Актуатора са белязали със синя боя против развиване на стопера и според мен би трябвало да е нагласен спрямо лопатките!
При разцентроване на заводските настройки се притеснявам от пикови налягания.
Споделете моля какво да правя




Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1003
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот nikolay_ss » Сря 03 яну 2018 10:03


Направи лог да се види как развърта турбината.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот lubo007 » Сря 03 яну 2018 11:58


nikolay_ss написа:Направи лог да се види как развърта турбината.

на 11 канал или и на 8 и 4?


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1003
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот nikolay_ss » Сря 03 яну 2018 13:22


на 11


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот hvp800 » Сря 03 яну 2018 19:42


А какво те притеснява , че да не затвориш малко геометрията ?
Тези белези са ориетировачни , и поне аз , когато съм свалял турбина , винаги ми се е налагало да доизкусурявам в движение. При тези нефабрични турбини , не може да разчиташ , че някъде ще направят перфектната настройка .


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот okti_1 » Сря 03 яну 2018 22:10


Вакуми те погледна ли ги добре,може там да е проблема.
А лог направи на 10 и 11 канал,да севиди педал и турбина.А ако имаш проблем с направата на лога пиши на лични.Ще го направим заедно.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот lubo007 » Чет 04 яну 2018 9:20


hvp800 написа:А какво те притеснява , че да не затвориш малко геометрията ?
Тези белези са ориетировачни , и поне аз , когато съм свалял турбина , винаги ми се е налагало да доизкусурявам в движение. При тези нефабрични турбини , не може да разчиташ , че някъде ще направят перфектната настройка .

притесненията ми идват от това че ако ги променя да не започне да запича турбината (лопатките да не се движат в целия диапазон). Ако греша - обяснете ми!
Снощи не успях да направя лог, но днес надявам се да имам време


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот vlado_tonev » Чет 04 яну 2018 9:21


Няма да нарушиш работата на геометрията.Натегни малко актуатора


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот lubo007 » Чет 04 яну 2018 22:42


nikolay_ss написа:на 11

ето лог (надявам се добре направен, че и патрулка ме спря)
http://dox.bg/files/dw?a=f31703d055


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1003
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот nikolay_ss » Чет 04 яну 2018 22:57


Дам, доста късно тръгва, трябва да си поиграеш с актуатора. Този който ти е правил софтуера, щеше да е хубаво да ти оправи диагностичните лимити, тъй че да се вижда реалното налягане на турбината... с 3 баров мап ли си?


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот apchih » Чет 04 яну 2018 22:59


Този начин за настройване на актуатор, правилен ли е?
На 11-ти канал при 4000 оборота в минута duty cycle (работата на N75) трябва да е между 70% и 80% - за предпочитане клоняща към 80%. Над 80% лоста трябва да се удължи чрез регулировката понеже ще набива грешки за високо налягане . Ако е под 70% това означава ,че лоста трябва да се скъси чрез регулирвоката понеже турбото ще реагира мудно.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот okti_1 » Чет 04 яну 2018 23:00


След 600 обр. и турбинатае в час.Тава е много.
Намали хода с 1/2 обората и пак лог за да видиш какво си направил.
Направия да има лек пик.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот lubo007 » Чет 04 яну 2018 23:07


nikolay_ss написа:Дам, доста късно тръгва, трябва да си поиграеш с актуатора. Този който ти е правил софтуера, щеше да е хубаво да ти оправи диагностичните лимити, тъй че да се вижда реалното налягане на турбината... с 3 баров мап ли си?

проблем ли е така направен софта? тези лимити...?
с 3 баров , да (4 - атмосверното)


Потребителски аватар
Modeup
Мнения: 144
Регистриран на: Пон 08 май 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот Modeup » Чет 04 яну 2018 23:27


Ами , едва ли тази турбина се кара на 1.6 , а по диагностиката не показва повече от 2601 бара и затова не може да се види реалното налягане така ..


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор

Мнениеот hvp800 » Чет 04 яну 2018 23:33


apchih написа:Този начин за настройване на актуатор, правилен ли е?
На 11-ти канал при 4000 оборота в минута duty cycle (работата на N75) трябва да е между 70% и 80% - за предпочитане клоняща към 80%. Над 80% лоста трябва да се удължи чрез регулировката понеже ще набива грешки за високо налягане . Ако е под 70% това означава ,че лоста трябва да се скъси чрез регулирвоката понеже турбото ще реагира мудно.

Това е начина но в случая е неприложим.
Не мога да отворя лога през телефона :exclaim



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта