Голф 5, 105 коня BKC. Монтирана GTB 1756 VK преправена към вакуум + дюзи + чип. Свалих я за баланс и профилактика(започна да вие на ниски обороти). Изпратих я в института във Варна. Смениха ми актуатора и турбинката е вече на колата отново, обаче не върви по същия начин!
Колата тръгва по късно отколкото преди да я сваля. Въпросът ми е да развъртя ли актуатора, за да постигна същият ефект или поне по рано да се развърта?
Актуатора са белязали със синя боя против развиване на стопера и според мен би трябвало да е нагласен спрямо лопатките!
При разцентроване на заводските настройки се притеснявам от пикови налягания.
Споделете моля какво да правя
МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
- nikolay_ss
- Мнения: 1003
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
- Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
Направи лог да се види как развърта турбината.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
nikolay_ss написа:Направи лог да се види как развърта турбината.
на 11 канал или и на 8 и 4?
- nikolay_ss
- Мнения: 1003
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
- Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
А какво те притеснява , че да не затвориш малко геометрията ?
Тези белези са ориетировачни , и поне аз , когато съм свалял турбина , винаги ми се е налагало да доизкусурявам в движение. При тези нефабрични турбини , не може да разчиташ , че някъде ще направят перфектната настройка .
Тези белези са ориетировачни , и поне аз , когато съм свалял турбина , винаги ми се е налагало да доизкусурявам в движение. При тези нефабрични турбини , не може да разчиташ , че някъде ще направят перфектната настройка .
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
Вакуми те погледна ли ги добре,може там да е проблема.
А лог направи на 10 и 11 канал,да севиди педал и турбина.А ако имаш проблем с направата на лога пиши на лични.Ще го направим заедно.
А лог направи на 10 и 11 канал,да севиди педал и турбина.А ако имаш проблем с направата на лога пиши на лични.Ще го направим заедно.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
hvp800 написа:А какво те притеснява , че да не затвориш малко геометрията ?
Тези белези са ориетировачни , и поне аз , когато съм свалял турбина , винаги ми се е налагало да доизкусурявам в движение. При тези нефабрични турбини , не може да разчиташ , че някъде ще направят перфектната настройка .
притесненията ми идват от това че ако ги променя да не започне да запича турбината (лопатките да не се движат в целия диапазон). Ако греша - обяснете ми!
Снощи не успях да направя лог, но днес надявам се да имам време
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
Няма да нарушиш работата на геометрията.Натегни малко актуатора
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
nikolay_ss написа:на 11
ето лог (надявам се добре направен, че и патрулка ме спря)
http://dox.bg/files/dw?a=f31703d055
- nikolay_ss
- Мнения: 1003
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
- Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
Дам, доста късно тръгва, трябва да си поиграеш с актуатора. Този който ти е правил софтуера, щеше да е хубаво да ти оправи диагностичните лимити, тъй че да се вижда реалното налягане на турбината... с 3 баров мап ли си?
- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
Този начин за настройване на актуатор, правилен ли е?
На 11-ти канал при 4000 оборота в минута duty cycle (работата на N75) трябва да е между 70% и 80% - за предпочитане клоняща към 80%. Над 80% лоста трябва да се удължи чрез регулировката понеже ще набива грешки за високо налягане . Ако е под 70% това означава ,че лоста трябва да се скъси чрез регулирвоката понеже турбото ще реагира мудно.
На 11-ти канал при 4000 оборота в минута duty cycle (работата на N75) трябва да е между 70% и 80% - за предпочитане клоняща към 80%. Над 80% лоста трябва да се удължи чрез регулировката понеже ще набива грешки за високо налягане . Ако е под 70% това означава ,че лоста трябва да се скъси чрез регулирвоката понеже турбото ще реагира мудно.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
След 600 обр. и турбинатае в час.Тава е много.
Намали хода с 1/2 обората и пак лог за да видиш какво си направил.
Направия да има лек пик.
Намали хода с 1/2 обората и пак лог за да видиш какво си направил.
Направия да има лек пик.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
nikolay_ss написа:Дам, доста късно тръгва, трябва да си поиграеш с актуатора. Този който ти е правил софтуера, щеше да е хубаво да ти оправи диагностичните лимити, тъй че да се вижда реалното налягане на турбината... с 3 баров мап ли си?
проблем ли е така направен софта? тези лимити...?
с 3 баров , да (4 - атмосверното)
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
Ами , едва ли тази турбина се кара на 1.6 , а по диагностиката не показва повече от 2601 бара и затова не може да се види реалното налягане така ..
Re: МК5 TDI 105 коня+ЧИП+GTB1756VK, въпрос актуатор
apchih написа:Този начин за настройване на актуатор, правилен ли е?
На 11-ти канал при 4000 оборота в минута duty cycle (работата на N75) трябва да е между 70% и 80% - за предпочитане клоняща към 80%. Над 80% лоста трябва да се удължи чрез регулировката понеже ще набива грешки за високо налягане . Ако е под 70% това означава ,че лоста трябва да се скъси чрез регулирвоката понеже турбото ще реагира мудно.
Това е начина но в случая е неприложим.
Не мога да отворя лога през телефона
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта