Golf Mk4 2000г 1.9 ASV - губи мощност(дебитомер може би?)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Iv0o0o0
Мнения: 290
Регистриран на: Чет 04 юни 2009 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Golf Mk4 2000г 1.9 ASV - губи мощност(дебитомер може би?)

Мнениеот Iv0o0o0 » Пет 05 яну 2018 20:03


Здравейте колеги. От няколко дни имам следния проблем с колата:
при достигане на около 110 км/ч колата губи мощност и ускорението е голяма мъка. Преди достигане на тази скорост колата върви добре, но един път загуби ли мощност спира да ускорява и в ниските скорости. Мисля че не е от зацапана геометрия, защото имам буустметър и дори след загубата на мощност турбото продължава да си работи на нормалните налягания, чува се дори. Дебитомера го свалих и го почистих с спрей но резултат никакъв. При свалена букса на дебитомера колата работи както като загуби мощност още от самото запалване.
Предполагам н75 или някой от вакумните маркучи няма да е проблемен след като турбината си поддържа наляганията. В дебитомера ли би следвало да е проблема? :gruebel




Потребителски аватар
Modeup
Мнения: 144
Регистриран на: Пон 08 май 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf Mk4 2000г 1.9 ASV - губи мощност(дебитомер може би?)

Мнениеот Modeup » Пет 05 яну 2018 20:25


Диагностика ... Или ако имаш друг работещ дебитомер .


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7640
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Golf Mk4 2000г 1.9 ASV - губи мощност(дебитомер може би?)

Мнениеот goppa » Пет 05 яну 2018 22:35


Има ли пушеци от ауспуха, когато настъпи тази загуба на мощност?
Горивния филтър сменян ли е скоро?
Тичат ли мехурчета в прозрачния маркуч за гориво?


helikamov
Мнения: 286
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
Автомобил: TOYOTA AVENSIS
Двигател: 2WW 2017
Местоположение: Велико Търново

Re: Golf Mk4 2000г 1.9 ASV - губи мощност(дебитомер може би?)

Мнениеот helikamov » Съб 06 яну 2018 8:44


Типичен симптом за пренадуване.
Турбината си работи - да, но ЕКУ-то е отчело високо налягане и вече казва на ГНП-то да подава гориво, колкото да стигнеш до сервиза.
Щото иначе ще стане мазало.
Закачи диагностика за най сигурно.
Проблема е пренадуване, а причините може да са няколко.
Най малко вероятно е проблем с дебитомер.


Потребителски аватар
Iv0o0o0
Мнения: 290
Регистриран на: Чет 04 юни 2009 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Golf Mk4 2000г 1.9 ASV - губи мощност(дебитомер може би?)

Мнениеот Iv0o0o0 » Нед 07 яну 2018 23:56


Диагностика надявам се до 3-4 дена да успея да направя. Пушаци няма. Филтрите ги сменях началото на лятото, а през прозрачния маркуч винаги са минавали балончета откакто я имам колата.


Потребителски аватар
denis.fatme1
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 26 яну 2017 23:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf Mk4 2000г 1.9 ASV - губи мощност(дебитомер може би?)

Мнениеот denis.fatme1 » Съб 13 яну 2018 15:08


Гледам, че си от Варна и ти се чудя какво правиш в тоя форум а не отиваш при IFIdik да ти реши проблема!?


Потребителски аватар
Iv0o0o0
Мнения: 290
Регистриран на: Чет 04 юни 2009 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Golf Mk4 2000г 1.9 ASV - губи мощност(дебитомер може би?)

Мнениеот Iv0o0o0 » Пон 15 яну 2018 11:51


И до него ще стигна. :th_up Просто ми е интересно да се опитам сам да разреша проблема :icon_lol
малко развитие по темата направих логове :
LOG-01-003-008-010.xlsx
(8.02 KиБ) Свален 62 пъти

LOG-01-003-008-011та.xlsx
(8.89 KиБ) Свален 59 пъти


също така колата вади следните грешки:
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-10 - - Intermittent
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62)
P1256 - 35-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
17553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P1145 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent

при изчистването им се появяват веднага пак


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7640
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Golf Mk4 2000г 1.9 ASV - губи мощност(дебитомер може би?)

Мнениеот goppa » Пон 15 яну 2018 11:58


Тоя дебитомер някойй май го е лекувал със съпротивления. Що показва само две стойности?


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6175
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Golf Mk4 2000г 1.9 ASV - губи мощност(дебитомер може би?)

Мнениеот vanesto » Пон 15 яну 2018 12:04


Май и чип има, и грешка за темп. датчик на антифриза има.


Потребителски аватар
Iv0o0o0
Мнения: 290
Регистриран на: Чет 04 юни 2009 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Golf Mk4 2000г 1.9 ASV - губи мощност(дебитомер може би?)

Мнениеот Iv0o0o0 » Пон 15 яну 2018 12:35


Да със чип е колата


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1003
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]

Re: Golf Mk4 2000г 1.9 ASV - губи мощност(дебитомер може би?)

Мнениеот nikolay_ss » Пон 15 яну 2018 12:40


vanesto написа:Май и чип има, и грешка за темп. датчик на антифриза има.


Нищо чудно и него да са го излекували с някое съпротивление :mhihi


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6175
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Golf Mk4 2000г 1.9 ASV - губи мощност(дебитомер може би?)

Мнениеот vanesto » Пон 15 яну 2018 12:44


Ами ако знаеш кой е слагал чипа, по-лесно ще стане да питаш него какво е правил, иначе трябва да пробваш с друг дебитомер и темп. датчик.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта