Vw passat b5 1.9tdi afn изгасва след запалване.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Vw passat b5 1.9tdi afn изгасва след запалване.

Мнениеот Sstefaan84 » Нед 21 яну 2018 14:05


samo_pechka написа:Sstefaan84 как смъкна картера?

По думите на майстора; хващане на мотора от горе ,откачане от лапите или тампоните,и пускане на мост(магаре) на доло. За да излезне помпата се е наложило и леко повдигане на мотора. От мотора не е източвано нищо освен маслото.Всичкото това нещо е направено от един човек,за период от не повече от 5ч.
Доволен сам , и дано да сам решил проблема ,и да няма други проблеми от това високо налягане.




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8376
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Vw passat b5 1.9tdi afn изгасва след запалване.

Мнениеот samo_pechka » Нед 21 яну 2018 17:40


Sstefaan84 написа:,и пускане на мост(магаре) на доло.

Така вече съм съгласен :smile Белязахте ли добре магарето към купето? Понеже от него зависи наклона на предните колела по вертикалата.


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Vw passat b5 1.9tdi afn изгасва след запалване.

Мнениеот Sstefaan84 » Нед 21 яну 2018 21:58


samo_pechka написа:
Sstefaan84 написа:,и пускане на мост(магаре) на доло.

Така вече съм съгласен :smile Белязахте ли добре магарето към купето? Понеже от него зависи наклона на предните колела по вертикалата.

Колега незнам, как е правено. Казах ви щях аз да го права, но не смеях да изчаквам и направо го вкарах при познат.


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Vw passat b5 1.9tdi afn изгасва след запалване.

Мнениеот Sstefaan84 » Съб 03 фев 2018 18:28


Момчета колата я карам вече една седмица ,към 400км 50на50 градско/извънградско.
За момента.работи добре, не изгасва, налягането е добре. Единствено което ми прави впечетление и дразни е ,че има гадно претрисане при потегляне. Това претрисане го има само когато е загряла и има поне 20км градско. Претрисането се получава при отпускане на съеденитела при потегляне, ако пускам много бавно и без газ потегля без претрисане, ако е с газ и трагваш примерно от светофар тресе . Преди смяната на тампона си тресеше потчти постояно при потегляне, а сега само загряла.
Незнам от тампони ли е ,или от съеденител .


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8376
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Vw passat b5 1.9tdi afn изгасва след запалване.

Мнениеот samo_pechka » Съб 03 фев 2018 18:42


Погледни ударния тампон отпред да не би да не е нагласен добре. Огледай дали има опушено по меката връзка след турбото , огледай щатетлно гърнетата отдолу за скъсани разпънки , прекалено увиснали тампони и т.н.
Ако е маховика , при гасене и палене има едно особено лашване, но това обикновен човек малко вероятно да го хване , същото може да се "хване" и при настъпан педал на съединителя и по-рязко подаване и връщане на моментна газ, пак така прилашва , а при напреднала фаза дори има едно удряне чак. При каране по лек наклон нагоре, на пета с малко газ , в диапазона 1600-1900 оборота на мотора , има една особена вибрация, като натрупано трептене ( резонанс ) в този момент ако се подаде яко газ почти изчезва или ако се падне под 1600 об/мин или мине 2000 об/мин. Това за леко тръгнал маховик, при тежък случай не може да го сбъркаш , ужасно е :)
Ти каза, че са сменяни тампоните на скоростната, ама...ако не са...


strong
Мнения: 132
Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
Двигател: BLS 2008
Местоположение: първомайци

Re: Vw passat b5 1.9tdi afn изгасва след запалване.

Мнениеот strong » Съб 03 фев 2018 19:21


Моя маховик се чуваше при гасене и при натискане и отпускане на съединителя.Майстора вика нищо му няма,като тръгне съединителя ще смениш и маховика.


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Vw passat b5 1.9tdi afn изгасва след запалване.

Мнениеот Sstefaan84 » Съб 03 фев 2018 20:42


samo_pechka написа:Погледни ударния тампон отпред да не би да не е нагласен добре. Огледай дали има опушено по меката връзка след турбото , огледай щатетлно гърнетата отдолу за скъсани разпънки , прекалено увиснали тампони и т.н.
Ако е маховика , при гасене и палене има едно особено лашване, но това обикновен човек малко вероятно да го хване , същото може да се "хване" и при настъпан педал на съединителя и по-рязко подаване и връщане на моментна газ, пак така прилашва , а при напреднала фаза дори има едно удряне чак. При каране по лек наклон нагоре, на пета с малко газ , в диапазона 1600-1900 оборота на мотора , има една особена вибрация, като натрупано трептене ( резонанс ) в този момент ако се подаде яко газ почти изчезва или ако се падне под 1600 об/мин или мине 2000 об/мин. Това за леко тръгнал маховик, при тежък случай не може да го сбъркаш , ужасно е :)
Ти каза, че са сменяни тампоните на скоростната, ама...ако не са...

Ударния тампон как мога да го проверя?
Меката връзка е закъсана от горе ,но не е опушена.
Тампоните на грънците не сам ги гледал но има вибрции по тях.
А за маховика не мисля ,че има проблем,а по скоро феродов или претискателен, защото били уж сменявани. Имах поло 6н2 бензин със същото претрисане, полото хвърли скорости, и когато ги сменявах реших да сменя диска с претисктелния и претрисането изчезна.
Самото претрисане е буквално претрисне на цялата кола, при отпускане на съеденителя ,при самото зацепване на диска се получава това тресене .
Имам Т3 бус, с 1.6д там имам скъсан тампон на скоростите( тои е един и е хванат на опашката на кутията ) там има същото тресене ,когато потеглям на втора от много ниска скорост с повечко газ. Подскча целия мотор и от скъсания тампон тресе.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8376
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Vw passat b5 1.9tdi afn изгасва след запалване.

Мнениеот samo_pechka » Нед 04 фев 2018 11:28


Тампона да е в средата, в покой.


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Vw passat b5 1.9tdi afn изгасва след запалване.

Мнениеот Sstefaan84 » Нед 04 фев 2018 21:31


samo_pechka написа:Тампона да е в средата, в покой.

Пак сам малко извън БГ, на бачкане.
Другата седмица се пребирам и ще го видя, този тампон. Като цена не е скъп, а сам сигорен че е оригиналния и е скапан вече. Преди да сменя левия тампон имаше лашкане и мърдне на лоста напред назад, сега след смяната не сам забелязал, но определено в купето има още вибрации.
Този ударен тампон ще мога ли да го сменя без да свалям брония, а само кората???
Меката връзка е закъсана ще видя и нея да сменя, мисля и нови тампони по гърнетата направо.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8376
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Vw passat b5 1.9tdi afn изгасва след запалване.

Мнениеот samo_pechka » Пон 05 фев 2018 11:45


Този тампон рядко е да се види скъсан , освен в случаите когато е прецакан някой друг , на двигателя или на скоростите и не са взети мерки навреме. Мърдането и лашкането на скоростния лост означава, че има проблем с тампон/и на скоростната ( това при надлъжен АФН ) . Те основно държат да не бяга мотора напред/назад. Тампоните на двигателя се грижат повече за ляво/дясно клатене на двигателя и не са устойчиви за мърдане напред/назад. Като се повредят тампоните на скоростната и не се сменят навреме, малко след това си заминават и на двигателя.
А ударния тампон просто погледни дали е наместена планката правилно дето е на двигателя , една О-образна е, отстрани има прорязани ушета и позволява да мръдне в посоки . Когато тя е на една страна ( нагоре или надолу най-вече ), почва примерно при определена позиция на мотора , да опира прекалено в него и да предава вибрация някаква . Т.е. не вярвам , чак да се наложи смяна на тампона нали.
Ако имаш нешо скъсано по гърнетата и меката връзка на тръбата след турбото е омекнала с годините, пак има едно особена вибрация при определени обороти , също има ( ако е оттам ) когато колата е на ниски обороти , като се подаде леко газ-изчезват . Помага за момент да се стегне с три водни скоби ( с голям диаметър ) самата мека връзка и трябва да утихне оттам, това е временно решение разбира се.


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Vw passat b5 1.9tdi afn изгасва след запалване.

Мнениеот Sstefaan84 » Съб 10 фев 2018 13:44


За момента нямах време да видя предния тампон, нито меката връзка. Но вибрациите си ги имам пак, и наи гадната е тази при загряла кола ,тресенето при потегляне.Пробвах с подаване и отнемане на газта на скорост, и има единствено на втора предавака движение напред на зад на лоста.
Вече започвам да се разтърсвам за маховик от АЦЕ,и евентоална смяна . Одеве се качвах в един б5,5 131кс синхро, със разбит маховик, тресе много яко на празен ход, и педала му е някак си доста мек и странен, моя педал е доста твърд .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: RusH_DeMoN и 179 госта