samo_pechka написа:Погледни ударния тампон отпред да не би да не е нагласен добре. Огледай дали има опушено по меката връзка след турбото , огледай щатетлно гърнетата отдолу за скъсани разпънки , прекалено увиснали тампони и т.н.
Ако е маховика , при гасене и палене има едно особено лашване, но това обикновен човек малко вероятно да го хване , същото може да се "хване" и при настъпан педал на съединителя и по-рязко подаване и връщане на моментна газ, пак така прилашва , а при напреднала фаза дори има едно удряне чак. При каране по лек наклон нагоре, на пета с малко газ , в диапазона 1600-1900 оборота на мотора , има една особена вибрация, като натрупано трептене ( резонанс ) в този момент ако се подаде яко газ почти изчезва или ако се падне под 1600 об/мин или мине 2000 об/мин. Това за леко тръгнал маховик, при тежък случай не може да го сбъркаш , ужасно е :)
Ти каза, че са сменяни тампоните на скоростната, ама...ако не са...
Ударния тампон как мога да го проверя?
Меката връзка е закъсана от горе ,но не е опушена.
Тампоните на грънците не сам ги гледал но има вибрции по тях.
А за маховика не мисля ,че има проблем,а по скоро феродов или претискателен, защото били уж сменявани. Имах поло 6н2 бензин със същото претрисане, полото хвърли скорости, и когато ги сменявах реших да сменя диска с претисктелния и претрисането изчезна.
Самото претрисане е буквално претрисне на цялата кола, при отпускане на съеденителя ,при самото зацепване на диска се получава това тресене .
Имам Т3 бус, с 1.6д там имам скъсан тампон на скоростите( тои е един и е хванат на опашката на кутията ) там има същото тресене ,когато потеглям на втора от много ниска скорост с повечко газ. Подскча целия мотор и от скъсания тампон тресе.